Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SrEbRnA sTrZaŁa Audi A4 B7 1.8T Quattro


matix608

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, rafiki5 napisał:

5% to bardzo mało. Myślałem bardziej o jakichś 50% ? Ale z zewnątrz efekt przyciemnienia jest. Też myślę o przyciemnieniu i teraz mam porównanie bo moja b7 jest bliźniacza do twojej - również w avancie, taki sam lakier z pakietem sline ?

5-10 % ładuj mniej nie ma sensu moim zdaniem ;-) 

 

5 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

Elegancko wygląda. 

Zdecydowanie lepiej :thumbup1:

Dzięki ale do Ciebie to mi jeszcze sporo brakuje :grin: ale pomału pomału powiem szczerze że praktycznie z wyposażenia mi nic więcej nie trzeba jest led rsne, jest kamera navi dziala, ciemne szyby są, zagazowane jest pali tyle ze jestem zadowolony, swiatelka na nowych żarówkach juz świecą bardzo dobrze, jest napęd na 4 buty jest isofix, jest fotochrom, ostatnio coraz bardziej cieszę się że mam fotele kubełkowe w materiale bo jak wsiadam do ojca i jego skóry z alkantara po całym dniu stania na dworze w upale to mam dość grzeje jak nie wiem :kwasny: buciki już są nieźle zostawiam te 17tki bo komfort prawie bez zmian co do 16tek a jednak Pani tez tym autem jezdzi :) bardzo mi się podoba ta felga bo ma takie ET ze są na równo z karoserią nie potrzebuje dystansów. Jedynie co mi brakuje do szczecią to zwiększyć sobie moc zeby te 200 km było bo wszyscy 1.8T w Q chyba się ze mną zgodzą że w serii to poprostu jedzie sle nic poza tym.

 

Można by sie bawić więcej w wymiane podsufitki ale powiem szczerze że moja jasna nie ma nawet jednej plamy jeszcze takiej nigdzie na ogłoszeniach nie widziałem można być kombinować z bixenonem bo spryskiwacze już są (bo to szwecja) i tak bawić i bawic ale teraz autko musi służyć bo niedługo budowę zaczynam a za kilka lat mysle ze będę szukał jakiejś dobrze wyposażonej godnej następczyni:-)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, matix608 napisał:

Dzięki ale do Ciebie to mi jeszcze sporo brakuje :grin:

Eee wiesz w pewnym momencie to trochę w uzależnienie przechodzi ? ale większość rzeczy wychodzi z komentarzem... "przy okazji" warto zrobić. 

Ja zresztą zawsze mówię, że to przede wszystkim właściciel ma być zadowolony i to jest najważniejsze. 

Co do skóry tu się zgadzam w 100% ja uwielbiam fotele materiałowe. 

Bądź co bądź przyciemnienie szyb zmienia samochód w tym wypadku na ogromny plus :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, matix608 napisał:

ale teraz autko musi służyć bo niedługo budowę zaczynam a za kilka lat mysle ze będę szukał jakiejś dobrze wyposażonej godnej następczyni:-)

Też sobie tak wmawiałem i co? Budowa w trakcie i mody w trakcie ?

Szyby zdecydowanie poprawiły wygląd auta, ja bym tu widział jeszcze jakieś inne koło i byłoby już naprawdę fajnie ?

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kamil-vag napisał:

Też sobie tak wmawiałem i co? Budowa w trakcie i mody w trakcie ?

Szyby zdecydowanie poprawiły wygląd auta, ja bym tu widział jeszcze jakieś inne koło i byłoby już naprawdę fajnie ?

Muszę to jeszcze przemyśleć :grin: chociaż tak jak mówię moc to ja jeszcze w nim zwiększę :lol: bo tego mi naprawde brakuje jak niczego innego

 

1 godzinę temu, lewiatan1989 napisał:

Eee wiesz w pewnym momencie to trochę w uzależnienie przechodzi ? ale większość rzeczy wychodzi z komentarzem... "przy okazji" warto zrobić. 

Ja zresztą zawsze mówię, że to przede wszystkim właściciel ma być zadowolony i to jest najważniejsze. 

