Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zawór DV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

labek, dzieki wielkie wiedziałem że na forach można zawsze spotkać kogoś kto ci doradzi i pomoże w problemie. A ja się szlajam po jakiś a4-klub.pl zamiast sobie poguglować....(sarkazm) :disgust:

napisz że nie wiesz poprostu i poczekam na kogoś kto bedzie znał temat i wytłumaczy i doradzi.mniejwięcej wiem że są to dwie różne żeczy i mimo że działaja podobnie to trochę inaczej się je montuje. chce uzyskać efekt pssss,pssss a nie chcę nagrzebać bo mam wszystko dobrze zawirusowane i zgrane. Poziek napisz czy masz lub mialeś take ustrojsto zamontowane u siebie.

przepraszam również kolegów od wątku z skodą że wtrąciłem się w temat ale nie sądzę żeby był sens zaczynać nowy.Labek, jak się dowiem wszystkiego na ten temat to zreferuję ci wszystko :tongue4:

pozdro dla wszystkich :>

skoro masz już program i jestes z niego zadowolony to zostaje ci jedynie zamontowanie DV najlepiej Forga 007p

BOV nie współpracuje dobrze z naszymi autami, było o tym wiele razy na forum, wiele osób próbowało i zawsze później wracali do DV...

labka nie ochrzaniaj za to, że napisał ci prawdę - ten temat wraca jak bumerang a autorami zawsze są tacy co im się nie chce przeglądnać forum :gwizdanie:

Opublikowano

bez tego dolotu z kwasówki sam forge 007p da radę , czy powinien być dolocik... można go zakupić czy trzeba rezać?(mówię o rurce)

Opublikowano

bez tego dolotu z kwasówki sam forge 007p da radę , czy powinien być dolocik... można go zakupić czy trzeba rezać?(mówię o rurce)

sam forge da radę ale nie będzie żadnego psst...razem ze sztywnym dolotem z kwasówki będzie trochę pssyt - cicho ale jednak

dolot z kwasówki wyjdzie was jakies 500 zeta za złączkami samco :wink4:

Opublikowano

dolot z kwasówki wyjdzie was jakies 500 zeta za złączkami samco :wink4:

Swego czasu ja spawałem taniej :cool1::wink4:

Aaaapropo pssssyt...., to posłuchacie sobie może jak mój ori zaworek robi pssssyt...pssssyt w Bukowinie :wink4:

Opublikowano

są specjalne bovy do vagów które część powietrze wywalają w atmosferę dając psssyt a część wraca do obiegu przez co komuter nie głupieje, przynajmniej tak to wygląda w teori marketinogo opisowej, nie wypowiem się jak będzie to wyglądać real

np

http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1076

Opublikowano

Kolego aju w seryjnym jak i bardziej dłubanym 1.8T Bov się nie sprawdza, bo zawsze będzie tego powietrza brakowało. 1.8T to obwód zamknięty, tak został stworzony i tak powinien zdrowo funkcjonować.

Opublikowano

Swego czasu ja spawałem taniej :cool1: :wink4

fakt pisałem o 3" dolocie pod gtrsa...

ale ze 400 setki trzeba szykować :gwizdanie: :cool1:

Opublikowano

Gdy go założyłem to:

1.Spalanie wzrosło

2.Do 3000obr/min większy muł niż przed założeniem

3.W górnych partjach obrotów czuć było wzrost mocy i ciągnął do samego końca

4.Słychać było takie prrrr przy zmianie biegów(mnie to wkurzało)

Obecnie nie mam stożka i tak jest lepiej....

Jeden duży plus za jakim przemawia założenie stożka to piękny pomruk....

ja mam stozek,ale nie zauwazylem jakiejs duzej roznicy w spalaniu,wiecej nie poda niz turbo napompuje...co do tego''prrr...'' jak to nazwales,to recepta jest odwrocenie DV,cisnienie napiera od dolu zaworka ,a nie z boku,ulatwiajac jego ujsciu-ja tak zrobilem i po zmianie biegu jest delikatne psssyk...a nie frrr...

jesli chodzi o efekty dzwiekowe-hm,jedynym efektem ,jaki zauwazylem,to slychac szum zasysanego powietrza przez turbo,lepszy pomruk byl w 1,6,gdzie storzek od przepustnicy byl bardzo blisko-najlepszy efekt dzwiekowy ,to chyba bylby w S4 :wink4: a moze to kwestia stozka...

Opublikowano

Gdy go założyłem to:

1.Spalanie wzrosło

2.Do 3000obr/min większy muł niż przed założeniem

3.W górnych partjach obrotów czuć było wzrost mocy i ciągnął do samego końca

4.Słychać było takie prrrr przy zmianie biegów(mnie to wkurzało)

Obecnie nie mam stożka i tak jest lepiej....

