Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BREMSE ABS ESP i migający ręczny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Daj znać czy pomogło bo ja mam taki sam problem pojawiający się co jakiś czas. I jak się zrobi trochę cieplej to chcę wymienić sterownik pompy abs.

Opublikowano

Właśnie podłączyłem zregenerowany sterownik i wszystko działa jak należy ? dzięki za pomoc 

Opublikowano

Problem wystęluje w momencie uślizgu kół np. Na lodzie, śliskiej nawierzchni. Po zerwaniu przyczepności w momencie załączenia esp wyrzuca błąd i na desce świecą się kontrolki od ręcznego, abs, esp, oraz na fisie wyswietla wykrzyknik i napis "Brake". Prosze o pomoc nie występuje to za każdym razem, ma to swoje "humorki" raz działa poprawnie a raz wyrzuci błąd. 

Audi A4 B6 2002r.

Dziękuję za pomoc :)

20190212_222311.jpg

Opublikowano

Wygląda jak by przy załączeniu się pompy brakowało prądu...

Posprawdzaj wszystkie kostki i złącza do pompy ABSu czy nie skorodowały gdzieś.

Ktoś kiedyś na forum też opisywał podobny problem ale u niego padała pompa..

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
46 minut temu, Robero321 napisał:

Wygląda jak by przy załączeniu się pompy brakowało prądu...

Posprawdzaj wszystkie kostki i złącza do pompy ABSu czy nie skorodowały gdzieś.

Ktoś kiedyś na forum też opisywał podobny problem ale u niego padała pompa..

Dzięki za podpowiedź, jutro postaram się zajrzeć i pooglądać te wtyczki. Ogólnie problemów poza tym z pompą nie ma, nie hałasuje i wszysto jest w porządku. Poprzedni właściciel do auta dał mi drugą pompę kupioną na szrocie ale na razie nie chce jej wymieniać jeśli nie mam pewności czy to na pewno pompa.

Opublikowano
W dniu 1.02.2019 o 13:04, Piti104 napisał:

Właśnie podłączyłem zregenerowany sterownik i wszystko działa jak należy ? dzięki za pomoc 

I jak dalej jest wszystko ok. Ja kilka dni temu podmieniłem sterownik na inny używany i dziś jak się ciepło zrobiło to znowu miałem choinkę na desce. Nie wiem czy to coś innego czy używany sterownik też kaput.

Opublikowano

Mi po kilku dniach znów sie świeciły  te kontrolki. Zawiozłem znów sterownik do naprawy ale nie był uszkodzony. Pojezdziłem tak z miesiąc i jakoś samo przeszło 

Opublikowano

Czyli trzeba dalej szukać bo irytuje mnie już ta sytuacja z tymi migającymi kontrolkami.

Opublikowano

Dalej męczę temat przygasających kontrolek i pojawiającej się co jakiś czas "choinki" na desce.  Może to być wina akumulatora ,że słaby. Byłem miesiąc temu sprawdzać aku w zakładzie i trzyma parametry tylko był lekko nie doładowany. Ostatnio podładowałem aku takim mocnym prostownikiem i prawie 2 tygodnie kontrolki się nie pojawiły. A od dwóch dni znowu są .Auto odpala dobrze ,kontrolka aku się nie pojawia na fis ,że słaby. Ktoś coś nowego odkrył w temacie ??

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Gregorski3 napisał:

Dalej męczę temat przygasających kontrolek i pojawiającej się co jakiś czas "choinki" na desce.  Może to być wina akumulatora ,że słaby. Byłem miesiąc temu sprawdzać aku w zakładzie i trzyma parametry tylko był lekko nie doładowany. Ostatnio podładowałem aku takim mocnym prostownikiem i prawie 2 tygodnie kontrolki się nie pojawiły. A od dwóch dni znowu są .Auto odpala dobrze ,kontrolka aku się nie pojawia na fis ,że słaby. Ktoś coś nowego odkrył w temacie ??

