poziek Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 labek, dzieki wielkie wiedziałem że na forach można zawsze spotkać kogoś kto ci doradzi i pomoże w problemie. A ja się szlajam po jakiś a4-klub.pl zamiast sobie poguglować....(sarkazm) napisz że nie wiesz poprostu i poczekam na kogoś kto bedzie znał temat i wytłumaczy i doradzi.mniejwięcej wiem że są to dwie różne żeczy i mimo że działaja podobnie to trochę inaczej się je montuje. chce uzyskać efekt pssss,pssss a nie chcę nagrzebać bo mam wszystko dobrze zawirusowane i zgrane. Poziek napisz czy masz lub mialeś take ustrojsto zamontowane u siebie. przepraszam również kolegów od wątku z skodą że wtrąciłem się w temat ale nie sądzę żeby był sens zaczynać nowy.Labek, jak się dowiem wszystkiego na ten temat to zreferuję ci wszystko pozdro dla wszystkich :> skoro masz już program i jestes z niego zadowolony to zostaje ci jedynie zamontowanie DV najlepiej Forga 007p BOV nie współpracuje dobrze z naszymi autami, było o tym wiele razy na forum, wiele osób próbowało i zawsze później wracali do DV... labka nie ochrzaniaj za to, że napisał ci prawdę - ten temat wraca jak bumerang a autorami zawsze są tacy co im się nie chce przeglądnać forum :gwizdanie:
kepasa Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 bez tego dolotu z kwasówki sam forge 007p da radę , czy powinien być dolocik... można go zakupić czy trzeba rezać?(mówię o rurce)
poziek Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 bez tego dolotu z kwasówki sam forge 007p da radę , czy powinien być dolocik... można go zakupić czy trzeba rezać?(mówię o rurce) sam forge da radę ale nie będzie żadnego psst...razem ze sztywnym dolotem z kwasówki będzie trochę pssyt - cicho ale jednak dolot z kwasówki wyjdzie was jakies 500 zeta za złączkami samco
gregory Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 dolot z kwasówki wyjdzie was jakies 500 zeta za złączkami samco Swego czasu ja spawałem taniej Aaaapropo pssssyt...., to posłuchacie sobie może jak mój ori zaworek robi pssssyt...pssssyt w Bukowinie
aju Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 są specjalne bovy do vagów które część powietrze wywalają w atmosferę dając psssyt a część wraca do obiegu przez co komuter nie głupieje, przynajmniej tak to wygląda w teori marketinogo opisowej, nie wypowiem się jak będzie to wyglądać real np http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1076
gregory Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Kolego aju w seryjnym jak i bardziej dłubanym 1.8T Bov się nie sprawdza, bo zawsze będzie tego powietrza brakowało. 1.8T to obwód zamknięty, tak został stworzony i tak powinien zdrowo funkcjonować.
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Swego czasu ja spawałem taniej :wink4 fakt pisałem o 3" dolocie pod gtrsa... ale ze 400 setki trzeba szykować :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Gdy go założyłem to: 1.Spalanie wzrosło 2.Do 3000obr/min większy muł niż przed założeniem 3.W górnych partjach obrotów czuć było wzrost mocy i ciągnął do samego końca 4.Słychać było takie prrrr przy zmianie biegów(mnie to wkurzało) Obecnie nie mam stożka i tak jest lepiej.... Jeden duży plus za jakim przemawia założenie stożka to piękny pomruk.... ja mam stozek,ale nie zauwazylem jakiejs duzej roznicy w spalaniu,wiecej nie poda niz turbo napompuje...co do tego''prrr...'' jak to nazwales,to recepta jest odwrocenie DV,cisnienie napiera od dolu zaworka ,a nie z boku,ulatwiajac jego ujsciu-ja tak zrobilem i po zmianie biegu jest delikatne psssyk...a nie frrr... jesli chodzi o efekty dzwiekowe-hm,jedynym efektem ,jaki zauwazylem,to slychac szum zasysanego powietrza przez turbo,lepszy pomruk byl w 1,6,gdzie storzek od przepustnicy byl bardzo blisko-najlepszy efekt dzwiekowy ,to chyba bylby w S4 a moze to kwestia stozka...
