Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stage 2 Pare pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Patryk94 napisał:

Do montazu dp nie trzeba nic ciąć, fabryczny kat to śruby przy turbo i trzy przy łączeniu z róra odkrecasz i przykrecasz p&p. Tip rura łącząca turbo z filtrem powietrza. 

Tak? oo kurcze a ja myślałem że trzeba wycinać. Zawsze wszędzie słyszałem że wycinają katy. To super :) Szkoda że nie mam kanału to może i sam bym ogarnął, ale w takim razie mechanik wszystko zrobi.

Opublikowano
2 minuty temu, Marciol napisał:

Tak? oo kurcze a ja myślałem że trzeba wycinać. Zawsze wszędzie słyszałem że wycinają katy. To super :) Szkoda że nie mam kanału to może i sam bym ogarnął, ale w takim razie mechanik wszystko zrobi.

Dla oszczędności kasy niektórzy wybebeszają kata. Idzie dodać już za 350zł z uszczelkami p&p.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zawsze możesz wyciąć kata i w jego miejsce rure 2.75" wstawić, tylko w tedy musisz zrobic gwinty na sondy. I pamiętaj ze jak przepisy zaostrza z CO2 to przegladu nie przejdzie. 

Opublikowano
28 minut temu, Patryk94 napisał:

Zawsze możesz wyciąć kata i w jego miejsce rure 2.75" wstawić, tylko w tedy musisz zrobic gwinty na sondy. I pamiętaj ze jak przepisy zaostrza z CO2 to przegladu nie przejdzie. 

Nie nie, jeśli nie trzeba to nie będę nic wycinać i narażać się.

Czyli poprostu odkręcić kata i na jego miejsce dp ?

Opublikowano

Jo,  dp to rura, przeglad tez papa ?

Opublikowano
5 minut temu, Patryk94 napisał:

Jo,  dp to rura, przeglad tez papa ?

Hmm aktualne przepisy już dyskwalifikują dp? :D

Ewentualnie zrobie tak że zostawię kata w piwnicy i jeśli byłby problem z tym to od razu zaloze na nowo czy cuś.

W sumie wszyscy dp zakładają czyli jak to jest? Wszyscy są bliscy nieprzejścia przeglądu czy co :o

Opublikowano

Zalezy od okolicy, diagnosty itp. Sa miejsca gdzie nie badaja spalin, dlugo jeszcze nie beda badac i maja wywalone na katy (glownie na wschodzie PL). Ale sa tez miejsca gdzie juz badaja spaliny lub niedlugo beda badac. Jak masz lpg i program dobrze zrobiony to i bez kata przejdzie badanie spalin. Na pb raczej bez szans.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 minutę temu, bartez90 napisał:

Zalezy od okolicy, diagnosty itp. Sa miejsca gdzie nie badaja spalin, dlugo jeszcze nie beda badac i maja wywalone na katy (glownie na wschodzie PL). Ale sa tez miejsca gdzie juz badaja spaliny lub niedlugo beda badac. Jak masz lpg i program dobrze zrobiony to i bez kata przejdzie badanie spalin. Na pb raczej bez szans.

U mnie na stacji PZM nie badają spalin. Można? Można :D urządzenie tylko stoi sobie.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, bartez90 napisał:

Zalezy od okolicy, diagnosty itp. Sa miejsca gdzie nie badaja spalin, dlugo jeszcze nie beda badac i maja wywalone na katy (glownie na wschodzie PL). Ale sa tez miejsca gdzie juz badaja spaliny lub niedlugo beda badac. Jak masz lpg i program dobrze zrobiony to i bez kata przejdzie badanie spalin. Na pb raczej bez szans.

Osobiście nie pamiętam żeby na przeglądach badali mi spaliny więc póki co na południu też tego nie uświadczyłem.

Czyli suma sumarum emisja spalin już dyskfalifikuje dp ale mimo to wszyscy z tym jeżdzą tak ? :D

LPG w planach ale przy obecnym stanie rzeczy na końcu listy mniej więcej

Geremi ma jakis email do siebie? Bo nie moge znaleźć, a na fejsie wyswietlil i nieodpisuje

Edytowane przez Marciol
Opublikowano (edytowane)

Urodzilo mi sie w glowie jeszcze cos, jak juz turbo wroci po przerobce to bedzie pasowac p&p tak jak teraz w serii siedzi? Czy bedzie trzeba juz tipa pod wymiar załatwić? 

Edytowane przez Marciol
Opublikowano

Zalezy jaka hybryde zrobisz. Geremi ma swoja wersje max p&p z ktorej robi sie te 260km. Do takiej pasuje standardowy tip, no ale z kwasu oczywiscie, a nie harmonijka. Ale sa tez hybrydy z powiekszonym wejsciem na tipa.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, bartez90 napisał:

Zalezy jaka hybryde zrobisz. Geremi ma swoja wersje max p&p z ktorej robi sie te 260km. Do takiej pasuje standardowy tip, no ale z kwasu oczywiscie, a nie harmonijka. Ale sa tez hybrydy z powiekszonym wejsciem na tipa.

Dokladnie taka 260 mi zaproponował Geremi więc taką zrobię. Czyli powinna pasować oki.

