Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Specem nie jestem ale zapewne to jakis wylot zaworka bezpieczenstwa czy cos ... Moze wypowie sie ktos bardziej kumaty w temacie ;)

Zapytaj rowniez na :

http://lpg-forum.pl/

tam na 100% ktos Ci odpowie bo monterow Ci tam dostatek :hi:

Opublikowano

ja w czawrtek zakladam do swojej turbawki gaz zavoli zobaczymy jak na tym bedzie latalo. Zakaldal ktos tej firmy gaz????

Opublikowano

Czemuy zavoli ? Bo tanio ? Czemu nie stag np?

Opublikowano

niezakładaj żadnych wynalazków, zastanów sie kto potem bendzie to serwisował - zavoli niejest popularne z tego co wiem.

Z tego co widze na stronie Zavoli to tez sa kity tak jak w przypadku STAG i innych. Wierz lub nie ale najlepiej bendzie ci działać stag 4/300/300plus z dobrze dobranymi komponentami a z figmowych LandiRenzo.

Opublikowano

A stag ma na tyle przyjazny interfejs ze mozna samemu regulowac jak sie ma troszke pojecia ;)

U kumpla w 1,8 T lata stag 200 + magic jet + scorpion ST i jest malina :)

Opublikowano

A stag ma na tyle przyjazny interfejs ze mozna samemu regulowac jak sie ma troszke pojecia ;)

Nawet już nie o to chodzi, z tego co sie opatrzyłem różnych sterowników to algorytm kalibracji ręcznej w stag 4/300/300plus moim zdaniem przebija inne starowniki ktore widziałem - wiekszośc ma automatyczny algorytm i on nie dokońca jest dobry.

Opublikowano

powitac gazik w zavoli zalozony latam juz od paru dni nic sie nie dzieje nie muli wiec co myslicie o wywaleniu katalizatora czekam na rady pozdrawiam

Opublikowano

Ja mam gazik od roku katalizatora nie ruszałem i jak na razie jest OK. Co do wycięcia kata na forum zdania są podzielone chyba będzie po równo zarówno zwolenników jak i przeciwników. Gdyby kat miał "duże" znaczenie dla turbiny to bez względu na rodzaj paliwa (gaz lub benzyna) należało by go usunąć. Na dzień dzisiejszy jestem w grupie przeciwników wycinania kata.

Opublikowano

a jak idzie ci od 4 tys u mnie troche sie muli ale gadalem z panem co zakladal powiedzial ze po 1000 km wezmie laptopa i zobaczymy co bedzie i wyreguluje

Opublikowano

a jak idzie ci od 4 tys u mnie troche sie muli ale gadalem z panem co zakladal powiedzial ze po 1000 km wezmie laptopa i zobaczymy co bedzie i wyreguluje

trzeba bylo posłuchać rady, teraz to proponuje ustawić przełaczenie na banzyne przy 4 tyś :tongue4:

Z tego co czytałem i słyszałm to zavoli niema dobrych reduktorów do turbo.

Opublikowano

Popieram :wink4:

Opublikowano

Bez przesady demonizujecie chyba "troszkę"' date=' bo na mojej instalacji ładnie się wkręca od 2200obr/min - a ja mam reduktor zavoli.

[/quote']

Tak samo jak na benzynie? i do odcinki na 1,2,3?

Opublikowano

heh :) O to sie rozchodzi :) Zalezy jakie kto ma wymagania :) Dla mnie auto na gazie ma zapieprzac jak na benzynie :) Do odcinki :) Jak nie to d*pa blada :P Z tym ze zalezy jak kto jezdzi :) Jutro gazuje jedno A4 1,8T to sie chlopak podzieli z wami potem opinia :D A lubi ostrzej jezdzic ;)

Opublikowano

Dla mnie auto na gazie ma zapieprzac jak na benzynie :) Do odcinki :) Jak nie to pupa blada :P

To zdaje sie gwarantuje że głowica po paru tysiącach niespłynie do miski olejowej :) i niestety sam parownik niejest za to odpowiedzialny jest tylko jednym z elementów.

Opublikowano

Nie byłem na hamowni to nie wiem jakie mam osiągi na benzynie a jakie na gazie. Ale jeżeli ktoś chce szybko śmigać to proponuje zainstalować podtlenek azotu :> - też gaz.

Opublikowano

Albo kupic 1,6 i zagazowac pierwsza generacja :) Generalnie wydaje mi sie ze jak juz pod noga czujesz ze nie jest dobrze to na 100% nie jest dobrze :)

Kupiles turbo po to zeby jezdzic 80km/h ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...