gregory Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Gdy go założyłem to: 1.Spalanie wzrosło 2.Do 3000obr/min większy muł niż przed założeniem 3.W górnych partjach obrotów czuć było wzrost mocy i ciągnął do samego końca 4.Słychać było takie prrrr przy zmianie biegów(mnie to wkurzało) Obecnie nie mam stożka i tak jest lepiej.... Jeden duży plus za jakim przemawia założenie stożka to piękny pomruk.... ...co do tego''prrr...'' jak to nazwales,to recepta jest odwrocenie DV,cisnienie napiera od dolu zaworka ,a nie z boku,ulatwiajac jego ujsciu-ja tak zrobilem i po zmianie biegu jest delikatne psssyk...a nie frrr... Jeśli spod maski wydobywa się prrrrrrr...., to znaczy że pod maską siedzi woźnica z lejcami i wyhamowuje rumaki A tak na serio to pora na zmiane DV na nowy, bo zdrowy DV raczej robi psssyt, obojętnie jakie doładowanie upuszcza. Przynajmniej u mnie.
hubert83passat Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 witam tez bym chcail sobie zaolozyc zaworek zeby syczalo do a4 b6 tdi ale nie wiem jaki pomoze ktos?
gregory Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 witam tez bym chcail sobie zaolozyc zaworek zeby syczalo do a4 b6 tdi ale nie wiem jaki pomoze ktos? Ręce opadają, kilka postów wyżej było napisane, czytać uważniej!
adams78 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 co do tego''prrr...'' jak to nazwales,to recepta jest odwrocenie DV,cisnienie napiera od dolu zaworka ,a nie z boku,ulatwiajac jego ujsciu Dobrze, że odwróciłeś, bo miałeś źle zamontowany. Możesz wyjaśnić, w jaki sposób powietrze napierające z boku, a nie z dołu pokona membrane?
domjenick Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 zawor DV otwiera podcisnienie,poprzez ten wezyk na gorze zaworka,podcisnienie podnosi membranke i nastepuje upust powietrza,kiedys sam sie dziwilem,jak to jest...powietrze powinno napierac z dolu,bo jesli bedzie napierac z boku ,podcisnienie moze sobie ''nie poradzic'' z cisnieniem na membrane-tam jest cos jak podwojna membrana,jedna odziela ''dol'' i powstaje ''komora'' z boku i cisnienie nie pojdzie takze przez wezyk,na gorze zaworka...staralem sie najjasniej wytlumaczyc,to co sam zauwazylem...
gregory Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Prawidłowo powietrze powinno napierać z boku i proszę się nie sprzeczać bo tak jest.
domjenick Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 pewnie i tak jest greg,ja tylko powiedzialem,co pomoglo w moim przypadku,a raczej mojego auta,mozliwe,ze byl odwrocony i teraz jest dobrze
adams78 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Dobrze to sobie wydedukowałeś - ufff, co za trudne słowo... Prawidłowo powietrze powinno napierać z boku i proszę się nie sprzeczać bo tak jest. Spotkałem też posty typu "to bez znaczenia" - a tak naprawdę nie znalazł się jeszcze mądry, który by to logicznie wytłumaczył...
gregory Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Dobrze to sobie wydedukowałeś - ufff, co za trudne słowo... Prawidłowo powietrze powinno napierać z boku i proszę się nie sprzeczać bo tak jest. Spotkałem też posty typu "to bez znaczenia" - a tak naprawdę nie znalazł się jeszcze mądry, który by to logicznie wytłumaczył... Zasada jest prosta jak "konstrukcja cepa". Ciśnienie przychodzi z boku i to nie ma znaczenia, bo dopóki jest ciśnienie na przewodzie sterującym to zawór pozostaje zamknięty. Ciśnieniu pomaga dodatkowo sprężyna, czyli ciśnienie + sprężyna = zawór całkowicie zamknięty. Jeśli natomiast ciśnienie równa się chodźby " 0 " to już sama sprężyna nie utrzyma ciśnienia napierającego z boku i zawór popuszcza. A przy podciśnieniu na przewodzie sterującym zawór otwiera się. I już.
Gość BIKER Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Jak kupiłem swoją nie jechała tak jak powinna. Zmierzyłem ciśnienie doładowania. Wynik 0.2 Br. Okazało się, że DV był odwrotnie założony i ciśnienie napierało z dołu. Odwórciłem DV, zmierzyłem ciśnienie no i manometr pokazał 0,6 Br.
domjenick Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 a ja dzis postanowilem zobaczyc,co z moim DV,bo znow cos zaczelo ''furkotac''na nizszych obrotach,na wyzszych bylo ''psssyt'',wiec myslalem,ze sprezynka za mocna ,albo co?,no i wykrecilem delikfenta i okazalo sie,ze membranka podcisniniowa byla peknieta i w ogole nie podnosilo jej,sprawdzilem to metoda malo higieniczna,ale skuteczna,zassalem ustami i juz bylem pewien co i jak,dobrze ,ze kiedys kupilem bosha i mialem na podmianke i znow jest ''psssyk''.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się