rafal12331 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Witam mianowicie mam pytanko , bo mam do wymiany 3 wtryski i mechanik powiedział ze ma znajomego gdzieś w holandi ktory sprzedaje używki z gwarancją ( a to są te których nie da się zregenerować) czy ma to sens bo wiadomo uzywki a nowki inna sprawa i koszt ale czy takie uzywki nie padną znow po pol roku albo krócej czy ma to sens panowie ?
TomekTdi Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Godzinę temu, rafal12331 napisał: Witam mianowicie mam pytanko , bo mam do wymiany 3 wtryski i mechanik powiedział ze ma znajomego gdzieś w holandi ktory sprzedaje używki z gwarancją ( a to są te których nie da się zregenerować) czy ma to sens bo wiadomo uzywki a nowki inna sprawa i koszt ale czy takie uzywki nie padną znow po pol roku albo krócej czy ma to sens panowie ? A jak Ci zdiagnozował te wtryski ,że są do wymiany ? Jakie są objawy ?
rafal12331 Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 Miałem problem z dpf i gośc ktory zajmuje się doszedł fo tego ze 2 wtryski zalewają i to jest problem przez ktory wyskakuje mi dpf , wtryski poszły na maszynę i wyszlo ze 3 leją , wiec nowe wiadomo 1400 za szt a takie uzywki znajomy tego ma za 120 € używane takie ktore wymontowuje się z powypadkowe aut z gwarancją, i oczywiscie sprawdzone jakie dawki dają czy leją itd
piotrsob1 Opublikowano 3 Marca 2019 Opublikowano 3 Marca 2019 Zabieraj to auto do jakiegoś mechanika co się na tym zna, bo puszczą Cię z torbami W tych pompkach problemem są stosy piezoelektryczne uruchamiające proces wtrysku , ale usterka taka powoduje unieruchomienie silnika i na pewno nie jest powodem " lania" pompki ... Problemem najprawdopodobniej jest uszczelnienie pompek w głowicy , a w tym konkretnie silniku to chodzi o pewność ich mocowania , bo dolne uszczelnienie realizowane jest na stożkowej powierzchni oporowej , bez dodatkowych uszczelniaczy...
rafal12331 Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Opublikowano 13 Marca 2019 Tak tylko tp chyba trzeba wymienic nie ? Skoro na maszynie sprawdzone ze zalewają , ktos ma jakiś pomysl zeby zrobić to nie za majatek a dobrze ?
piotrsob1 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Powodów problemów z DPF-em może być dziesiątki, a to że są spowodowane lejącymi pompkami akurat jest najmniej prawdopodobne . Jak po tylu latach eksploatacji wyślesz dowolne pompki do firmy która zajmuje się ich regeneracją to będzie prawie pewne że otrzymasz odpowiedź : pompki nie trzymają fabrycznych parametrów i nadają się do regeneracji Tylko że w większości przypadków to " nie trzymanie parametrów " wcale nie dyskwalifikuje ich do dalszej eksploatacji Posprawdzał bym najpierw dokładnie wszystko inne , jak nie znajdziesz przyczyny to dopiero bym pompki wymieniał . Jakie błędy były w sterowniku silnika jak mechanik wziął się za robotę ?
Kiszek Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Frysztak regeneracja Siemens wymyja zobacza ew przez powertdi.pl proboj sie kontaktować to morze gość cie umówić z nadarzynem do regeneracji bo Nadarzyn jak słyszy Siemens to mówi dziękuję a przy okazji pogadaj z gosciem o miodach ze bys jakieś zrobił to moze by cie umowil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się