Co do skóry tu się zgadzam w 100% ja uwielbiam fotele materiałowe. 

Bądź co bądź przyciemnienie szyb zmienia samochód w tym wypadku na ogromny plus :)

 No i to mi się podoba że nie jestem sam takiego zdania ze tkanina wcale nie jest taka zła :-)

 

 

Dzieki chlopaki za mile słowa trzeba w takim razie jakies drobniaki wkładać do swinki skarbonki zeby cos tam było na mody :grin:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, matix608 napisał:

Dzieki chlopaki za mile słowa trzeba w takim razie jakies drobniaki wkładać do swinki skarbonki zeby cos tam było na mody :grin:

Świnka skarbonka to podstawa:whistling:

 

IMG_20200624_143402.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Też sobie tak wmawiałem i co? Budowa w trakcie i mody w trakcie ?

 

To samo i mnie:facepalm:  z tą różnicą, że początek budowy (papierologia):cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś tygodnia mam problem.

Podczas jazdy ale szczególnie powyżej 80 km/h mam odczuwalne wibracje pod fotelami oraz na kierownicy. Nawet moja pani siedzącą obok mnie na fotelu pasażera czuje cos pod siedzeniem. Sa to jakieś takie małe wibracje. Dodatkowo tak jak pisałem czuje te wibracje na kierownicy. Nie mam pojecia czy to coś z zawieszeniem ale chyba obstawiałbym wał a właściwie krzyżaki wału macie jakieś sugestię? Jakie mogą być koszty wymiany krzyżaków z robocizną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki objaw jak przednie wahacze górne już mi poszły. Właśnie tak od 70-80km/h w górę było to jedynie odczuwalne. Na małych prędkościach nie. I też co dziwne. Byłem na szarpakach żeby zobaczyli i nic nie było widać. Dopiero po 3 miesiącach jak pojechałem znowu, bo już miałem mieć przegląd, to wyszło, że to jednak wahacze górne.

69796363_592686704469305_8598697918716706816_n.jpg.fc775f9f06c39f0895deb98307959f71.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, MarcinL napisał:

Ja miałem taki objaw jak przednie wahacze górne już mi poszły. Właśnie tak od 70-80km/h w górę było to jedynie odczuwalne. Na małych prędkościach nie. I też co dziwne. Byłem na szarpakach żeby zobaczyli i nic nie było widać. Dopiero po 3 miesiącach jak pojechałem znowu, bo już miałem mieć przegląd, to wyszło, że to jednak wahacze górne.

69796363_592686704469305_8598697918716706816_n.jpg.fc775f9f06c39f0895deb98307959f71.jpg

Właśnie dzisiaj bylem na szarpakach i nic ale chyba wjadę gdzies sam na kanal i będę to weryfikował bo no nie da się.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie cos mi się wydaje grubsza sprawa.

 

Koła wyważone, w serwisie powiedzieli mi że felgi są prościutkie a nadal mam problem ciężko go odpisać 

Jednak jest bardzo wyraźny przy 120-140 km/h mam strasznie wibracje a nawet więcej takie telepanie budą, czuć to szczególnie pod d*pą z tylu, szarpaki nic nie wykazały, diagnosta oglądał z 20 minut i nic nie widział.

Bylem dzisiaj u swojego mechanika i zauważył coś co powiedzial ze przy quattro nie powinno mieć miejsca a mianowicie przy ruszaniu na 1 biegu oraz skręceniu kierownicy czuć z tyłu wyraźne trzaskanie (to zle slowo ale nie wiem jak to określić) takie "tutututu" i moim i jego zdaniem jest to związane z wałem

 

Moje pytanie czy wy tez tak macie ? Czy osoby ktore posiadają audi w Quattro mogą się wypowiedzieć? Bardzo proszę 

Podczas ruszania na 1 biegu z kierownica skręcona na maxa lub prawie tez słyszycie z tylu na wale takie trytytytyty?

