Misioo86 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Witam kolegów. Panowie bardzo Was proszę o pomoc... otóż problem wygląda następująco: od pewnego czasu dotykam się z problemem tego typu, że niekiedy podczas próby podpalenia samochodu gasną wszystkie kontrolki, samochód normalnie odpala, jednak zapala się kontrolka od płynu hamulcowego i zaczyna piszczeć ( płyn jest oczywiście tyle ile być go powinno). Gasze samochód znów przekrecam kluczyk A kontrolki nadal się ledwo palą. Po wbiciu biegu wstecznego samochód potrafi zgasnac, lecz już po ponownym odpaleniu kontrolki świecą się dobrze/normalnie. Z początku myślałem że jest to wina akumulatora, jednak wymieniłem go na nowy i problem nadal jest. Czytałem na jednym z forum że może być to kostka od stacyjki, tylko co ma do tego wbijanie wstecznego biegu... nie mam pojęcia. Nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny stąd mój post...
artic75 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Witaj nie widzę żadnej odp. Mam taki sam problem z kontrolnymi gasnacymi. Zlokalizowałeś przyczynę
jacek70 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Mimo wszystko aku do sprawdzenia. Napięcie jakie ma i czy coś go nie rozładowywuje. Pisze tak ponieważ spotkałem się z przygasającymi kontrolkami i wymiana aku pomogła.
artic75 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Też o tym pomyślałem i naladowalem to lecz objawy nie ustały
Lu-Gi Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) Też obstawial bym akumulator w pierwszej kolejności, spróbuj jakiś na podmianke włożyć. Weź też odkrec przewod masy od ściany grodziowej i go wyczyść, tam dużo wody się przewija więc wiadomo. Drugi taki przewod jest przy prawej podluznicy w okolicach rozrusznika taki krótki z nim zrób to samo. Jak nie pomoże trzeba szukać dalej ale wygląda to na mały prąd lub brudne styki Edytowane 9 Marca 2019 przez Lu-Gi
wesz82 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Lu dobrze pisze.. Plus do oblukania to ile daje altka pod obciążeniem.
Hezen Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Cała instalacja prądowa jak i masy do sprawdzenia, a więc po kolei: przewód plusowy: alternator -> rozrusznik -> akumulator Masa: alternator -> masa, karoserii, silnika i skrzyni (obudowy jednego i drugiego) oraz akumulator-> przewód przykręcony do podszybia, tuż obok Aku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się