kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 https://log.malonetuning.com/chart/242209#H8KLCABKYMOyXAIDwovCjlZKw47Dj03DisOMS8OVTS%2FDii8tKFbDkjHCiMOVAQnDpsOkF2VWwqUCwrk6SsOpwql5wqlFwoklwqlKIMKZw4TDksKSw7zDosKCwpzDjBLCkMKUwqFJbCwAGcOrRl9DAAAA
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) Najwyższa plusowa korekcja jest na tej czwartej pompce , czyli sterownik silnika musi zwiększać na niej czas wtrysku by silnik chodził równo . Ale robi to tylko do 1600 obr/min jak już wcześniej napisałem . Powyżej tych obrotów wydajność tej pompki może spadać jeszcze bardziej a z braku korekcji problem nierównomiernej mocy generowanej na cylindrach może narastać bardzo szybko . A mocno na minusie korekcje na drugim tyko potwierdzają problem z czwartym cylindrem. Jeżeli taka korekcja na czwartej pompce nie jest spowodowana przez problem z jej uszczelnieniem, to biorąc pod uwagę również to co napisałem wcześniej , wymiana tej pompki jest jak najbardziej wskazana Edytowane 1 Czerwca 2019 przez piotrsob1
kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 wlasnie ta pompke wymienialem na nowa regenerowana ;/
Slov Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2019 Panowie jeśli chodzi o mój problem. To chyba sam się rozwiązał. Już przestało mi tak drgać, czasami tylko ale o wiele mniej. Jedyne co się zmieniło od ostatniego czasu to to, że przestałem nim jeździć do pracy (2km w jedną stronę). Jeżdżę tylko i wyłącznie dłuższe trasy 20 km +, także silnik nagrzewa się na 100 %. Dodatkowo zatankowalem 40 l zwykłego paliwa, zawsze jeździłem na verwie. Zrobiłem tak ponieważ, usłyszałem że to lepsze paliwo ponoć jest bardziej suche i gorzej smaruje wtryski. Czy to wszystko miało jakiś wpływ na poprawe, to nie wiem ale nic innego nie robiłem a problem prawie zniknął
kubabkb Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 sprawdze jeszcze raz te przeguby, oraz pomysle nad ponowna wymiana tej 4 pompki
sylwestro_k Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 jakieś postepy? wymieniłeś pompowtrysk?
kubabkb Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) chyba na poczatek zaleje diesel spulung 2666(moze cos pomoze, warto sprobowac) i dopiero wtedy pomysle nad ponowna wymiana tego czwartego pompowtrysku Piotrek wyrobione gniazdo pompowtrysku tez moze powodowac takie objawy? lub wytarty walem na 4 krzywce? Edytowane 8 Czerwca 2019 przez kubabkb
MemberA4 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 7 godzin temu, kubabkb napisał: chyba na poczatek zaleje diesel spulung 2666(moze cos pomoze, warto sprobowac) i dopiero wtedy pomysle nad ponowna wymiana tego czwartego pompowtrysku Piotrek wyrobione gniazdo pompowtrysku tez moze powodowac takie objawy? lub wytarty walem na 4 krzywce? zrób czyszczenie PD w obiegu zamknietym lepszy efekt osiągniesz niż wlewać preparat do zbiornika
kubabkb Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 nie wiem gdzie kupic filterek i jaki dzieki ktoremu zrobie to w obiegu zamknietym, widzialem na necie ze taki jest niby potrzebny zeby zanieczyszczenia z powrotem nie wracaly
kamil-vag Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Tam gdzie sprzedają skutery/motory i części do nich W motoryzacyjnym też powinny być... Wężyki paliwowe 8mm i taki trzeba dobrać sobie filterek - króćce 8mm Masz jak to było u mnie robione: https://a4-klub.pl/topic/127707-all-czyszczenie-wtryskiwaczy-pompowtryskiwaczy-diesla/?do=findComment&comment=4963096 1
kubabkb Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 (edytowane) Kamil ile wyniosl Cie koszt tych czesci, pytam tak z ciekwosci Edytowane 9 Czerwca 2019 przez kubabkb
kamil-vag Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 filterki x2 - w granicach 10 zł wąż igielitowy 8mm - 2 metry - ok 5 zl łącznik 8mm x2 - ok 10 zł max 30 zł i zostaje Ci już zestaw na stałe...
kubabkb Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 sam nie bede tego raczej robil(boje sie ze moze cos nie wyjsc) bede niedlugo rozrzad wymienial to powiem mechanikowi zeby przy okazji wyczyscil wtryski w ten sposob , mam nadzieje ze bedzie wiedzial o co chodzi:)
kubabkb Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 9.06.2019 o 13:44, kamil-vag napisał: filterki x2 - w granicach 10 zł wąż igielitowy 8mm - 2 metry - ok 5 zl łącznik 8mm x2 - ok 10 zł max 30 zł i zostaje Ci już zestaw na stałe... Kamil co to za filterki, chcialbym zamowic je przez allegro ale nie wiem jakie to sa, ogolnie wszytkie czesci bym zamowil przez allegro , bo chlopaki z forum nie maja ich https://allegro.pl/oferta/filtr-filterek-paliwa-dlugi-wklad-papier-6mm-8mm-6712953732 te beda dobre Edytowane 10 Czerwca 2019 przez kubabkb
Emilianov Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 W dniu 10.06.2019 o 14:54, kubabkb napisał: Kamil co to za filterki, chcialbym zamowic je przez allegro ale nie wiem jakie to sa, ogolnie wszytkie czesci bym zamowil przez allegro , bo chlopaki z forum nie maja ich https://allegro.pl/oferta/filtr-filterek-paliwa-dlugi-wklad-papier-6mm-8mm-6712953732 te beda dobre u siebie mam taki zamontowany i jest ok
kubabkb Opublikowano 19 Czerwca 2019 Opublikowano 19 Czerwca 2019 dzis odebralem auto od mechanika - wymienialem rozrzad, powiiem tak - po wymianie rozrzadu wibracje podczas przyspieszania zmniejszyly sie dosc sporo, nie wiem czemu drgania sie zmniejszly ale jestem milo zaskoczony, drgania ogolnie pozostaly juz tylko na 5 biegu przt bucie w podloge, ale nie zawsze zalezy od obciazenia auta oraz jazdy pod gorke
kamil-vag Opublikowano 19 Czerwca 2019 Opublikowano 19 Czerwca 2019 To zobacz z ciekawości jak masz teraz kąt synchronizacji - grupa 004, ostatnia kratka.
kubabkb Opublikowano 19 Czerwca 2019 Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) wieczorem zerkne albo rano jak bede w domu , bo nie mam lapka przy sobie to juz 3 wymiana rozrzadu za mojej kadencji, i nigdy nie bylo poprawy po wymianie, dopiero pierwszy raz, pierwszy raz tez wymienilem sprzegielko alternatora, moze ma to cos z tym wpsolnego Edytowane 19 Czerwca 2019 przez kubabkb
kamil-vag Opublikowano 19 Czerwca 2019 Opublikowano 19 Czerwca 2019 6 minut temu, kubabkb napisał: pierwszy raz tez wymienilem sprzegielko alternatora, moze ma to cos z tym wpsolnego Jak stare było już zajechane to jak najbardziej mogło zakłócać pracę motorwni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się