Druga sprawa podczas jazdy mechanik stwierdził że te auto nie ma tyle koni w sensie 163km powiedzial ze cos nie halo, pytanie teraz dla osób ktore maja 1.8T mieliście podobne dolegliwości? Mechanik stwierdził że może to byc problem z podciśnieniem ktore idzie do turba...

 

Szczerze to juz mam dość wszystko przyszlo na raz.

 

 

Dodam wam tylko ze sprawdzałem wał sam na kanale ruszałem nim jak wściekły i ja żadnych luzów tam.nie czuje także rece mi opadają prosze o pomoc 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na skręconym kole to z tyłu jedynie słychać w bagażniku wykładzine, która obija się/drży o zbiornik z gazem... ? Innych dźwięków u siebie, szczególnie z tyłu samochodu ja osobiście nie słyszę...

Edytowane przez Gremlin0209
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to możliwe zeby jakis jeden przegub powodował aż tyle problemów?  Sprawdzilem teraz na kanale i lewy tylni ma bardzo mały luz taki ze prawie go nie ma. 

 

Jednak to napewno nie ma nic wspólnego z tym napędem.  Ogólnie na każdym biegu ale sprawdzić t9 moge tylko na 1,2,3 jak na mocno skręcam w którąś stronę to czuje z tylu dziwny odgłos zdecydowanie mechaniczny odgłos 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Gremlin0209 napisał:

U mnie na skręconym kole to z tyłu jedynie słychać w bagażniku wykładzine, która obija się/drży o zbiornik z gazem... ? Innych dźwięków u siebie, szczególnie z tyłu samochodu ja osobiście nie słyszę...

Czyli tak być powinno to potwierdza tylko ze u mnie jest problem z którym musze sobie jakoś poradzić ale nikt nie wie co to jest... jezdze tylko od jednego do drugiego. I chyba nie obejdzie się bez wyjścia wału a

 

 

A co myślicie o podporze walu ? Moze miec cos z tym wspólnego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej dzialam z tematem ale nie ma lekko.

Edytowane przez matix608
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi w tym tygodniu bylo u mechanika.

Została wymieniona uszczelka pokrywy zaworów ponieważ był delikatny wyciek.
Wymieniłem również świece na NGK.
Odma zostala wyczyszczona.
Turbo bylo sprawdzane, według mojego mechanika wszystko jest z nim ok jednak mnie wydaje się ze auto jedzie slabo (tak wiem seria 1.8t Quattro nie jedzie zbyt dobrze ale porównywałem z autem mechanika A4 B6 1.8T Quattro Sedan 163km BFB i u niego jedzie to lepiej nawet delikatnie wpycha w fotel jak się przyciśnie a u mnie nigdy tak nie było i nie ma)

Postanowiłem zrobić logi więc jeśli ktoś się zna i jest kumaty moglby i zerknął by na nie byłbym wdzięczny ponieważ moj mechanik oraz kilka innych osób nic niepokojącego na tych logach nie widzi....

najpierw logi statyczne na PB na biegu jałowym

002+033
http://vaglogi.pl/log-002_033_r3EK6fK.html

001+003
http://vaglogi.pl/log-001_003_hxjud81.html

dodatkowo 090+003
http://vaglogi.pl/log-090_093_83Yyx93.html

teraz logi dynamiczne dluga droga, bieg 3 i od 1500 obrotów do odcięcie

002+033
http://vaglogi.pl/log-002_033_N5Z52T.html

003+020
http://vaglogi.pl/log-003_020_aGY9RW.html

115+118
http://vaglogi.pl/log-115_118_KSe5ar.html


teraz dynamiczny na LPG
002+033
http://vaglogi.pl/log-002_033_XnW1j.html



Temat z audi jest dość dlugi aczkolwiek jest sporo problemów z którymi ja i żaden mechanik w okolicy nie jest w stanie mi pomóc dlatego proszę was forumowicze moze wy mi pomożecie.


Gorszym problem od braku mocy są wibracje.
Wibracje występują w 3 sytuacjach.