Jeden duży plus za jakim przemawia założenie stożka to piękny pomruk....

...co do tego''prrr...'' jak to nazwales,to recepta jest odwrocenie DV,cisnienie napiera od dolu zaworka ,a nie z boku,ulatwiajac jego ujsciu-ja tak zrobilem i po zmianie biegu jest delikatne psssyk...a nie frrr...

Jeśli spod maski wydobywa się prrrrrrr...., to znaczy że pod maską siedzi woźnica z lejcami i wyhamowuje rumaki :polew:

A tak na serio to pora na zmiane DV na nowy, bo zdrowy DV raczej robi psssyt, obojętnie jakie doładowanie upuszcza. Przynajmniej u mnie.

Opublikowano

witam

tez bym chcail sobie zaolozyc zaworek zeby syczalo do a4 b6 tdi ale nie wiem jaki pomoze ktos?

Ręce opadają, kilka postów wyżej było napisane, czytać uważniej! :disgust:

Opublikowano

co do tego''prrr...'' jak to nazwales,to recepta jest odwrocenie DV,cisnienie napiera od dolu zaworka ,a nie z boku,ulatwiajac jego ujsciu

Dobrze, że odwróciłeś, bo miałeś źle zamontowany.

Możesz wyjaśnić, w jaki sposób powietrze napierające z boku, a nie z dołu pokona membrane? :mysli:

Opublikowano

zawor DV otwiera podcisnienie,poprzez ten wezyk na gorze zaworka,podcisnienie podnosi membranke i nastepuje upust powietrza,kiedys sam sie dziwilem,jak to jest...powietrze powinno napierac z dolu,bo jesli bedzie napierac z boku ,podcisnienie moze sobie ''nie poradzic'' z cisnieniem na membrane-tam jest cos jak podwojna membrana,jedna odziela ''dol'' i powstaje ''komora'' z boku i cisnienie nie pojdzie takze przez wezyk,na gorze zaworka...staralem sie najjasniej wytlumaczyc,to co sam zauwazylem... :wink4:

Opublikowano

Prawidłowo powietrze powinno napierać z boku i proszę się nie sprzeczać bo tak jest.

Opublikowano

pewnie i tak jest greg,ja tylko powiedzialem,co pomoglo w moim przypadku,a raczej mojego auta,mozliwe,ze byl odwrocony i teraz jest dobrze :wink4:

Opublikowano

Dobrze to sobie wydedukowałeś :good: - ufff, co za trudne słowo...

Prawidłowo powietrze powinno napierać z boku i proszę się nie sprzeczać bo tak jest.

Spotkałem też posty typu "to bez znaczenia" - a tak naprawdę nie znalazł się jeszcze mądry, który by to logicznie wytłumaczył... :cool1:

Opublikowano

Dobrze to sobie wydedukowałeś :good: - ufff, co za trudne słowo...

Prawidłowo powietrze powinno napierać z boku i proszę się nie sprzeczać bo tak jest.

Spotkałem też posty typu "to bez znaczenia" - a tak naprawdę nie znalazł się jeszcze mądry, który by to logicznie wytłumaczył... :cool1:

Zasada jest prosta jak "konstrukcja cepa". Ciśnienie przychodzi z boku i to nie ma znaczenia, bo dopóki jest ciśnienie na przewodzie sterującym to zawór pozostaje zamknięty. Ciśnieniu pomaga dodatkowo sprężyna, czyli ciśnienie + sprężyna = zawór całkowicie zamknięty. Jeśli natomiast ciśnienie równa się chodźby " 0 " to już sama sprężyna nie utrzyma ciśnienia napierającego z boku i zawór popuszcza. A przy podciśnieniu na przewodzie sterującym zawór otwiera się. I już.

Opublikowano

Jak kupiłem swoją nie jechała tak jak powinna. Zmierzyłem ciśnienie doładowania. Wynik 0.2 Br. Okazało się, że DV był odwrotnie założony i ciśnienie napierało z dołu. Odwórciłem DV, zmierzyłem ciśnienie no i manometr pokazał 0,6 Br.

Opublikowano

a ja dzis postanowilem zobaczyc,co z moim DV,bo znow cos zaczelo ''furkotac''na nizszych obrotach,na wyzszych bylo ''psssyt'',wiec myslalem,ze sprezynka za mocna ,albo co?,no i wykrecilem delikfenta i okazalo sie,ze membranka podcisniniowa byla peknieta i w ogole nie podnosilo jej,sprawdzilem to metoda malo higieniczna,ale skuteczna,zassalem ustami i juz bylem pewien co i jak,dobrze ,ze kiedys kupilem bosha i mialem na podmianke i znow jest ''psssyk''..... :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...