MENTOS Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 :kox:Zacznę tak:żaden zemnie mechanik a tym bardziej elektryk! Moje autko to AUDI A4 TDI kombi rocznik 96 Kupiłem na ALLEGRO Sterownik Centralnego Zamka,okablowanie + dwa piloty z logiem + schemat do każdego auta </b>(podobno) schemat nadawał się do kosza bo kolorystyka i ilość kabli się nie zgadzała. To co wyczytałem na forum nie bardzo mi pomogło bo bardziej się znam na komputerach jak na kablach, więc zrobiłem tak pojechałem do mechanika żeby wybadał mi kostki które są mi potrzebne : -OTWIERANIE/ZAMYKANIE -KIERUNKOWSKAZY (AWARYJNE) -DOMKNIĘCIE SZYBY (PRZY ZAMKNIĘCIU Z KLUCZA) Za to zapłaciłem 10zł! I PODŁĄCZYŁEM TO TAK: 1 - ZASILANIE plus i minus (kable czerwony i czarny) podłączyłem do kabli od zapalniczki. (CHYBA KAŻDY WIE JAK ) 2 - MASA kable złączyłem i przykręciłem do śrubki na karoserii (kable żółty i żółtoczarny). (NIE TRZEBA TŁUMACZYĆ) 3 - DOMYKANIE SZYB kabel zielony dołączyłem do kabla czerwono-brązowego. 4 - AWARYJNE(żeby autko mrugało podczas zamykania/otwierania) dwa kable brązowo-czarny i brązowy podłączyłem do kabli czarno-zielony i czarno-popielaty (który z którym nie ma znaczenia, bo tak naraz migają. 5 - STEROWANIE CENTRALNYM ZAMKIEM kable biały i biało podłączamy do kostki z kablami niebiesko-czerwony i popielato-biały popróbujcie który z którym bo najwyżej na pilocie będzie odwrotnie 6 - ANTENA żeby ulepszyć zasięg pilota wystawiłem ją tu : Resztę kabli wypiąłem z kostki bo w moim przypadku na razie nie są mi potrzebne. i przymocowałem tak : Myślę że się to przyda i będzie wam łatwiej, Kable lutowałem i izolowałem taśmą z wzmocnieniem jak widać na zdjęciach. WSZYSTKO ROBICIE NA SWOJĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ Domykanie szyb z pilota AUDI A4 - YouTube Domykanie szyb z pilota centralnego zamka AUDI A4 - YouTube 2
mackri Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 cześć chciałbym o coś zapytać ja mam a4 avant 1.9 tdi z1999r. mam walniętą pompę centralnego zamka i dlatego auto otwieram centralnie ale z kluczyka czy założenie takiego sterownika jak twój przywroci z powrotem otwieranie auta z pilota(oczywiście pilotem z nowego zestawu)?z gory dziękuję i prosze o jakieś info
janjazda Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 fajny opis też zamierzam zrobic coś takiego w niedługim czasie , więc na pewno się przyda a dorabiałeś może do tego scyzoryk??
MENTOS Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 mackri Z tego co wyczytałem z tej instrukcji sterownik można podłączyć na dwa sposoby z zamka pneumatycznego , albo z pompki Nie chce cię wprowadzić w błąd Ale odpowiem Ci tak: NIEMA RZECZY NIE DO ZROBIENIA,TRZEBA TYLKO ZNALEŚĆ SPOSÓB JAK! [br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 22:07_________________________________________________janjazda Jeszcze nie, ale w najbliższym czasie napewno będę. Teraz szukam sposobu na imo w kluczyku (domowego ) bo to trochę droga sprawa, a jak się nie da to zrobię oba bez imo i przełożę pestkę z zapasowego bo kiedyś już dorabiałem i gra muzyka
janjazda Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 no właśnie z tym immo :gwizdanie: też myślę jak to rozkminić, tylko u mnieu mnie jest jakoś inaczej nie ma tej pestki
domjenick Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 cześć chciałbym o coś zapytać ja mam a4 avant 1.9 tdi z1999r. mam walniętą pompę centralnego zamka i dlatego auto otwieram centralnie ale z kluczyka czy założenie takiego sterownika jak twój przywroci z powrotem otwieranie auta z pilota(oczywiście pilotem z nowego zestawu)?z gory dziękuję i prosze o jakieś info jesli masz walnieta pomke centrala-to nie ruszysz tego zadnym pilotem,bo pilot,centralka,to tylko elementy sterujace pompka-jesli jest walnieta-wymien i wtedy kombinuj... MENTOS-zaimponowales mi-lubie takie posty
MENTOS Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 To imo z orginalnego kluczyka AUDI a to pestka imo z dorabianego kluczyka
mackri Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 no to jak wymienię pompę centralnego to wszystko będzie hulać z mojego pilota bo to juz sprawdzone to po co mi nowa centralka
domjenick Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 no to jak wymienię pompę centralnego to wszystko będzie hulać z mojego pilota bo to juz sprawdzone to po co mi nowa centralka no jeszcze po wymianie pompki,trzeba bedzie zakodowac kluczyki i bedzie hulac,wszystko znajdziesz na Forum...