U mnie były błędy zasilania absu,następnie błąd czujnika ciśnienia i inne.... pierw znikały ale później nie chciały znikać. Wymiana sterownika+kodowanie załatwiły sprawę. Godzina roboty i 50 zł za pompę Abs z b7 z takimi samymi numerami.

Problem leży w wadliwym sterowniku,w USA wymieniali to na aukcjach serwisowych,w europie olewka. 

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Sterownik był już wymieniany,pomogło na miesiąc i dyskoteka wróciła.

Opublikowano
13 godzin temu, Gregorski3 napisał:

Sterownik był już wymieniany,pomogło na miesiąc i dyskoteka wróciła.

Obstawiam ze w ten wymieniony sterownik również się wysypał, ogólnie to loteria z tymi uzywkami. 

Opublikowano

Parę postów wyżej ktoś pisał,że dał sterownik do regeneracji i po kilku dniach problem wrócił. Więc też dziwna sprawa .Czy źle zregenerowali .

Opublikowano

Bo nie wiadomo ukrytych ile wad jest w tych sterownikach,możesz naprawić jedną a za chwilę pojawia się kolejna. Dlatego pisałem że to loteria,musze zrobić autopsję mojego starego sterownika jak dojdę do zdrowia.

Opublikowano

Auto stało tydzień u mechanika szukał przyczyny migających kontrolek. Jego zdaniem uwalony jest licznik ??? Sam już nie wiem co robić . Ogólnie kontrolki przygasają czasem pojawiają się te czerwone ikonki z hamulca i te od abs esp itp. Błędów w sterowniku brak. Wymieniać po raz kolejny sterownik od abs ??

Opublikowano
19 minut temu, Gregorski3 napisał:

Auto stało tydzień u mechanika szukał przyczyny migających kontrolek. Jego zdaniem uwalony jest licznik ??? Sam już nie wiem co robić . Ogólnie kontrolki przygasają czasem pojawiają się te czerwone ikonki z hamulca i te od abs esp itp. Błędów w sterowniku brak. Wymieniać po raz kolejny sterownik od abs ??

Możesz za grosze kupić licznik UK i dopisać do auta,wtedy będziesz pewien czy to on miesza. Jak piszesz ze ikonki przygasają to tak jakby zwarcie gdzieś było. Kostka stacyjki czasami takie cyrki robi.

Opublikowano

Hmm może to śmieszne ale sprawdźcie poziom płynu...

Właśnie co  kilka dni zapalała mi się choinka czerwonych i żółtych lampek od ABSu od ręcznego  i duży czerwony wykrzyknik.

Okazało się że miałem delikatny wyciek z zacisku i było za mało płynu po dolaniu dopóki znowu nie wyciekł był spokój.

Teraz wycieku nie ma i jest permanentny spokój..

Opublikowano

Tak wczoraj sprawdzałem przy okazji wymiany filtra paliwa. Jest w połowie min max. Ale co mi szkodzi doleję dziś do pełna.

Nad kostką stacyjki też już się zastanawiałem może wymienię ją dla spokojności.

Opublikowano
Godzinę temu, Gregorski3 napisał:

Tak wczoraj sprawdzałem przy okazji wymiany filtra paliwa. Jest w połowie min max. Ale co mi szkodzi doleję dziś do pełna.

Nad kostką stacyjki też już się zastanawiałem może wymienię ją dla spokojności.

Ciekawe jakie masz napięcie na klemach jak przygasają kontrolki... kiedyś miałem też problem z przygasającymi kontrolkami w innym aucie i okazało się iż przewód od alternatora tarł o mocowanie reduktora aż izolację przetarł i zwarcie było. Zainteresuj się w tym kierunku właśnie,bo przy spadkach napięcia wywala błędy abs

Opublikowano

Jakieś 2 miesiące temu alternator był wyjmowany. Dostał nowe łożyska i samo regulator . Myślę,że jakby był problem z przetartymi kablami to byłoby to widać. Ale zerknę tam .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...