Powiedz mi prosze tipa montuje się od spodu auta czy trzeba od góry przez maske? (Pytam bo jesli trzebaby przez maske to tez moglbym od razu przy tym remonciku to zrobić jak turbo juz będzie i tak wyjęte i zaoszczędzić podwójnej roboty mechanikowi, Jesli od dołu to mógłbym poczekać i razem z dp zalatwic tez tipa oraz reszte gratów.)

Edytowane przez Marciol
Opublikowano

Tylko maskę trzeba otworzyć i tipa zmieniasz, nie trzeba auta podnosić ani nic. Podczas przerabiania turbo pytaj jaka średnica tipa i odrazu mysisz montować turbo i nowego tipa bo inaczej ni dy rydddyyyy. 

Opublikowano
23 minuty temu, Patryk94 napisał:

Tylko maskę trzeba otworzyć i tipa zmieniasz, nie trzeba auta podnosić ani nic. Podczas przerabiania turbo pytaj jaka średnica tipa i odrazu mysisz montować turbo i nowego tipa bo inaczej ni dy rydddyyyy. 

Okej dzięki :)

Czy mamy na forum jakiegoś magika zajmującego się sprzedażą tipów? Marzec już tuż tuż więc przydałoby ogarnąć.

Opublikowano (edytowane)

Dobra Geremi przerobi mi turbo, Hoffman zrobi Tipa to załatwione.

Obstawiam że sprzęgło też wypadałoby wymienić :D Zwłaszcza że moje chyba seryjne (słyszałem że sprzęgło z AVJ to jedno z najgorszych) ale w najlepszej kondycji też nie jest - łapie pod koniec raczej.

Teraz pytanie - jakie sprzęgło ? Turbo będzie pod moc około 250km. Coś od Diesla? czy z Bexa ? najlepiej coś P&P (geremi pokazywał mi screena z hamowania takiego turbo gdzie wypluło nawet i 260, ale nie jestem aż tak pazerny )

 

Edytowane przez Marciol
Opublikowano
27 minut temu, Marciol napisał:

Dobra Geremi przerobi mi turbo, Hoffman zrobi Tipa to załatwione.

Obstawiam że sprzęgło też wypadałoby wymienić :D Zwłaszcza że moje chyba seryjne (słyszałem że sprzęgło z AVJ to jedno z najgorszych) ale w najlepszej kondycji też nie jest - łapie pod koniec raczej.

Teraz pytanie - jakie sprzęgło ? Turbo będzie pod moc około 250km. Coś od Diesla? czy z Bexa ? najlepiej coś P&P (geremi pokazywał mi screena z hamowania takiego turbo gdzie wypluło nawet i 260, ale nie jestem aż tak pazerny )

 

Jeżeli chcesz być spokojny o przegląd w przyszłości, to weź u hoffmana też sportowego kata, to da Ci pewnie rabat. Przepisy mają się zaostrzyć, a jak wejdzie, że pomiar od razu idzie do bazy, to po co problemy mieć.

Nie wiem jak w AVJ, ale w BFB podobno sprzegło P&P wchodzi z AWX. W maju takie kupuję i sam się przekonam czy takie p&p to będzie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Też stoję przed dylematem na jakie zmienić gdyż w niedługim czasie plan jest 280-290KM. Gdzieś natknąłem się na temat sprzęgła tu na forum i polecał zmienić na avf. Tylko pewnie trzeba by było trochę pomodzić. 

Opublikowano
14 minut temu, r7adek napisał:

Też stoję przed dylematem na jakie zmienić gdyż w niedługim czasie plan jest 280-290KM. Gdzieś natknąłem się na temat sprzęgła tu na forum i polecał zmienić na avf. Tylko pewnie trzeba by było trochę pomodzić. 

No właśnie i w tym problem. Sam to sobie nic nie pomodze ;/ Dlatego chce kupić coś co bedzie p&p żeby mechanik tylko zamontował, nie wiem czy bawiłby się w przycinania i inne pierdy żeby spasować element.

 

Tak że tego, ktoś coś jakie sprzęgło do AVJ pod ok 240-250km ? Ktoś z forum zajmuje się sprzedażą sprzęgieł ?

Opublikowano (edytowane)

Co do sprzegla to sa tematy na forum i z tego co pamietam to do 1.8t  podchodzi od AWX bodajrze. Czy p&p to nie nazwalbym trgo bo wymagane jest jakies podciecie czy przetoczenie jakiegos walka. Nie znam sie na tym. Pisze co przeczytalem jakis czas temu na jednym z tematow.

Co do tego o jakie wersje to podejrzewam ze tyczy sie to wszystkich 1.8t w b6/7. 

Jesli sie myle to prosze mnie poprawic :)

 

PS. Do 250 koni to wiekszosc wklada wlasnie z awx albo kupuje serie i daje do obicia kevlarem

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Opublikowano (edytowane)

Zwiększać moc o 100 koni w stosunku do serii to się chce ale przygotować auto raz i porządnie to nie... byle taniej "jakoś to będzie".

A wystarczy kupić komplet AWX razem z dwumasą, zwłaszcza do starego kilkunastoletniego auta i cały temat znika...

Edytowane przez Unf
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...