Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Świezy zakup analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepływka trochę zaniża, tak to w miarę, sprawdź dolot pod kątem nieszczelnosci, jak nic nie znajdziesz możesz pokusić się o kupno nowej.

Opublikowano

a z czego wynika przeładowanie i korekta kolo +10 na kanale 33

Opublikowano

Korekta może wynikać właśnie z nieszczelności w dolocie.

Przeładowanie z problemem z n75. Możesz go sprawdzić razem z wężykami.

Opublikowano

Dziękuję za info .Są jakieś szczególne miejsca nieszczelności w tym silniku.Czy jechać od początku dolot. Bede sie dopiero uczył tego silnika,po wielu latach  w tdi AVG przesiadłem się na benzynę i nawet ladnie to jedzie z dołu ,a tego najbardziej sie obawiałem

Opublikowano

Dolot kompresorem najlepiej sprawdzic. Wpisz sobie w wyszukiwarce boost leak test 1.8t i zobaczysz o co chodzi.

Opublikowano

Z ciekawości, jak logowałeś 115 i 033, to z 1500 do 6200 obr/min zrobiłeś w 7,5 sekundy. To na 2gim biegu? Drugi link już dłużej to zajęło (podobnie jak w moim, też BFB).

Opublikowano (edytowane)

Witam

Dzisiaj miałem okazje podmienić przepływke z innego bfb  (wklad z 2003 r)co prawda tez ma swoje lata ale po logu widać ze jest lepiej,wiec chyba czeka mnie kupno nowej.MArtwią mnie stuki :(Świece poprzedni wlaściciel zmienial kolo 10 tys temu na boscha 0242236564 cewki nie maja zadnych oznaczen od góry wiec ciezko ustalic jakiej firmy są.

log 02 33

https://log.malonetuning.com/chart/249561#H8KLCADCn8KuwoZcAgNtwo5BDsOCMAwEw7%2FDonMsEcOgN1EOwoZaIVIbV8KOWxVeT8KTShUHwq4za8OvwoYAw4rCk8KswowDGVU2cBd3wovDrh%2FCvjbDvMKUw6nCkQtjUlnDpsK6w6MDwo7CosO5w4MtBcKJCysZw4Nhw4rDimpowoIbw5LClsOrw7nCiMKGAcOfJwLDjcOpZcO9ZG%2FDuxHDgcK3OcOgwrvCosOFwqTDjmPDrnPDvD3Dhi%2FDsz1BZcK%2FAAAA

 

log 020 115

https://log.malonetuning.com/chart/249565#H8KLCAAywrDChlwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNcOQw59EOQRqBUslwq4SFxVeDy5Sw5XDo8OOw6zDhAh3fcOewqQywpXCpsOrw5IBwofChA5nbcOyw6HDn0QoXMK5ZWPDuMKbw7rDomZkShvDpU3CvMOAw5FNwp4meh8IwprClMKHw61JZzvCiThgw4ALXj3CgsKwH8OyasOawpdZw4x9GFPDugLDqxvDvXHClwAAAA%3D%3D

Edytowane przez stanek90
Opublikowano

Kup nową przepływkę i świece dedykowane ngk.

Opublikowano

Witam

Zmieniłem przeplywke na boscha i log chyba wygląda lepiej,zastanawia mnie dlaczego jest tak bogato od 5 tys obr.Świece maja najechane 10 tys wykręciłem i wyglądają ok,jest to bosch i wystepują jako dedykowane do auta.Zauwazylem ze pierwsza cewka ma koncowke "r" a trzy pozostale "d".Czy wymiana swiec na ngk wyeliminuje stuki czy zbytnio sie nimi nie przejmować?

log 002,020,033

https://log.malonetuning.com/chart/250401#H8KLCADDvcKCwpJcAgNtw45JDsKDMAwFw5DCu3jDrUhNw6l0wpcowotQwqw0EsOEw4gxwojDtsO0woUgwqEuwrp9w797cA7ChAbCnsOJdEFDIQU8YcOjw7Efwp83fsOyw5DCpkwmCk9jWXnDh8KeJX1oa0HCpEwSwpRgT8OyTMKiRsOZLCYswqkcwotCw5fCmcO3QSApwr7CtMKOwqzDl34CZ8Kxw4Erw57DsMKOD8KPYGslTMOKZcOsU33Di17CvMO%2FAiTCgFx8w4cAAAA%3D

Opublikowano

Przepływka mierzy prawidlowo teraz, stuki mogły być mniejsze choc jest lepiej niz było , możesz spróbować wymiany świec, choć nikt CI nie zagwarantuje że bedzie lepiej.

Opublikowano

A cewki mogą mieć wpływ na stuki?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Podmieniłem cewki,wiekszej roznicy to nie zrobiło. Móglby ktos podpowiedzieć na co zwrócić uwagę kiedy stuki sa rózne na poszczególnych cylindrach jak w moim przypadku.Czytałem wątki ale kazdy z tym walczy i nikt konkretnego rozwiązania nie podaje.Lubie miec wszystko w aucie idealne i nie daje mi to spokoju.Przy czwartym cylindrze jest łancuszek ale nie slysze go na ciepłym silniku wiec chyba mozna go wykluczyc. Swiece boscha powodowałyby chyba stuki na wszystkich cylindrach.Poduszki silnika raczej dobre nic nie trzęsie.

