205rt Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Niezle Jak w szbkich i wscieklych Zapewne jakis zawor zabezpieczajacy czy cos... Daj foto tego reduktora... http://lh6.ggpht.com/_uBDxsFJsFkY/Sk_SKduZF1I/AAAAAAAABDM/Uxy_sjXjKIg/s512/IMG_6370.JPG - foto tego wężyka który po dodaniu ostro gazy wylatuje jakby nadmiar gazu... gdzieś to powinno iść? Normalnie aż się kopci z pod maski
Nosb Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Specem nie jestem ale zapewne to jakis wylot zaworka bezpieczenstwa czy cos ... Moze wypowie sie ktos bardziej kumaty w temacie Zapytaj rowniez na : http://lpg-forum.pl/ tam na 100% ktos Ci odpowie bo monterow Ci tam dostatek
tysiac Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 ja w czawrtek zakladam do swojej turbawki gaz zavoli zobaczymy jak na tym bedzie latalo. Zakaldal ktos tej firmy gaz????
Nosb Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Czemuy zavoli ? Bo tanio ? Czemu nie stag np?
tysiac Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 no wydaje mi sie ze dobra firma zavoli a drogo tez nie maja a co zle ze zavoli
juby_p Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 niezakładaj żadnych wynalazków, zastanów sie kto potem bendzie to serwisował - zavoli niejest popularne z tego co wiem. Z tego co widze na stronie Zavoli to tez sa kity tak jak w przypadku STAG i innych. Wierz lub nie ale najlepiej bendzie ci działać stag 4/300/300plus z dobrze dobranymi komponentami a z figmowych LandiRenzo.
Nosb Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 A stag ma na tyle przyjazny interfejs ze mozna samemu regulowac jak sie ma troszke pojecia U kumpla w 1,8 T lata stag 200 + magic jet + scorpion ST i jest malina
juby_p Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 A stag ma na tyle przyjazny interfejs ze mozna samemu regulowac jak sie ma troszke pojecia Nawet już nie o to chodzi, z tego co sie opatrzyłem różnych sterowników to algorytm kalibracji ręcznej w stag 4/300/300plus moim zdaniem przebija inne starowniki ktore widziałem - wiekszośc ma automatyczny algorytm i on nie dokońca jest dobry.
tysiac Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 powitac gazik w zavoli zalozony latam juz od paru dni nic sie nie dzieje nie muli wiec co myslicie o wywaleniu katalizatora czekam na rady pozdrawiam
Bogumił Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Ja mam gazik od roku katalizatora nie ruszałem i jak na razie jest OK. Co do wycięcia kata na forum zdania są podzielone chyba będzie po równo zarówno zwolenników jak i przeciwników. Gdyby kat miał "duże" znaczenie dla turbiny to bez względu na rodzaj paliwa (gaz lub benzyna) należało by go usunąć. Na dzień dzisiejszy jestem w grupie przeciwników wycinania kata.
tysiac Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 a jak idzie ci od 4 tys u mnie troche sie muli ale gadalem z panem co zakladal powiedzial ze po 1000 km wezmie laptopa i zobaczymy co bedzie i wyreguluje
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 a jak idzie ci od 4 tys u mnie troche sie muli ale gadalem z panem co zakladal powiedzial ze po 1000 km wezmie laptopa i zobaczymy co bedzie i wyreguluje trzeba bylo posłuchać rady, teraz to proponuje ustawić przełaczenie na banzyne przy 4 tyś Z tego co czytałem i słyszałm to zavoli niema dobrych reduktorów do turbo.
Bogumił Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Bez przesady demonizujecie chyba "troszkę", bo na mojej instalacji ładnie się wkręca od 2200obr/min - a ja mam reduktor zavoli.
juby_p Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Bez przesady demonizujecie chyba "troszkę"' date=' bo na mojej instalacji ładnie się wkręca od 2200obr/min - a ja mam reduktor zavoli. [/quote'] Tak samo jak na benzynie? i do odcinki na 1,2,3?
Nosb Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 heh O to sie rozchodzi Zalezy jakie kto ma wymagania Dla mnie auto na gazie ma zapieprzac jak na benzynie Do odcinki Jak nie to d*pa blada Z tym ze zalezy jak kto jezdzi Jutro gazuje jedno A4 1,8T to sie chlopak podzieli z wami potem opinia A lubi ostrzej jezdzic
juby_p Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Dla mnie auto na gazie ma zapieprzac jak na benzynie Do odcinki Jak nie to pupa blada To zdaje sie gwarantuje że głowica po paru tysiącach niespłynie do miski olejowej i niestety sam parownik niejest za to odpowiedzialny jest tylko jednym z elementów.
Bogumił Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Nie byłem na hamowni to nie wiem jakie mam osiągi na benzynie a jakie na gazie. Ale jeżeli ktoś chce szybko śmigać to proponuje zainstalować podtlenek azotu :> - też gaz.
Nosb Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Albo kupic 1,6 i zagazowac pierwsza generacja Generalnie wydaje mi sie ze jak juz pod noga czujesz ze nie jest dobrze to na 100% nie jest dobrze Kupiles turbo po to zeby jezdzic 80km/h ?
Bogumił Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Kupiłem z turbina bo sprzedający nie miał w swojej ofercie silnika 1,6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się