kamil-vag Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Zrzucić pokrywę to z 15min roboty i od razu widać w jakim stanie wałek i krzywki.
M4rcinSZ Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Ja też to mam. Kopiłem pompo-wtryski z końcówkami AL potem regenerowałem wszystkie. Potem że to dwu-mas i znowu nowy a się okazało że to nowe turbo ma coś takiego jak SURGE i już się z tym nic nie zrobi no chyba że kolejna wymiana turbiny na tą z łożyskami kulkowymi więc dałem do zakładu by mi to wyregulowali i staram się nie wciskać pedału do końca na 4 i 5b poniżej 2600 obrotów
Slov Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 @M4rcinSZ i masz identyczne objawy jak ja, że tylko na ciepłym silniku tak trzęsie?
kubabkb Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Slov miales zrobic logi w trakcie tych wibracji
kubabkb Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Slov masz moze taki objaw ze podczas jazdy z wcisnietym gazem na 1900 obrotow lub 2000 wibruje Ci lewarek i wsyepuja te drgania silnika? ja tak mam na 3 i 4 i 5 biegu na 5 najbrdziej odczuwalne, jak puszcze gaz zero drgan, tylko przy wcisnietym gazie sie pojawiaja nie mam juz zdrowia do tego co moze byc przyczyna stalych wibracji w danym zakresie oborotw? przeguby wew
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) 11 godzin temu, kubabkb napisał: Slov masz moze taki objaw ze podczas jazdy z wcisnietym gazem na 1900 obrotow lub 2000 wibruje Ci lewarek i wsyepuja te drgania silnika? ja tak mam na 3 i 4 i 5 biegu na 5 najbrdziej odczuwalne, jak puszcze gaz zero drgan, tylko przy wcisnietym gazie sie pojawiaja nie mam juz zdrowia do tego co moze byc przyczyna stalych wibracji w danym zakresie oborotw? przeguby wew Typowy objaw uszkodzonych przegubów wewnętrznych Sprawdzałeś czy nie mają luzów promieniowych i obwodowych jak auto stoi na kołach ? Edytowane 1 Czerwca 2019 przez piotrsob1
kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Piotrek juz chyba z 10 raz sprawdzalem te przeguby i maja naprawde minimalny luz , kazdy z mechaników mowi ze to nie przeguby, dodatkow ja puszczam gaz lub go dodaje czuc takie jakby szarpniecie, to tez objaw przegubow? na niski biegach czuc to najbardziej poduszki nowe ori , skrzyni tez nowa lema, odboj na pasie przednim tez nowy lema
sylwestro_k Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 24 minuty temu, kubabkb napisał: Piotrek juz chyba z 10 raz sprawdzalem te przeguby i maja naprawde minimalny luz , kazdy z mechaników mowi ze to nie przeguby, dodatkow ja puszczam gaz lub go dodaje czuc takie jakby szarpniecie, to tez objaw przegubow? na niski biegach czuc to najbardziej poduszki nowe ori , skrzyni tez nowa lema, odboj na pasie przednim tez nowy lema drgania na postoju, podczas przyspieszania jak i również znaczny luz po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu zwłaszcza na wyższych biegach miałem u siebie, wymienione uszczelki na pompkach, koło pasowe gumowo metalowe na wale, posprawdzane podcisnienia, sprzęgło alternatora itd... okazało sie, że dwumas! po wymianie kompletu ze sprzęgłem spokój. Jeśli chodzi o telepanie przy gaszeniu sprawę załatwiła nowa gruszka klapy gaszącej, w starej poszła membrana.
kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) wymienilem EGR na nowy wahlera bo klapa nie dzialala, jest poprawa przy gaszeniu auta ale nadal delikatnie telepie podczas gaszenia, na postoju nie ma wogule drgan prawie, tylko podczas przyspiesznia na wyzszych biegach jes najgozej i podczas jazdy ze stala predkosciach na biegach 4 i 5 przy 1900 -2000 Edytowane 1 Czerwca 2019 przez kubabkb
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 37 minut temu, kubabkb napisał: Piotrek juz chyba z 10 raz sprawdzalem te przeguby i maja naprawde minimalny luz , kazdy z mechaników mowi ze to nie przeguby, dodatkow ja puszczam gaz lub go dodaje czuc takie jakby szarpniecie, to tez objaw przegubow? na niski biegach czuc to najbardziej poduszki nowe ori , skrzyni tez nowa lema, odboj na pasie przednim tez nowy lema Jak nie przeguby to tylko duża różnica w mocy generowanej na poszczególnych cylindrach może powodować takie wibracje . Wałek rozrządu niepowycierany ? Pompki wszystkie cztery takie same ( oznaczenia identyczne )?
kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) 6 minut temu, piotrsob1 napisał: Jak nie przeguby to tylko duża różnica w mocy generowanej na poszczególnych cylindrach może powodować takie wibracje . Wałek rozrządu niepowycierany ? Pompki wszystkie cztery takie same ( oznaczenia identyczne )? Jedna byla inna i juz zostala wymieniona na regenerowna pasujaca do mojego auta- poprawa jest w 60% procenach po wymianie tej pomki walek niby dobry(sprawdzany podczas wymiany tej 4 pompki) wrzuce zaraz logi podczas wystepowania tch wibracji to zerkniesz piotrek na roznice mocy generowanej na poszczegolnych cylindrach( parametry z logow dyanmicznych bo wtedy wysepuja roznice) Edit logi https://log.malonetuning.com/chart/242213#H8KLCADDtwrDq1sCA03Ci8ORCsOCMAxFw78lw48Jwqw6w7zCmcOSwofDqkINw4xmwqTCmcOMfcK9dsKCw7h4w4%2FCuSdGwrjDqcOjKsKVwqnCmMKuSwMcEnY4wqvDicOOwp%2FCiVDCuMKyZWfDuMKaw7pkc3LCpcKNw7Imwr3DgMKxwps8TcO0w7ohMCl3P8KSw4bDvifDosKAAU94w4ZLQgjDhyHCr8KubcKZw4XCuw9jSm9pLcOlwqzClwAAAA%3D%3D Edytowane 1 Czerwca 2019 przez kubabkb
sylwestro_k Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 podczas jazdy ze stałą prędkością...hm... może warto by było sprawdzić wyważenie kół?
sylwestro_k Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 czasami kilka rzeczy nakłada się na siebie w tym samy czasie...
kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Teraz, sylwestro_k napisał: podczas jazdy ze stałą prędkością...hm... może warto by było sprawdzić wyważenie kół? jest ok , na luzie nie ma tych wibracji, pojawiaja sie podczas dodawaniu gazu
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) 8 minut temu, kubabkb napisał: Jedna byla inna i juz zostala wymieniona na regenerowna pasujaca do mojego auta- poprawa jest w 60% procenach po wymianie tej pomki walek niby dobry(sprawdzany podczas wymiany tej 4 pompki) wrzuce zaraz logi podczas wystepowania tch wibracji to zerkniesz piotrek na roznice mocy generowanej na poszczegolnych cylindrach( parametry z logow dyanmicznych bo wtedy wysepuja roznice) Powyżej 1600 obrotów na minutę przestaje działać mechanizm korekcji dawek i na logach nic nie będzie widać Na mojego nosa to kup jedną używaną pompkę z takimi oznaczeniami jak pozostałe trzy nieruszane i zamontuj ją zamiast tej regenerowanej Daje więcej niż 60% pewności że problem zniknie. Dla czego ? Bo to co oferują firmy regenerujące pompki to jedna wielka loteria i zdziwił bym się gdyby ta regenerowana miała parametry podobne do pozostałych trzech....... Edytowane 1 Czerwca 2019 przez piotrsob1
kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Piotr a co powiesz o tych logach? to sa logi dyanmiczne grupy 13 , rozne biegi i rozne predkosci tutaj drgania wystepuja rowniez najbardziej odczuwalen sa gdy 2 pompka osiaga wartosc -1,7
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 O których logach , bo ich nie widzę .......?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się