Czaro_22 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 no nie wiem co tu może być grane, ja u mnie mam opone szerszą od twojej o 10 mm i do tego bardziej koło odstawione na zew. o 7 mm i mi nic nie obciera nawet na max dobiciu może z piastami jest coś pomieszane Ha Tylko pytanie co może być tam nie tak Tak żeby nie walić kasy w błoto, wymiana przednich opon z 225 na 215 pomoże Mechanik zawsze powie ze tak bo chce załapać trochę kasy
bish - kopt Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 no nie wiem co tu może być grane, ja u mnie mam opone szerszą od twojej o 10 mm i do tego bardziej koło odstawione na zew. o 7 mm i mi nic nie obciera nawet na max dobiciu może z piastami jest coś pomieszane Ha Tylko pytanie co może być tam nie tak Tak żeby nie walić kasy w błoto, wymiana przednich opon z 225 na 215 pomoże Mechanik zawsze powie ze tak bo chce załapać trochę kasy obczaj jak bardzo ci to obciera i czy 5mm bedzie cie ratować
fayera Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Czy piasta przód i tył jest taka sama? Kupując od gościa felgi mówił,że pierścienie musiał założyć tylko na przód bo na tył wszystko było ok czyli felga idealnie pasowała na piastę(jego audi B5).
A-rek Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Czy piasta przód i tył jest taka sama? tak, jest taka sama Kupując od gościa felgi mówił,że pierścienie musiał założyć tylko na przódbo na tył wszystko było ok czyli felga idealnie pasowała na piastę(jego audi B5). no to widocznie dwie felgi mial nie z kompletu (ale ten sam wzor) i mialy inny otwor centrujacy
fayera Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Czy piasta przód i tył jest taka sama? tak, jest taka sama Kupując od gościa felgi mówił,że pierścienie musiał założyć tylko na przódbo na tył wszystko było ok czyli felga idealnie pasowała na piastę(jego audi B5). no to widocznie dwie felgi mial nie z kompletu (ale ten sam wzor) i mialy inny otwor centrujacy Felgi takie same-ten sam otwór centrujący na dwóch są pierścienie a na kolejnych dwóch nie ma...
A-rek Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 no to gosc ma cos pokombinowane w piastach
fayera Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 no to gosc ma cos pokombinowane w piastach Właśnie mi się też tak wydaje
drosdek Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Dużo tych stron więc może po prostu zapytam i ktoś dobry odpowie Zamierzam założyć felgi 7jx16 ET 35. Czy są jakieś przeciwwskazania do montażu w B6?
bish - kopt Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Dużo tych stron więc może po prostu zapytam i ktoś dobry odpowie Zamierzam założyć felgi 7jx16 ET 35. Czy są jakieś przeciwwskazania do montażu w B6? nie, zakładaj
drosdek Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 tak myślałem, ale wolałem się upewnić.... dziekować
loco87 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Chwila chwila....Mówicie ze w b5 piasty przód i tył są takie same... Jesteście pewnie tego ? Ja tych samych dystansów na przodzie nie dalem rady założyć na tył. Pierscien centrujący blokował dojazd do piasty. Jeżeli są takie same to mam coś namieszane w takim razie
szogun555 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 panowie jaki kupić dystans do takiego zestawu:7.5J/18"ET54 na oponkach 225/40/R18
slepy Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 od 10-20mm ,przy 20mm bedzie na równo z nadkolem
Qbas77 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 b6 avant i pytanko opony 225/45/17 i do tego fele-ktore: 7.5/17 et 45 (w komplecie z pierscieniami centrującymi to to samo cudo co dystans???) czy 7.5/17 et 35 ??? zeby nie tarlo (bron boze, bo stara mnie zabije za wg.niej i tak glupie wydatki:) i bylo ladne i praktyczne pozdrawiam zawias ori (albo mi nic nie wiadomo zeby byl inny )
Ambro Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Oba zestawy felg będą pasować i przy żadnym nic nie będzie tarło. Te z ET35 będą bardziej wysunięte na zew. Natomiast pierścienie centrujące stosujemy gdy mamy luz pomiędzy felgą a piastą.Brak pierścieni powoduje: bicie kół zazwyczaj w przedziale 90-120km/h a co za tym idzie szybsze zużywanie się zawieszenia.
Shade Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Ai! ;-> Panowie co sądzicie o tych felgach: http://moto.allegro.pl/item971465657_promocja_felgi_17_5x112_audi_a4_a5_a6_a8_q5.html Może ktoś takie ma i coś powie na ich temat... Do nich chciał bym założyć oponki 225/45/17 91Y: http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=160148&rodzaj=1 będzie to dobrze wyglądało? Ewentualnie jeszcze te felgi: http://moto.allegro.pl/item972143247_oryg_felgi_17_audi_a4_a6_allroad_vw.html warto? EDIT: Chcę jeszcze wsadzić tą zawieche: http://www.mapet-tuning.com/sklep/product_info.php?products_id=1080 Wyrobi to wszystko z tym ET: 35 lub 32 ?
Qbas77 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Oba zestawy felg będą pasować i przy żadnym nic nie będzie tarło. Te z ET35 będą bardziej wysunięte na zew. Natomiast pierścienie centrujące stosujemy gdy mamy luz pomiędzy felgą a piastą.Brak pierścieni powoduje: bicie kół zazwyczaj w przedziale 90-120km/h a co za tym idzie szybsze zużywanie się zawieszenia. czy pierscienie powinny sie zawsze znajdowac w kompletach felg przy zakupie? i jeszcze jedno czy przy et35 7.5/17 pelnym zaladunku auta, tyl auta na naszych preriach arizony nie bedzie napewno przycieral (jak to mozliwe w koncu jest prawie na lini z blotnikiem ?) a zawieszenie pracuje-albo ja czegos nie lpie pozdro
Ambro Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Oba zestawy felg będą pasować i przy żadnym nic nie będzie tarło. Te z ET35 będą bardziej wysunięte na zew. Natomiast pierścienie centrujące stosujemy gdy mamy luz pomiędzy felgą a piastą.Brak pierścieni powoduje: bicie kół zazwyczaj w przedziale 90-120km/h a co za tym idzie szybsze zużywanie się zawieszenia. czy pierscienie powinny sie zawsze znajdowac w kompletach felg przy zakupie? i jeszcze jedno czy przy et35 7.5/17 pelnym zaladunku auta, tyl auta na naszych preriach arizony nie bedzie napewno przycieral (jak to mozliwe w koncu jest prawie na lini z blotnikiem ?) a zawieszenie pracuje-albo ja czegos nie lpie pozdro S4 jeżdżą z felgami ET35. Dużo kolegów na forum ma felgi z takim ET. Pamiętaj że zawiecha nie pracuje równo góra-dół, koło chowa się trochę po skosie. Zawsze możesz kupić ten zestaw z ET 45 i ewentualnie dołożyć dystanse jak uznasz że nie wygląda to tak jakbyś oczekiwał.
szogun555 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 panowie a czy taki zestaw podejdzie 255/35/19ET43
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się