lukaszwadolowski2206 Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) Witajcie, mam pytanie laika. Mam autko od 3 dni a4 b7 1.8T BFB skrzynia „piątka”. W momencie zmiany na 2 bieg czuje tak jakby silnik się zdławił? Przydusił ? Tak jakby około 2- 3 razy rzuca tak jakby silnikiem - ciężko to opisać. Mam faktury poprzedniego właściciela na wymianę : Sprzęgło 03-2014 Koło pasowe - 05-2018 Poduszka silnika - 01-2019 Poduszka szkrzyni Lemforder 01-2019 DV - 03-2018 Pompa paliwa 01-2019 Naprawa alternatora 10-2017 Zawor V10-2515 12-2017 Zawor V103103 12-2017 Sruba odpowietrzająca odmy 01-2018 Czujnik temperatury płynu chłodniczego 12-2016 Kompletny rozrząd (Ori ASO) 05-2018 Czy ktoś miał podobna sytuacje ? Niewiem co mam o tym myśleć. Prosze o pomoc Edytowane 7 Lutego 2019 przez lukaszwadolowski2206
lukaszwadolowski2206 Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) 21 minut temu, wiechnik napisał: zrób logi Dynamiczne jak zrobie na 3 biegu to coś wyjdzie ? Problem występuje tylko na 2 biegu Edytowane 7 Lutego 2019 przez lukaszwadolowski2206
Unf Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 16 minut temu, lukaszwadolowski2206 napisał: Dynamiczne jak zrobie na 3 biegu to coś wyjdzie ? Problem występuje tylko na 2 biegu Wyjdzie wyjdzie, 3 bieg i gaz w podłogę od 2000 do 6000 obrotów przynajmniej
OlekS Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Mowisz że dławi się tylko na drugim biegu? Czyli na biegu jałowym chodzi dobrze, bez falowania, i na wszystkich biegach pozostałych chodzi równo ??
lukaszwadolowski2206 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, OlekS napisał: Mowisz że dławi się tylko na drugim biegu? Czyli na biegu jałowym chodzi dobrze, bez falowania, i na wszystkich biegach pozostałych chodzi równo ?? Dokładnie tak objawy tylko w momencie zmiany z 1 na 2 bieg Edytowane 8 Lutego 2019 przez lukaszwadolowski2206
OlekS Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 To tylko w momencie przerzucania z 1 na 2, czy cały czas jak jesteś na dwójce?? Tak jak kolega wyżej podpowiedział, pierw musisz odczytać błędy i zrobić logi dynamiczne, wtedy można już coś myśleć
lukaszwadolowski2206 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Logi dynamiczne : 02 033 https://log.malonetuning.com/chart/247043#H8KLCABOPl1cAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 03 020 https://log.malonetuning.com/chart/247044#H8KLCADCsj5dXAIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 118 https://log.malonetuning.com/chart/247045#H8KLCAAQP11cAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA Błędów zero Edytowane 8 Lutego 2019 przez lukaszwadolowski2206
cysiek18 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 JA się tam za bardzo nie znam, wiem tylko co diagnozowałem swój. Ale po logach nic nie widać, jak dla mnie bardzo dobrze wyszły.
OlekS Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) Cysiek18, masz rację, jak dla serii BFB 163 logi są bardzo dobre. Ilość powietrza wystarczająca, zero spalania stukowego, turbina ładnie dmucha. Dziwny problem, ja bym sprawdził na podniesionym samochodzie, wykręcić świece, i spróbować kręcić koła na każdym biegu. Kolega pisze że dławi się tylko na drugim biegu. To jest nie prawdopodobnie, ale warto sprawdzić. Może coś z układem napędowym Edytowane 8 Lutego 2019 przez OlekS 1
lukaszwadolowski2206 Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Kupiłem nowe świece zobaczymy co będzie po zmianie
OlekS Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 No i jak tam, kolego, udało się coś z tym zrobić? Może to ESP włączony i ci się wydaje że dławi silnik.
lukaszwadolowski2206 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) Świece wymienione, dalej jest to samo. Muszę się bardzo skupić by zmienić bieg z 1 na 2 bez „kangurka”. Dodatkowo zauważyłem ze jak jadę na 2 i puszczę gaz i nagle dynamicznie go dodam to auto zmula i dopiero po pół sekundy jedzie już normalnie. Kurczę ciężko to opisać... Edytowane 9 Marca 2019 przez lukaszwadolowski2206
lukaszwadolowski2206 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2019 Ja nadal z problemem może ktoś ma jakiś pomysł ?
lukaszwadolowski2206 Opublikowano 3 Października 2019 Autor Opublikowano 3 Października 2019 Udało mi się znaleść przyczynę, uszkodzony odbój silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się