piotrsob1 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Rozumiem że dziura jest , ale nie wiadomo od czego, bo fizycznie nie ma możliwości by ją pasek zrobił ?
rysiu2006 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 Tak według mnie to nie pasek
rysiu2006 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 W dniu 25.01.2019 o 21:07, greg2505 napisał: Ja brałem ina , sprawdź jeszcze bo w niektórych autach jest otwór do blokowania tego koła , wtedy wkładasz jakiś pręt i zablokowane , u mnie niestety nie ma i trzeba kombinować A jak będzie mniej więcej wyglądać miejsce żeby zablokować bo niechce niczego pokamac
greg2505 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Tu jeszcze patent z kluczem do filtrów https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=2ahUKEwicyonq5Y_gAhXSjqQKHUi_ArIQwqsBMAN6BAgKEAU&usg=AOvVaw0VTJzWxrN8ZFOD4xbU2nov
rysiu2006 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2019 Dobra napinacz zamówiłem z firmy INA i dokupiłem jeszcze śrubę wiskozy wyrazie jakiś problemów.
greg2505 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Jak zdejmiesz wisko sprawdź przy okazji łożysko w podporze czy jest ok, tam jest takie szerokie ok 4cm
rysiu2006 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 Napinacz wymieniony i spokój stary był krafta wytrzymał ok 36tys. km problemów nie miałem z wisko blokowalem wiertlem chodź trochę się skrzywiło przy okazji założyłem nowa śrubę od wiskozy z ASO dodam filmik jak wyglądał mój stary napinacz VID_20190202_104902.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się