Opublikowano (edytowane)

Kompresje zmierze na dniach.Dzisiaj troche pojeździłem i zauważyłem jeszcze ze w przedziale 2000-3000 obr auto jakby lekko faluje,mozna powiedziec ze delikatnie podszarpuje przy pełnym gazie.Jezeli chodzi o cofanie to także zauwazylem ze na postoju jak nacisne gwałtownie gaz to momentalnie cofa nawet do 9 i zaraz co same 0,jeżeli stopniowo dodaje to tego nie ma.Kolo 4 wtrysku jest ewidentnie brudno ,tak jakby nie był szczelny,reszta tekze troche brudnaJedyne co mnie cieszy to korekty po wymianie przeplywki w grupie 32 sa 0,4% oraz 0,8%

002,020

https://log.malonetuning.com/chart/250601#H8KLCADDnynClVwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNVBeE8OlEMKoFSzClcK4clxUw7p6SMKREMOHwp3DmcKJEW7DusK4SmUqwqbDq8OSAMKHwoQdw45qwrLDs2ciFMKubMOZGcK%2BwqY%2Bw5nCnFxpwqPCvEkvcMOsJk8Twr1%2BCEzDisOdwo%2FCpMKxw7%2FCiThgw4ATwp7DscKSEMOCccOIwqtrW2bDscOuw4PCmMOSG8KqAHEfwpcAAAA%3D

Edytowane przez stanek90
Opublikowano

Wymieniłem świeczki na polecane ngk pfr6q i zbytnio się nie poprawiło,dalej z dołu przy pełnym naciśnięciu gazu są stuki dochodzące do 6 i wraz ze wzrostem obrotów spadają. Moze ktos mial podobny problem?W gornym partiach praktycznie stukow brak,wiec ewidentnie cos jest nie tak z samego dołu.

Wydaje mi sie ze na początku czyli przy pierwszym poście nie miałem tego problemu widać po logu.Przy aucie zmieniłem tylko plecionke,przeplywke i swieczki i powstał taki klops.

 

003 020

https://log.malonetuning.com/chart/251057#H8KLCAAow53CnFwCA03Ci8ORCsOCMAxFw78lw48Jwqw6w7zCmcOSwofDqkINw4xmwqTCmcOMfcK9dsKCw7h4w4%2FCuSdGwrjDqcOjKsKVwqnCmMKuSwMcEnY4wqvDicOOwp%2FCiVDCuMKyZWfDuMKaw7pkc3LCpcKNw7Imwr3DgMKxwps8TcO0w7ohMCl3P8KSw4bDvifDosKAAU94w4ZLQgjDhyHCr8KubcKZw4XCuw9jSm9pLcOlwqzClwAAAA%3D%3D

Opublikowano

Sprawdzałeś kompresję?

Opublikowano

Witam

Bez bicia przyznaje się panowie ze jeszcze nie sprawdziłem kompresji,czekam na miernik.Dzisiaj korzystając z pogody zatankowałem na innej stacji 95  i zrobiłem z ciekawości logi.Sytuacja wygląda lepiej.Zauważyłem ze jak silnik się rozgrzewa to nie cofa zapłonów same 0 , nawet jak na wolnych obrotach wcisnę gwałtownie gaz.zaczyna sie delikatnie od 80*C i jak na wolnych wciskam gaz oraz podczas próby dynamicznej i to na 4 cylindrze(3.8 cf) najbardziej.Sytuacja tez ma sie inaczej jak trzymam auto na okolo 2,5-3 tys obr i wyzej, w tych zakresach nagle wciśniecie gazu nie powoduje cofania.Logi robiłem jeden po drugim i widać ze grupa 020 tez za każdym razem wygląda inaczej.Wiem ze raczej  to nie jest duży problem i mozna tak jezdzic ,ale może ktos podpowie.Niestety moja teoria caly czas wędruje do napinacza w momencie rozgrzania oleju zaczyna hałasować,lecz  czytając na forach tt ludzie mieli po 12 CF  cofki jak on szwankował.Mam tez zapocony wtryskiwacz nr 4 lecz niewiem czy ewentualna nieszczelność na nim mogla by sie tak objawiać.

020, 115

https://log.malonetuning.com/chart/251343#H8KLCABnwqbCoFwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtNcOQw59EOQRqBUslwq4SFxVeDy5Sw5XDo8OOw6zDhAh3fcOewqQywpXCpsOrw5IBwofChA5nbcOyw6HDn0QoXMK5ZWPDuMKbw7rDomZkShvDpU3CvMOAw5FNwp4meh8IwprClMKHw61JZzvCiThgw4ALXj3CgsKwH8OyasOawpdZw4x9GFPDugLDqxvDvXHClwAAAA%3D%3D

 

020,033,002

https://log.malonetuning.com/chart/251344#H8KLCAAOwqfCoFwCA23CjUsKw4MwDETDr8KiwrUMccOTw49hwowXbi1cQ2IFWQlpT8OfOMKBw5JFwpfDs8OeDMOjHAjCjcK8wpDCiUFDJQXCtMOYe8O8wodPDT94wrzDp0ImCcOPUwXDrA44wrDDpDdtESFRIQlKcMKYwrLCkMKoUTbCqwlrbgvCvDYTYjTCry8Cw4nDqcKpw7tke8O7EcKua8OPw5jDowVvHsOBw67ClTArw5dpw4jDmhrDtsOsw70HLC5kw6fDhwAAAA%3D%3D

Opublikowano

A można wiedzieć na jakich stancjach tankujesz a na jakiej teraz? Mi najlepiej samochód chodzi na Shellu i Orlenie.

Opublikowano

Patrząc na te ostatnie logi to nie ma się czego czepiać... Turbina wstaje pięknie od 2100-2200 obrotów, trzyma zadane ciśnienie (lekko przeładowuje ale jeśli auto nie wpada w tryb awaryjny i nie szarpie to nie ma problemu).

A cofania zapłonów typu 2-3 to nie przesadzajmy... jak by sie pojawiało po 6-8-10+ to co innego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...