Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tez chcialem kupic 1.8t ale te turbiny

możesz rozwinąć myśl ???

Opublikowano

co jest z tymi turbinami ze padaja

Opublikowano

co jest z tymi turbinami ze padaja

sa dwie zasady :

1. nie pałować na zimnym

2. nie gasić bezpośrednio po upalaniu/ostrzejszej jeździe (montaz turbotimera jest wskazany)

jesli zachowasz te dwa warunki nie bedziesz miał problemów z turbo. wole turbo bo mam kopa i rozwojowy silnik , wolnossak tego nie oferuje. :thumbdown:

Opublikowano

z tym rozwojem masz racje [br]Dopisany: 08 Luty 2010, 20:25_________________________________________________a jak sprawdzic czy turbina jest dobra

Opublikowano

z tym rozwojem masz racje [br]Dopisany: 08 Luty 2010, 20:25_________________________________________________a jak sprawdzic czy turbina jest dobra

przede wszystkim czy jest olej w dolocie i dołaładowanie.

Opublikowano

ok dzieki

Opublikowano

tez chcialem kupic 1.8t ale te turbiny

możesz rozwinąć myśl ???

No właśnie. Ja obstawiam raczej użytkowników, wróć użyszkodników. :gwizdanie:

Opublikowano

z tego co slyszalem to te wasze 1.8 t sa dobre ale awaryjne :thumbdown:

ja uważam te silnik za jedną z najbardziej udanych konstrukcji, robią to już z 15 lat

-audi

-VW

-skoda

-seat

czipują kombinują, gazują i bangla, a przy takiej ilości wyprodukowanych egzemplarzy to i jakiemuś katu w łapy wpadnie i nie chodzi mi o ostrą jazdę tylko jak opisał moskal nie umiejętną eksploatację

Opublikowano

Może ktoś jeszcze miał kontakt z warsztatem instalującym LPG w Poznaniu przy ul. Czarnkowskiej 7. Przymierzam się do zamontowania instalacji i szukam opinii. Chyba, że znacie innego fachurę z Poznania ? :)[br]Dopisany: 09 Luty 2010, 20:18_________________________________________________Nawiązując do warsztatu LPG przy Czarnkowskiej, to usłyszałem od nich, że zaraz po montażu instalacji powinienem wymienić olej, ponieważ mogą w silniku pozostać opiłki metalu. Mówiąc szczerze to trochę mnie to zaniepokoiło i zastanawiam się czy niemożna tego zrobić w sposób uniemożliwiający pozostawienie opiłków metalu. Dlatego zastanawiam się nad profesjonalizmem tego warsztatu, chociaż ogólnie sprawiał dobre wrażenie. Ale jak będę miał zatarty silnik do do d*py z wrażeniem !!! :mysli:

Opublikowano

zarejestruj sie na forum-lpg.pl i wszystko będziesz wiedział.

A z tymi opiłkami to jakaś bujda bo coś takiego jak opiłek to filtr wyłapie. A opiłki z kolektora ssącego, który będzie nawiercany to prędzej uszkodzą zawory ssace i komorę spalania, ale będą to piłki aluminium i nie są one zbyt twarde ale mimo to zaleca sie demontaż kolektora ssącego, wprawniejsi montażyści robią to bez demontażu. Ostrym wiertłem wierca z duzym naciskiem i powstaje jeden duży wiórek aluminium.

Opublikowano

Są specjalne wiertła, które cały wiór wywalają do góry. Tylko kto ich używa...? :mysli:

Opublikowano

Wiercenie jak wiercenie, ale najwięcej opiłków leci podczas gwintowania tych otworów. Ale jest na to dobry sposób bez demontażu kolektora.

Trochę mnie też zastanawia jak opiłki mogą się przedostać do oleju.

Opublikowano

witam wszystkich

przyłączę się do rozmowy ponieważ tez nie dawno nabyłem a4 1.8t quattro 170ps i założyłem gaz oraz z chipowałem do ok 250 ps

i mam problem z gazem na początku brakowało mocy powyżej 2500 obrotów a teraz jest problem z napięciem, padały cewki i świeci check

W innym warsztacie powiedzieli żebym zmienił gazownika bo coś pochrzanili:)

