bart_b7 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 (edytowane) 11 minut temu, kamil-vag napisał: Lepiej coś na przesmarowanie wtrysków... LM: https://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/liqui-moly/liqui-moly-dodatek-smarujacy-wtryski-5122-20454-150ml,p500213930 Chociaż ja tam wolę olej 2T... A jaki 2T polecasz? Jak dawkować ten olej 2T? Edytowane 6 Marca 2019 przez bart_b7
staniek Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Ja leję 50 mililitrów na 10 litrów gnojówki. Na forum toyoty jest fajne zestawienie polecanych olei 2T. Osobiście leję MANNOL 2-TAKT PLUS semi-synthetic
bart_b7 Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 Witam, testy testy i już wiem, że coś jest nie halo, jak jest zimny jest git, jak nagrzany również ale jak ma tak ok 70 stopni to przy delikatnej jedzie szarpie tak jakby paliwa balowało, dodam gazu i już jest git co to może być, zalać coś do czyszczenia pompek ala liqiu diesel spielung?? Ręce opadają
piotrsob1 Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Przyczyn szarpania może być milon dwieście i wcale nie musi mieć to związku z pompkami Korekcja na trzecim w górnej granicy normy , zrób kilkaset km może się pompka ułoży w gnieździe . No i obserwuj na dłóższym dystansie pracę motorówki , do paliwa możesz coś dolać na czyszczenie układu . Puki co nie rób nerwowych ruchów , jeżdżąc staraj się wychwycić wszystkie rzeczy które Cię niepokoją i jak ewentualne objawy są powiązane z obciążeniem, temperaturą, obrotami itp
bart_b7 Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) Witam serdecznie, a więc zmagań z 1.9 tdi BRB na te chwile koniec... Wszystko wróciło do normy, szarpania zniknęły auto ma moc (i to większą niż miał), na te chwilę olej trzyma się na tym samym poziomie. Przejechałem już ok 300 km od odebrania auta od mechanika i jest dobrze stan trzyma się w połowie na bagnecie. Auto było przegonione dość dynamicznie jest ok. Tak więc wymiana uszczelnień PD zrobiła robotę, wymiana wałka, hydro popychaczy i panewek zaowocowała dużo lepszą kultura pracy silnika. (cyka jak zegareczek:) Wymienione pompowtryski na używki a po czyszczeniu diesel spielung LiquiMoly korekcje i bypy bardzo się poprawiły. Dodałem również dodatek o którym wspominał Kamil-vag tj. LM diesel schmier adtive (polecam silnik chodzi bardziej miękko) W dniu 6.03.2019 o 10:21, kamil-vag napisał: Lepiej coś na przesmarowanie wtrysków... LM: https://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/liqui-moly/liqui-moly-dodatek-smarujacy-wtryski-5122-20454-150ml,p500213930 Chociaż ja tam wolę olej 2T... Także diagnoza uszkodzonych pompowtrysków jak najbardziej słuszna i wymiana na używki z pewnego źródła jest dobrą opcją, da się trafić na uczciwego sprzedawcę. Poniżej zamieszczam filmik z czyszczenia, korekcje przed czyszczeniem i po czyszczeniu. Co sądzicie? Samochód naprawdę odzyskał werwę, idzie lekko, mam wrażenie, że jest to przepaść w stosunku do tego co było, szok... VID_20190309_095728287.mp4 Edytowane 11 Marca 2019 przez bart_b7
piotrsob1 Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 Auto ogarnął ten sam mechanik co walczył z nim od początku, czy zmieniłeś zmieniłeś na innego fachowca ?
bart_b7 Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Opublikowano 11 Marca 2019 Dokładnie ten sam, ja tylko sam czyściłem pompki LM diesel spielung na bezpośrednim podłączeniu pod preparat i efekt jest dość zauważalny...
bart_b7 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Opublikowano 4 Maja 2019 Witam ponownie aktualizuję sprawę, może macie jakieś pomysły? Ostatnio opisywałem temat przybywania oleju u siebie pewnie kojarzysz? Generalnie temat rozwiązany ale teraz po ok miesiącu dziś pojawił sie mały problem a mianowicie po przejechani kilku km do sklepu i ponownym odpaleniu auto zaczęło chodzić jakby na 3 gary, zgasiłem i odpaliłem przez kilka sek było ok i dalej na 3 gary. Podpiąłem kompa a tam błąd wypadania zapłonu na pierwszym cylindrze, usterka elektryczna... po ponownym zgaszeniu i odpaleniu auto śmiga jak wcześniej, zero błędów... Co to może być, pojawia się sporadycznie, raz na ciepłym raz na zimnym. Może to być problem z wiązką?
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 Podoginaj konektorki na pierwszej pompce , powinien problem zniknąć
bart_b7 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Witam po dłuższej przerwie, temat jak na razie ogarnięty. Dzięki piotrsob1, faktycznie dogięcie konwektorów dało efekt. Szarpanie zniknęło, bardzo poprawiły się BIPy z ok ~40-46 na 20 -24 na wszystkich pompowtryskach. P.S. Przy zakupie samochodu myślałem, że to naprawdę lepsze sprzęty ale teraz mam bardzo mieszane uczucia co do tych wozów.
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) No niestety ale jakość materiałów i wykonania silników ośmiozaworowych , produkowanych od 2005 roku spadła dosyć drastycznie względem tych wcześniejszych .... Edytowane 24 Lipca 2019 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się