Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie tak. Zwiększanie dawki gazu nijak ma się do lepszych osiągów. LPG to paliwo, którego źle wyregulowane auto potrafi wciągać niewyobrażalne ilości.

W sytuacji odwrotnej, czyli moc wyższa od serii, wydajniejszy reduktor może być konieczny. cosmos7, jeśli nie wyginasz na trasie pełną parą przy dużych prądkościach, to nie powinno dziać się nic złego.

Opublikowano

Wlasnie sprawdzilem srednie spalanie i trasa odcinek 430km .przy predkosci 120-130km/h i czasami okolo 160-170km/h spalil 9,2l natomiast w miescie 10,5 do 11 takze jestem bardzo zadowolony. Oby tak dalej.

Opublikowano

Kurcze, małe macie te spalanie, mi raz udało się zejść do 11,5 co się i tak zdziwiłem a tak to zawsze od 12 do 15l.

Opublikowano

mi w trasie pali 9 czasami mniej a w mieście średnio to 13 wychodzi , spadek mocy nie zauważalny a zawsze to taniej wiec po co przepłacać :)

Opublikowano

@fend18 założyłeś standardowe 6mm i reduktor 140kW ? Jak z mocą ? Ile kosztowała instalacja ?

niestety tego nie wiem, jaka mam srednice i reduktor, ale na pewno dobrany do mocy, bo praktycznie zadnego spadku, musialbym poczytac na reduktorze jaka wydajnosc.[br]Dopisany: 30 Lipiec 2008, 13:40 _________________________________________________

Kurcze, małe macie te spalanie, mi raz udało się zejść do 11,5 co się i tak zdziwiłem a tak to zawsze od 12 do 15l.

moze masz po prostu ciezka noge :)

Opublikowano

Witam,

Przymierzam się do zamontowania sequent24. Mam swoją a4 od trzech tygodni i przed zagazowaniem chcę wymienić jeszcze termostat (temp w okolicy 60-70*C na trasie), filtry,olej i świece. W swojej okolicy znalazłem tylko jeden zakład w którym mogą założyć mi BRC. Zebrałem więc opinie od znajomych, przejechałem się passatem 2.0 DOHC z instalacją sequent24 i muszę powiedzieć ze spadek mocy był dość widoczny.

Byłem na rozmowie w tej firmie i koleś zaproponował mi standardowy reduktor do 140KW oraz 6mm rurkę. Zapytałem więc z ciekawości o reduktor 220kW i 8mm na to dostałem odpowiedz, że wszystko przychodzi w kompletach do odpowiedniej mocy i nie ma możliwości żeby coś modyfikować.

Teraz pytanie. Czy ktoś z forum mógłby zapodać zdjęcia swojej instalacji? Chodzi mi głównie o miejsce zamontowania reduktora, listwy wtryskowej. Nie mam za bardzo wyjścia i będę zakładał w w/w firmie. A nie chcę żeby mi zrobili bubla.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,

Przymierzam się do zamontowania sequent24. Mam swoją a4 od trzech tygodni i przed zagazowaniem chcę wymienić jeszcze termostat (temp w okolicy 60-70*C na trasie), filtry,olej i świece. W swojej okolicy znalazłem tylko jeden zakład w którym mogą założyć mi BRC. Zebrałem więc opinie od znajomych, przejechałem się passatem 2.0 DOHC z instalacją sequent24 i muszę powiedzieć ze spadek mocy był dość widoczny.

Byłem na rozmowie w tej firmie i koleś zaproponował mi standardowy reduktor do 140KW oraz 6mm rurkę. Zapytałem więc z ciekawości o reduktor 220kW i 8mm na to dostałem odpowiedz, że wszystko przychodzi w kompletach do odpowiedniej mocy i nie ma możliwości żeby coś modyfikować.

Teraz pytanie. Czy ktoś z forum mógłby zapodać zdjęcia swojej instalacji? Chodzi mi głównie o miejsce zamontowania reduktora, listwy wtryskowej. Nie mam za bardzo wyjścia i będę zakładał w w/w firmie. A nie chcę żeby mi zrobili bubla.

