pila24 Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, jaras99 napisał: No to nie wiem o co kaman. Widzę że tesotwales licznik benzynowy. Jak ci się kontrolka immo zachowywała? Bo ja wgle nie mam tej kontroli. U mnie od świec żarowych jest też od immo Sprawdziłem Twój filmik i zauważyłem ze workshop code masz 00000,wiem ze to może powodować problemy z adaptacją. Chyba w zakładce kodowania można zmienić ten numer na np. 12345. Zrób tak i spróbuj ponownie. Edytowane 18 Października 2019 przez pila24
jaras99 Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 17 godzin temu, pila24 napisał: Sprawdziłem Twój filmik i zauważyłem ze workshop code masz 00000,wiem ze to może powodować problemy z adaptacją. Chyba w zakładce kodowania można zmienić ten numer na np. 12345. Zrób tak i spróbuj ponownie. Zrobiłem jak sugerowales i dalej nic ☹️. Pojechałem dziś do kumpla do zakładu mechaniki i udostępnił mi ORI CDIF 3 i Autoboss. Wszystko pięknie ładnie przechodziło do momentu wpisania w kanale 50 starego pinu. Ta sama historia, napis WAIT na sekundę i następnie NOT OK
pila24 Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 2 godziny temu, jaras99 napisał: Zrobiłem jak sugerowales i dalej nic ☹️. Pojechałem dziś do kumpla do zakładu mechaniki i udostępnił mi ORI CDIF 3 i Autoboss. Wszystko pięknie ładnie przechodziło do momentu wpisania w kanale 50 starego pinu. Ta sama historia, napis WAIT na sekundę i następnie NOT OK Oporna sztuka a masz zdjęcie naklejki licznika ?
jaras99 Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 Proszę. Jak widać z jakiegoś powodu był otwierany. Być może dlatego że nie działał buzzer (czesta przypadłość). Buzzer już naprawiłem w nim i śmiga. Wymieniłem głośnik, wstawiłem z zabawki córki Zgodnie z rozpiska na forum mój stary 900M jest zamienny z 930R, T, TX
jaras99 Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 (edytowane) A może problem nie jest w zegarach tylko w ECU silnika EDIT f*ck. Teraz patrzę jescze raz na rozpiske liczników i to 900MX jest zamienny z 930RX i 930TX. A ja mam 900M który jest zamienny z 930 R i T. I tu chyba pies pogrzebany Edytowane 19 Października 2019 przez jaras99
pila24 Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 Godzinę temu, jaras99 napisał: A może problem nie jest w zegarach tylko w ECU silnika EDIT f*ck. Teraz patrzę jescze raz na rozpiske liczników i to 900MX jest zamienny z 930RX i 930TX. A ja mam 900M który jest zamienny z 930 R i T. I tu chyba pies pogrzebany Wersię X to są poprawione przez serwis (np. ponownie wgrane oprogramowanie itp) są zgodne z tymi bez X. Ogólnie coś tutaj nie pasuje bo z czego pamiętam to immo (u Ciebie kontrolka świec) powinna palić się po zalogowaniu pinem a u Ciebie nadal mruga.
jaras99 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 10 godzin temu, pila24 napisał: Wersię X to są poprawione przez serwis (np. ponownie wgrane oprogramowanie itp) są zgodne z tymi bez X. Ogólnie coś tutaj nie pasuje bo z czego pamiętam to immo (u Ciebie kontrolka świec) powinna palić się po zalogowaniu pinem a u Ciebie nadal mruga. Czyli temat wyczerpany A miało to być proste zadanie. Może zegary są jakoś uwalone?
pila24 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 2 godziny temu, jaras99 napisał: Czyli temat wyczerpany A miało to być proste zadanie. Może zegary są jakoś uwalone? Uwalone raczej nie,trzeba udać się do kogoś kto zrobi klona immo i po sprawie.
jaras99 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 46 minut temu, pila24 napisał: Uwalone raczej nie,trzeba udać się do kogoś kto zrobi klona immo i po sprawie. Tu chyba VAG CAN DASH by to ogarnął i przypisanie PIN z palca? Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie przypisać Vin i immo ID mając do dyspozycji wsady liczników starego i nowego?