mackri Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 kodować klucze to akurat będę umiał bo przerabiałem temat zanim stwierdzono że pompa jest walnięta
michu93 Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 mam centralke ale uszkodzona (otwiera a nie zamyka) byla w bagazniku zamontyowana - co do scyzorykow to raz kuypilem i wiecej nie kupie - nie oplaca sie - po pierwsze trzeba dorobic, i caly scyzoryk sie gowniano w kupie trzyma... grot sie poluznia i w ogole... - zaloze napewno ale same piloty... przydatna ogolnie informacja choc ja podlaczalem do bagaznika i wydaje mi sie ze lepiej jest tam: maly odstep od migaczy oraz wszystko w jednym miejscu przy pompce i tam jest mniejw iecej tego miejsce
MENTOS Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Opublikowano 8 Marca 2009 Ja tam wole z przodu zawsze mogę się jeszcze pobawić dodatkową funkcją na pilota nie koniecznie bagażnika A co do twojego problemu z zamykaniem (otwiera a nie zamyka) to na twoim miejscu bym posprawdzał kable od streownika u mnie to była masa w starym sterowniku :gwizdanie:
kasal Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Witam, podłączyłem centralke zgodnie z opisem, ale napotkałem się na problem, otóż po podłączeniu autko się otwiera, ale nie zamyka, nie słychć by pompka działała.... Jaką montowałeś centralkę?!
MENTOS Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Chyba coś pomieszałeś w punkcie 5 bo u mnie chodzi wszystko bez żadnych problemów.
onkyo87 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 pytanie do cerB 1 czy kolory przewodów(tych pod kierownicą) opisanych przez urzytkownika"mentos" zgadzaja sie z kolorami przewodów przy pompce centralnego? głównie chodzi mi o przewody otwieranie/zamykanie 2 które z przewodów przy pompce to + i - 3 w a4 96rok jest sterowanie plusem? minusem? czy naprzemienne
michu93 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 sterowanie jest minusem nie wiem czy sa kable takiego samego koloru ale podejrzewam ze tak, jesli nie to sproboj metoda prob i bledow bo ja nie pamietam ktore to byly kable... plusa i minusa latwo znajdziesz (igla i kabelek do masy i wszystko jasne - tak samo mozesz tym robic metoda prob i bledow)
MENTOS Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Po długich oczekiwaniach sprzedawca odezwał się i przeprosił za instrukcje do sterownika,przez pomyłkę wysłał z innego sterownika. To instrukcja montażu i schemat które dostałem dziś emailem : KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ! Może komuś się przyda.
joho Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 czy w audi a4 b5 mozna zaprogramowac przycisk do otwierania tylko bagażnika, udało sie wam to?
Pawci_o Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Witam. Ja zakupiłem sterownik centralnego z pilotami scyzorykami, podłączyłem zgodnie z opisem z góry postu i wszystko działa pięknie z 1 małym wyjątkiem. a mianowicie jak przekręcę zapłon to centralny zamyka mi bagażnik i żeby go otworzyć to muszę zamknąć całe auto i otworzyć na nowo.. w pilocie mam przycisk do otwierania bagażnika ale nie wiem jak go podłączyć żeby działał.. może ktoś z kolegów podłączał przycisk otwierania bagażnika?
mily Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Witam. Ja zakupiłem sterownik centralnego z pilotami scyzorykami, podłączyłem zgodnie z opisem z góry postu i wszystko działa pięknie z 1 małym wyjątkiem. a mianowicie jak przekręcę zapłon to centralny zamyka mi bagażnik i żeby go otworzyć to muszę zamknąć całe auto i otworzyć na nowo.. w pilocie mam przycisk do otwierania bagażnika ale nie wiem jak go podłączyć żeby działał.. może ktoś z kolegów podłączał przycisk otwierania bagażnika? Heheh, kolego do tego przycisku masz oddzielny kanał, a do tego kanału musisz podłączyć w bagażniku taki nietypowy siłownik. Ale jakim cudem Ci się zamyka sam kufer to nie mam pojęcia. Nawet nie kumam jak to jest możliwe bo ty masz na 100% pneumatyczny, no chyba że wymieniałeś całośc na elektryczny ale wątpię. A w pneumatycznym chyba nie ma kilku kanałów tylko jest jeden dla całości, ale nie jestem pewien.[br]Dopisany: 30 Marzec 2009, 17:08_________________________________________________coś takiego byś musiał jeszcze zamontować: http://www.stig.pl/produkty.php?id_produktu=103&id=284
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się