Pozdrawiam.

reduktor mam przy pompie absu, filterek obok filtra kabinowego, no a listwe na kolektorze

Opublikowano

Witam :)

A montował ktoś może tą instalacje BRC Sequent 24 na terenie woj wlkp albo łódzkiego?!?Jeśli tak to gdzie się znajdują te warsztaty?!!? :>

Opublikowano

Witam :)

A montował ktoś może tą instalacje BRC Sequent 24 na terenie woj wlkp albo łódzkiego?!?Jeśli tak to gdzie się znajdują te warsztaty?!!? :>

z poznania do gorzowa masz 150km moge Ci polecic zaklad gdzie ja montowalem instalacje BRC

Opublikowano

Cześć

Mam prośbę do Was odnośnie instalacji Landirenzo

Zamontowałem 4 dni temu instalacje do mojego samochodu Audi A4 1.8T 180KM 1998r. instalacja jest landirenzo reduktor to 300KM (planowany chip) średnica rurki 6 i interesuje mnie kilka rzeczy:

1. Jaki macie reduktor (do ilu KM) i jakiej średnicy masz wężyk od butli do reduktora 6 czy 8? (średnica)

2. Czy chodzi Wam na gazie w pełnym zakresie obrotów na każdym biegu czy przełancza Wam na benzyne w któryms momencie

3. Czy ma ktoś może zgraną mapę wtrysków (tak to sie chyba nazywa) do pliku konfiguracyjnego lub przynajmniej jpg'a tak zebym mógł porównac jak to u Ciebie wygląda

4. Jakie macie ustawione ciśnienie na reduktorze 1,20-1,50 bara? U mnie zmienił na 1,50 ale nie poprawiło się niestety

Bo u mnie występuje taki problem:

Na poczatku po przekroczeniu 4500obr/min przłączał mi sie na benzyne ale wgrał nowszy soft i sytuacja się poprawiła kręci się do czerwonego pola (ok 6300 obr/min) i dalej jedzie na gazie.

Natomiast od wczoraj zauważyłem, że jak go pociągne na 1 albo na 2 do spodu czyli 5000-6300 obr/min to przy zmianie biegu przełącza sie na benzyne (wyskakuje mu błąd (za małe ciśnienie po podpieciu do kompa)) natomiast na 3 i 4 nic takiego się nie dzieje (5 biegu nie dociągnołem do końca bo nie było gdzie :) )

No i jeszcze prośba odnośnie tej mapy bo była ustawiona w miare ok ale po automatycznej kalibracji (jak jechałem z Panem od gazu) to sie troche rozjechała a nie zrobiliśmy sobie kopii zanim zaczoł sprawdzać no i teraz znowu trzeba będzie pojezdzić i podostrajać bo czasami szarpie jak przyspieszam lub puszczam gaz jadąc na biegu to przy wolniejszych obrotach czasami zaczyna robić jakieś susy co mnie doprowadza do szału

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano
Witam smiley

A montował ktoś może tą instalacje BRC Sequent 24 na terenie woj wlkp albo łódzkiego?!?Jeśli tak to gdzie się znajdują te warsztaty?!!?

Ja montowalem, Jarocin facet sie nazywa KWasniewski jesli bedziesz zainteresowany podam numer na PW. pozdro

Opublikowano

ja zamontowałem jakis miesiąc temu BRC, 220kw 8mm, też jak dodam ostro gazu przy 6 tys przełącza na benzynę na pełnym zbiorniku... przy ostatnich dziesięciu litrach przełączenie na benzynę następuje coraz częściej... :( także myslę, że to chyba kwestia regulacji... ale nie chcę, żeby mi znowu zkręcili tę instalację , bo autko będzie wolniejsze... teraz już czuję spadek mocy... pali mi 15 w jeździe miejskiej... nie wiem czy to mało, czy dużo... niektórzy piszą, że pali im 12... :cool1: ale to chyba zależy od jazdy... biorąc pod uwagę, że palił mi 12-13 benzyny, to plus 20% wychodzi około 15-15,5 litra gazu... [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 22:14 _________________________________________________

Witam,

Przymierzam się do zamontowania sequent24. Mam swoją a4 od trzech tygodni i przed zagazowaniem chcę wymienić jeszcze termostat (temp w okolicy 60-70*C na trasie), filtry,olej i świece. W swojej okolicy znalazłem tylko jeden zakład w którym mogą założyć mi BRC. Zebrałem więc opinie od znajomych, przejechałem się passatem 2.0 DOHC z instalacją sequent24 i muszę powiedzieć ze spadek mocy był dość widoczny.