Auto prawie cały czas tam stoi i ciągle coś robią-a to zmienili węże na grubsze teraz dali droższą i szybszą listwę powyżej 300km a teraz znów dali lepszy reduktor i znowu źle... czy ktoś miał taki problem??bo widzę że poprostu oni nie wiedzą co jest i szukają dziury w całym i naciągają mnie na świece cewki które oni pewnie palą

a za niedługo każą mi auto pomalować bo ma czarny kolory a ma być :decayed: biały:)

Opublikowano

witam wszystkich

przyłączę się do rozmowy ponieważ tez nie dawno nabyłem a4 1.8t quattro 170ps i założyłem gaz oraz z chipowałem do ok 250 ps

i mam problem z gazem na początku brakowało mocy powyżej 2500 obrotów a teraz jest problem z napięciem, padały cewki i świeci check

W innym warsztacie powiedzieli żebym zmienił gazownika bo coś pochrzanili:)

Auto prawie cały czas tam stoi i ciągle coś robią-a to zmienili węże na grubsze teraz dali droższą i szybszą listwę powyżej 300km a teraz znów dali lepszy reduktor i znowu źle... czy ktoś miał taki problem??bo widzę że poprostu oni nie wiedzą co jest i szukają dziury w całym i naciągają mnie na świece cewki które oni pewnie palą

a za niedługo każą mi auto pomalować bo ma czarny kolory a ma być :decayed: biały:)

widzisz , kupiłes auto które posiada 170KM , zrobileś pod te konie instalacje LPG , następnie zrobiłeś softa na 250KM i myślales ze bedzie ci to hulać na tej instalacji ??? powinieneś po sofcie od razu zmienić podzespoły lpg , wyregulować i finał.

co do padających cewek to nie wiem czy to wina Lpg

BTW , co tam nagrzebałeś ze masz 250KM , masz wykres jakiś ???

Opublikowano

A na benzynie to jeździ czy też są problemy z mocą? Robiłeś jakieś większe mody czy tylko czip? - 250 kucy samym programem to chyba za bogato.

Jak kolega wyżej napisał - najpierw trzeba było zawirusować a potem wstawiać instalkę. Jeśli instalka nisko budżetowa to na pewno nie obsłuży tej mocy. :)

Opublikowano

modyfikacje samym chipem panowie i na benzynie działa ostro ok 6 sek do setki daje popalić

co do gazu-wymieniają podzespoły-reduktor lepszy listwa węże wtryskiwacze i teraz jest problem z prądem

wymienili świece bo to był niby powód teraz ciekawe co wymyślą:)

po prostu co do turbo są dętki i tyle

za instalacje dałem 2300 ale dołożyli listwę za którą muszę dać 300zł lepszy reduktor teraz niby więc instalka niby dobra

Opublikowano

modyfikacje samym chipem panowie i na benzynie działa ostro ok 6 sek do setki

oprócz reduktorów/wtrysków lpg proponuje zbierać na nowe turbo :gwizdanie:

mozesz napisać co za instalacje ci wstawili ???

masz wykres mocy ??? no i gdzie robiłeś czipsa jesli to nie tajemnica ??

Opublikowano

modyfikacje samym chipem panowie i na benzynie działa ostro ok 6 sek do setki daje popalić

co do gazu-wymieniają podzespoły-reduktor lepszy listwa węże wtryskiwacze i teraz jest problem z prądem

wymienili świece bo to był niby powód teraz ciekawe co wymyślą:)

po prostu co do turbo są dętki i tyle

za instalacje dałem 2300 ale dołożyli listwę za którą muszę dać 300zł lepszy reduktor teraz niby więc instalka niby dobra

popraw dane w profilu to po pierwsze a po drugie to raczej nie masz 250KM i ktoś cie ostro w konia robi :kox:

Opublikowano

co mam poprawić w profilu kolego??

Chipsa robiłem w formie w dąbrowie-oni ściągają programy od gościa z wrocka który robi chipy na całą europe

te 80 km które dodał powiedział że to lekka modyfikacja i najbezpieczniejsza

mógł dać jeszcze wyżej ale mówi że to na moje ryzyko

co do turbina śmiga bez problemów i raczej nie ma to wpływu na nią-robili chipy w setkach innych modeli w tym leaonach 1.8 turbo 180 konnych i działa wszycho git

co do chipa tu jestem pewien że jest fachowy

problem ewidętnie tkwi w gazie i tyle

Opublikowano

w 1.8t B5 nie było 170KM, co do tych dodatkowych 80 KM samym chipem to nie bede sie spieral, widocznie nowy rodzaj tjuningu powstal, daj namiary bo tez tak chce :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...