Jump to content
IGNORED

Nie przyjmuje mocy bfb


Recommended Posts

Posted

Witam 

Pacjent to bfb z głowica z AEB z wałkiem od ADRa,dp,sztywny dolot,centralny IC.,wtryski 440,turbo hybryda. Kompresja 12 +, - 

Mam problem auto nie przyjmuje mocy. 200 km i nic więcej, na serii wyszło 159 km. Po logach wszystko OK. Przy próbach po logach wychodziło że powinni mieć 250 km a wynik z hamowni to okolice 200. Co może być przyczyną że nie idzie więcej wyciągnąć z tego silnika. Jakieś pomysły 

Posted

Źle napisany soft pewnie.

Posted

Watpie. Kolega co robił ten soft ogarnia 1.8 t 

Posted

Jak ogarnia to powinien wiedzieć o co chodzi albo nakierować co dalej robić/sprawdzić. Jeśli cały osprzęt jest w porządku i kolega jest łebski w temacie to silnik do d*py.

Posted

Tunera zostawmy narazie w spokoju nie jedno auto z forum jeździ na jego sofcie. 

Silnik do d*py? głowica robiona dwa lata temu, silnik kompresję ma właściwą więc co jeszcze może być nie tak, osprzęt - wtryski nowe, świece nowe, turbo świeżo po przeróbce, dv nowa więc co jeszcze. Po logach wygląda że wszystko jest ok 

Posted
Godzinę temu, Tomek napisał:

Gdzie te logi? ? 

 

Posted

maf.jpg.8bde30147ea60b2568a727f8ca03fcd4.jpg

1558306588_doadowanie.jpg.9a251b87a3b810202eb823e8b0d00257.jpg

1717328631_zapon.jpg.c19eecf6b635ec6c6fa0a702a862eb32.jpg

Posted

Lepsze byłyby logi w tradycyjnej wersji. Z tego co widać to turbo dość późno osiąga zadane doładowanie i ma spore zaburzenie w doładowaniu w pewnym momencie. Jak z czasami wtrysku, bo tu ich nie widać?

Posted (edited)

Logi o tyłek rozbić ? wstaw normalne w grupach

Powiem Ci ze po tych logach co wstawiłes bardzo ładnie jest i jak rzeczywiście moc to okolice 200 kuni to sprawdź zawór dv czy nie puszcza 

Edited by Kejsi
Posted

dobry tuner tylko problemu rozwiązać nie umie a user nawet logów nie ogrania... ale wszystko cacy i wszystko robione..

jak mnie to rozwala..

Posted (edited)
Godzinę temu, marcin4x4 napisał:

dobry tuner tylko problemu rozwiązać nie umie a user nawet logów nie ogrania... ale wszystko cacy i wszystko robione..

jak mnie to rozwala..

Kolego jak nic nie wnosisz to tematu to poco te komentarze. Nie każdy jest Alfa i Omega że musi wszystkego wiedzieć. Kolega co rbil program rozłożył ręce bo nie wie co jest grane. Co to  za różnica czy logi są zrobione jako wykres czy jako tabelka przecież pokazują to samo. Chętnie bym Ci pokazał te logi ale wróciłem do stage 1. 

 

Tu znalazłem ciekawy temat 

http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t121159.html

Edited by Tomek
Posted

Głowicy jestes pewien, jak dla mnie to moze być problemem. 

Posted

To po pierwsze.

Po drugie kto robil ta hybryde? Bo rozne cuda widzialem, szczegolnie na jakis z allegro. A tu problem na wejsciu z niedoladowaniem jest znaczny.

Po trzecie brak logow zaplonu. Wystarczy ze mocno stuka, zaplon opozniony i mocy nie bedzie.

 

Posted

Hybryde robił geremi czy jakoś tak. A co z przepływem w dolnych obrotach. Nie jest za niski. Logi robione przed programem stege 2 ale po stege 1 

 

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_340L3.html

Posted
1 minutę temu, Tomek napisał:

Hybryde robił geremi czy jakoś tak. A co z przepływem w dolnych obrotach. Nie jest za niski. Logi robione przed programem stege 2 ale po stege 1 

 

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_340L3.html

Geremi robi bardzo dobre hybrydy więc wątek turbo można odrzucić. W tych logach zobacz sobie jakie masz korekty lambda, bardzo zalewa ci go z dołu. Ciekawe jak jest teraz :)

Posted
35 minut temu, Patryk94 napisał:

Głowicy jestes pewien, jak dla mnie to moze być problemem. 

byłem dwa lata temu ,teraz juz nie 

 

5 minut temu, cysiek18 napisał:

Geremi robi bardzo dobre hybrydy więc wątek turbo można odrzucić. W tych logach zobacz sobie jakie masz korekty lambda, bardzo zalewa ci go z dołu. Ciekawe jak jest teraz :)

W poprzednim programie co robił mi BRK tuning to nawet nie skalibrowali mi wtrysków od BEXa.Postaram sie dzisiaj zrobić logi z probramem na 200 

Teraz cytuje co napisał mi kolega co robił program

"porównywałem jeszcze raz logi z innymi z auta na podobnym osprzęcie i praktycznie takim samym doładowaniu i zapłonie i reszcie, tam wyszło 255 km. Różnica była tylko  w przeplywie w dolnych partiach obr u Cb  sporo mniej.  Dopiero gdzieś w okolicach 6 tys przepływ się wyrównywał. Czyli to co wspominałem wcześniej jak logi robiłeś przed przyjazdem że nie podoba mi sie dość niski przepływ jak na takie doładowanie, niby nowa przepływka coś tam poprawiła ale nie do końca. Nie chodzi o to że przepływka zaniża czy coś takiego tylko że silnik nie ciągnie tyle powietrza co trzeba a tym samym nie ma też tej mocy i momentu. "

Posted

Na dole zalany paliwem, gora nie trzyma przeplywu. Kto dokladnie robi ten program?

Posted (edited)
20 godzin temu, Tomek napisał:

Kolego jak nic nie wnosisz to tematu to poco te komentarze. Nie każdy jest Alfa i Omega że musi wszystkego wiedzieć.

bo mam do tego prawo i niektórych trzeba wyprostować. Skoro wykonuję daną prace i biorę za to kasę to raczej muszę być obcykany a nie liczyć na szczęście. Szukasz pomocy na forum czyli u anonimowych ludzi którzy mają mniej doświetlania i mniej wiedzy, w każdym razie teoretycznie... biorąc to na logikę...

20 godzin temu, Tomek napisał:

Co to  za różnica czy logi są zrobione jako wykres czy jako tabelka przecież pokazują to samo

w precyzji i komforcie analizy różnica jest bardzo duża

Jak masz możliwość to możesz podesłać wsad do analizy.

Edited by marcin4x4
Posted

Skocz na program do drogiego dobrego tunera, zobacz co on powie, powiec jaki problem, niech on zrobi program na +-250 i schamujcie auto, będzie wiadomo w tedy więcej, i co dwie glowy to nie jedna, jak dwóch będzie w kropce to stawiam na głowicę.   

  • Upvote 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...