Byłem na rozmowie w tej firmie i koleś zaproponował mi standardowy reduktor do 140KW oraz 6mm rurkę. Zapytałem więc z ciekawości o reduktor 220kW i 8mm na to dostałem odpowiedz, że wszystko przychodzi w kompletach do odpowiedniej mocy i nie ma możliwości żeby coś modyfikować.

Teraz pytanie. Czy ktoś z forum mógłby zapodać zdjęcia swojej instalacji? Chodzi mi głównie o miejsce zamontowania reduktora, listwy wtryskowej. Nie mam za bardzo wyjścia i będę zakładał w w/w firmie. A nie chcę żeby mi zrobili bubla.

Pozdrawiam.

reduktor mam przy pompie absu, filterek obok filtra kabinowego, no a listwe na kolektorze

reduktor czarny, kwadratowy, duży też przy pompie abs, filtr mam przy pasie przednim koło zamka maski, listwa też na obudowie plastikowej silnika...

Opublikowano

201ty, szukałbym jednak innego warsztatu. Gadanie, że coś tam przychodzi tylko w takiej konfiguracji i nie da się inaczej uszłoby w PRL-u.

Ty płacisz, więc masz prawo wymagać. Ja mam reduktor BRC GENIUS 1500mbar, pomarańczowe wtryski, zasilanie 8mm. O nic nie pytałem przed montażem, bo byłem jeszcze zielony w temacie.

Jak widać, warsztat stanął na wysokości zadania.

W jakim mieście mieszkasz?

Opublikowano

Szczecinek/Borne Sulinowo. Mam w okolicy Chojnice, Piłę i Koszalin gdzie mogę zamontować jeszcze BRC, w każdą stronę ok 70km. Najgorsze jest to, że trzeba wziąć wolne, potem regulacje i przeglądy tez trzeba będzie dojechać.

Opublikowano

Szczecinek/Borne Sulinowo. Mam w okolicy Chojnice, Piłę i Koszalin gdzie mogę zamontować jeszcze BRC, w każdą stronę ok 70km. Najgorsze jest to, że trzeba wziąć wolne, potem regulacje i przeglądy tez trzeba będzie dojechać.

jak CI dobrze ustawia, to na zadne regulacje nie bedziesz musial jezdzic jedynie na przeglady gwarancyjne, umow sie na sobote, albo poswiec jeden dzien na oddanie samochodu do gazownikow

Opublikowano

Pytałeś w Koszlinie Giziński?

Nie wiem co za jeden, ale ma autoryzację CZAKRAM i serwis gwarancyjny BRC. Bliżej nic chyba nie masz.

Montaż trwa max 5 godz, po 1000km pierwszy przegląd bezpłatny, kolejne co 15000km.

Opublikowano

Witam,

czy ktoś z Was ma może zamontowany taki reduktor:

http://www.czakram.pl/katalog1.php?name=reduktorylpg

?

"Reduktor ECO Turbo , Przystosowany bezposrednio z wersji AT90E, odpowiedni do instalacji gazowych instalowanych w samochodach z doładowaniem."

ja mam ten reduktor MAX. działo oK

Opublikowano

Wymieniłem rurke z 6mm na 8mm przełączanie dalej występuje szczególnie na pierwszym i drugim biegu po przeciągnięciu go na wysokie obroty (6000-6400obr/min) Mapa została troche poprawiona Jeszcze tylko małe poprawki beda przy 1200obr/min bo szarpie przy schodzeniu z obrotów i jeszcze małe poprawki przy przyśpieszaniu między 2000-2800obr/min ale to dopiero we wrześniu (po weselu :> ) Jak ktoś potrzebuje to mam plik z tą mapą do Landi to moge przesłać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...