Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning AFN a


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Jak w temacie, posiadam audi a4 b5 1.9 tdi 110 km, po chipie ma 145, lecz to nie poskromiło mego apetytu i zapragnąłem więcej. I tu sie pojawia moje pytanie . Czy jest sens włożyć same wtryski np 216 i bedzie to latac w miare latac czy trzeba od nowa pisac program? Jesli trzeba i tak od nowa pisac program to mysle zeby jeszcze wrzucic turbo od awxa i dopiero to ustawic,  zatysfakcjonowalo by mnie w niej ok 170 koni . Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wiem, że samym programem z AJM można wycisnąć 180 km. Wszystko kwestia w jakim stanie masz samochód.

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Wiem, że samym programem z AJM można wycisnąć 180 km. Wszystko kwestia w jakim stanie masz samochód.

AFN to nie AJM

Opublikowano

Otóż to ja mam afna 

Opublikowano
3 godziny temu, majkel_majki napisał:

AFN to nie AJM

Silnik praktycznie ten sam, chciałem zobrazować tylko jaki ma potencjał.

Opublikowano

Może i tak ale niestety to nic nie wprowadziło gdyż nadal nie znam odpowiedzi na pytania 

Opublikowano

Z tego co się zorientowałem to trzeba będzie wrzucić od nowa program więc teraz pytanie czy wystarczy tylko zmiana wtryskow i turbiny zeby wydmuchac ok 170 km czy jeszcze się coś dokupuje? Kolejne pytanie wtryski 216 czy 230? Myślałem też nad pompa 11 ale to już się robi za drogi gips zważając że samochód warty kilka tysięcy :)

Opublikowano

Ok znalazłem fajny temat na tym forum 

Etap 2.1

- zmiana turbo na AWX

- wtryski 216(bosio lub Bosch)

- FMIC

- program

- wyciecie kata

Zdecydowałem się na taką kombinacje, mam odnośnie tego kilka pytań, czy moge wymieniać sobie te części po kolei na spokojnie bez strojenia i będę mógł normalnie tym samochodem jeździć? Np wtryski za tydzień, turbo za miesiąc a program na samym końcu, drugie pytanie czy warto zamontować wtryski 230 bez pompy 11 czy bez sensu? Kolejne czy egr zaslepic do tego? Jaki ten intercooler jest potrzebny? Ewentualnje może ktoś tu na forum handluje takimi częściami i to ze mną skompletuje? 

Opublikowano (edytowane)

Chcesz się bawić w robote mocy a juz marudzisz że drogo...

Wtryski zmienisz za  jakiś czas zawali żaluzje.turbem z awx to trochę ryzyko te 170.musisz  dmuchnac tyle ile jest jego granica..

Wywal kata wywal egr tj wszystko co z nim związane potem wstaw razem wtryski i turbo i jedź max do tyg na strojenie.

Pamiętaj że pompa daje nm,fakt tanio nie będzie ale warto.

Bierz 230 bo kasa tą sama a będzie zapas..

Mały smic może nie poradzić sobie ze studzeniem w temp ok 15 st A co dopiero jak będzie 30..

Dobrze byłoby  dac fmic.

5 godzin temu, Langista napisał:

Silnik praktycznie ten sam, chciałem zobrazować tylko jaki ma potencjał.

No właśnie nie jest ten sam..

Niby też ma 8 zaworow ale to już  pd który ma fajny dol w serii ale słabo górą jedzie.

Poza tym pod pokrywą znajdziesz co innego.

Turbo jedynie jest takie samo..

Nie dałbym zrobić krzywdy dla tak malego turbo a zeby kręcić je pod moce 180km.

Takim tokiem to z awx zrobi się 200.. 

Edytowane przez wesz82
Opublikowano (edytowane)

Jak kolega wyżej pisze. Ja mam ahh, 216 wtryski i teraz będę zmianiac na 230 bo trochę mało na tych?mam pompę 11, bez egr, dp zamiast kata, turbo gt1749vc, kolektor dolotowy awx i program do tego. Jest problem z chłodzeniem i już mam w garazu fmic 550x180x65 i bedzie cacy? do tego kupiłem teraz map sensor 3bar i jak założę fmic to na korektę. 

Wiec pamiętaj wtryski 230, fmic, turbo najlepiej hybryde, i sprzęgło pamiętaj odłóż sobie na to siano bo ci seria nie wystarczy ? ja mam kevlar i coś tam jeszcze nie pamiętam bo kumpel ogarniał ? bynajmniej nie slizga się wogole a pier...iecie jest?

Dochodzą ci teraz też hamulce przód conajmniej 320 chociaż na 312 też dasz radę. Tył też będziesz musiał sobie ogarnąć. 

Przód to koszt jak kupisz przejsciowke na zwrotke to 450+zaciski 100-200zl regeneracja około 300zl plus zestaw klocków i tarczy to 700zl 

Plus tył a to do dev'a pisz?

Edytowane przez hasahad
Opublikowano

Rozumiem panowie czyli reasumując wtryski 700, turbo 1200, fmic 500?, pompa 1200 i strojenie czyli suma sumarum koło 5tys? 

Opublikowano

Jeśli się nie mylę to w tej cenie 1.8 t zrobię na jakieś 300 km chyba że się mylę ;)

Opublikowano
31 minut temu, kojot692880745 napisał:

Rozumiem panowie czyli reasumując wtryski 700, turbo 1200, fmic 500?, pompa 1200 i strojenie czyli suma sumarum koło 5tys? 

nie zrobisz

Opublikowano
53 minuty temu, kojot692880745 napisał:

Jeśli się nie mylę to w tej cenie 1.8 t zrobię na jakieś 300 km chyba że się mylę ;)

Oj grubo się mylisz...

Twoje ceny są trochę nie trafne.

Wtryski ok fmic mozna za polowe zrobic turbo lepiej dołóż 500 i kup gtb pompe ja zrobiłem kompleksowo z kupnem i serwisem za 1 tys.

 

Opublikowano

Hym czyli trzeba szykować grubo ponad 5 tys ;) muszę to przemyśleć w takim razie bo mam na placu tdi i 1.8 t, jako że mam słabość do diesli to myślałem nad dieslem ale z tego co czytam to za jakieś 2000 - 3000 można zrobić 1.8t na 240 km, tak wynika z artykułu na tym forum gdyż napisane jest że trzeba by było kupić wtryski od 225 konnej, turbine, downpipe i intercooler 

Opublikowano

Lepiej zacząć od wirusa a potem co upgrade części, korekta softu. Nie musisz wszystkiego na raz robić, ale każdy kolejny etap pociąga do następnego, można nie skończyć :D

Opublikowano

Niestety wszystko kosztuje. Sam fmic jak chxesz robić na kwasiaku albo Alu to z 800zl. Wtryski 500 tak jak piszesz, turbo kolejne z 1500-2000. Suma robi się dużą ale za to masz frajdę później ? nie musisz robić wszystkiego od razu możesz sobie rozłożyć na kwartały 

Opublikowano
21 godzin temu, hervi89 napisał:

Lepiej zacząć od wirusa a potem co upgrade części, korekta softu. Nie musisz wszystkiego na raz robić, ale każdy kolejny etap pociąga do następnego, można nie skończyć :D

Moim zdaniem powinien zacząć od osprzętu i na samym końcu porządny program żeby wszystko dobrze wystroić.

Opublikowano

O jakim wirusie piszecie jak jego auto już to ma???

Niech wstawi graty i zrobi softa.

Do autora-co możesz wstawić sam????

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...