1) od 70 km/h zaczynam czuć wibracje na kierownicy (bardzo delikatne) przy 90-100 są juz większe, największe natomiast są przy 130-140 km/h

2) przy tych samych prędkościach co wyżej są odczuwalne jakby wibracje od spodu auta (prowadząc samochód czuje je pod swoim fotelem oraz za moim fotelem jakby z tylu) moj mechanik obstawiał wał napedowy wiec go zdemontowałem i zakupiłem inny wał (używany) wibracje są takie same (teraz pytanie bo oba wały miały delikatne luzy na środkowym przegubie - tej nowy zakupiony mial mniejszy ale owszem nadal mial) - nowy wal w ASO 7700 zl
Wiec teraz moj dylemat czy nadal isc tym tropem i mysle że to wał jest przyczyną?
Drugą rzeczą która mechanik mi powiedział że może to być od lewej tylnej półosi poniewaz ma mały luz. Zeby było jasne przeguby powiedzial ze są dobre, nie ciekną, nie mają pękniętych gum ani nic podobnego.

3) trzecim rodzajem wibracji które występują to wibracje podczas hamowania (na kierownicy) ale tylko od 90-100 km/h wzwyż aczkolwiek te wibracje to domyślam się że są albo od klocków albo od tarcz - jednak tutaj tez jestem zdziwiony poniewaz tarcze i klocki mają zrobione jakies 15 tys km są świetnym stanie tarcze praktycznie bez rantu a klocki grube jak nowe...


Dodatkowo z mojego odczucia bo wszyscy do których jeżdżę tylko gdybaja i może przejada sie kawałek nic więcej a ja jednak tym autem jeżdżę dlugo nie daje mi to spokoju. Wiec czuje ze gdy np. Jade sobie 100 km/h dam gaz w podłogę na. 2-3 sec i puszcze to największe wibracje czuć właśnie gdy puszcze gaz.



Z internetu udalo mi się wyczytać setki tematów kazdy mowi cos innego:

Jedni uważają ze przednie wahacze ze niby to od nich i mam je wymienić a najlepiej cale przednie zawieszenie

Drudzy twierdzą że może to być od drążków kierowniczych albo poduszek silnika pod skrzyni (jednak silnik na biegu jałowym chodzi dobrze nie telepie go ani nic...)

Są jeszcze tacy co uważają być może piasty w kolach.


Aaa i najważniejsze tak byly wymieniane kola (zarówno na letnich 17tkach jak i zimowych 16tkach jest to samo) opony byly wywazane. Diagności na stacji kontroli na szarpakach nic nie widzą.


Kurcze rece mi opadają pojawiła mi się już myśl o sprzedaży tej srebrnen strzały bo nie mam juz sil czy ktoś z was mógłby mi coś pomoc? Moge podjechać nawet daleko mieszkam w lublincu na Śląsku kolo Częstochowy.

Z góry dziekuje za jakąś kolwiek pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2020 o 17:34, matix608 napisał:

Szyby gotowe :banan:

20200709_163835.jpg

20200709_163953.jpg

 

Wpadł też bardzo malutki detalik ale idealnie komponuje się z ramką klubową 

Dodatkowo auto miało małe spa, przeszlo glinkowanie, deironizacje lakieru, mycie szamponem z neutralnym PH no i poleciał na całe auto wosk Soft99 oraz niewidzialna wycieraczka od RR Customs dodatkowo położyłem tez powłokę K2 na felgach :D na zdjęciach nie widać ale wśród wszystkich aut (nie licząc nowych) świeci się jak nie wiem co :D

20200710_173000.jpg

20200710_173013.jpg

20200710_173034.jpg

 

Dużo czasu Ci to zajęło? Efekt bardzo fajny. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Pomponiusz napisał:

Dużo czasu Ci to zajęło? Efekt bardzo fajny. 

Jak w sobotę rano zacząłem to wieczorem juz grilla rozpalalem ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzedniej B7 też miałem wibracje od 70 wzwyż. Przy jeździe i hamowaniu. Wulkanizator twierdził ze koła są dobre, pieknie wyważone itp. Gdy je oddawałem do renowacji okazało sie, ze jedna z nich byla krzywa... (kolo było na przodzie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pierw bicie na piastach,jeżeli było zbyt duże to tarcze juz dostały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...