jaras99 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Jeszcze jedna rzecz przyszła mi na myśl do sprawdzenia. Jak usunąć przypisane klucze z nowego licznika? Na tym filmiku typek robi adaptacje licznika a w grupie 022 a w 4 polu liczba przypisanych kluczy ma 0. U mnie są 3 w nowym liczniku
pila24 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 1 godzinę temu, jaras99 napisał: Jeszcze jedna rzecz przyszła mi na myśl do sprawdzenia. Jak usunąć przypisane klucze z nowego licznika? Na tym filmiku typek robi adaptacje licznika a w grupie 022 a w 4 polu liczba przypisanych kluczy ma 0. U mnie są 3 w nowym liczniku Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL
jaras99 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 2 minuty temu, pila24 napisał: Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL To jest opis procedury dla pilotów centralnego. Ja chcę wywalić z licznika dopisane kluczyki do IMMO w tym nowym liczniku
pila24 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) 4 minuty temu, jaras99 napisał: To jest opis procedury dla pilotów centralnego. Ja chcę wywalić z licznika dopisane kluczyki do IMMO w tym nowym liczniku Powaliło mi się Cytat Adaptacja immo. Jak Wladi napisał trzeba miec pin immo. Piloty kodujemy w module komfortu, natomiast immo w liczniku. Przy kodowaniu immo postępujemy następująco: -łączymy się z licznikiem -klikamy "login" i wpisujemy pin immo 4-cyfrowy poprzedzony zerem -przechodzimy do adaptacji , kanał 21 -w polu nowa wartość wpisujemy ilość kluczyków które programujemy (jeśli np mamy 1 kluczyk i chcemy dopisać drugi to wpisujemy 2) -klikamy test następnie save -wyciągamy kluczyk ze stacyjki i wkładamy następny i przekręcimy w pozycje zapłon -przy ostatnim kluczyku kontrolka immo przestanie mrugać i procedura kodowania zostaje zakończona. Tak czy siak to chyba 1 kluczyk z automatu się dopisze-ten który jest w stacyjce Edytowane 20 Października 2019 przez pila24
jaras99 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Wywaliłem kluczyki. Wpisałem 0 i przyjął VCDS. Ale to również nie pomoglo No nic, trzeba przekazać sprawę fachowcowi. Sprawdziłem jak się mój licznik zachowuje przy newmode i adapted. Kontrolka immo nie mruga
BlueQ Opublikowano 26 Października 2019 Opublikowano 26 Października 2019 Witam jaki podejdzie do mnie kolorowy licznik jak nr starego to 8e0 920 981h
jaras99 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Temat jest ogarnięty. Kolega @Madol1 poratował z Vag Can Dashem. Wpisanie z palca załatwiło sprawę.
Biggi Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 W dniu 18.03.2019 o 19:19, OlekS napisał: Wchodzimy w VCDS, musimy przyuczyć nowy licznik do auta i połączyć z ECU. Wybieramy 17 - Licznik (Instrument Panel) i 11 - LOGIN, tutaj teraz mamy wpisać PIN#2 od nowego licznika, dodając z przodu 0, czyli 06789 i OK. Jak jest wszystko dobrze to VCDS cofnie nas do 17 - licznik, jeśli nie jest dobrze, powiadomi nas, że coś jest nie tak to trzeba bedzie poczekać tyle jak jest w pomiarowych kanałach # 24. Więc PIN#2 jest przyjęty i idziemy w adaptacje - 10, kanał 50, wpisujemy zamiast 32000 PIN#1, czyli 01234, test, save, powinien się zmienić VIN ugóry. Hejo, Zajarany możliwością zmiany zegarów z czerwonych na kolor, zakupiłem odpowiednie zegary (z 2004.03, auto mam z 2004.10). Wyciągnąłem oba piny i wszystko jest spoko do momentu jak koniec cytatu. Loguję się nowym PINem, okienko po wpisaniu PINu kliknięciu OK się zamyka, nie ma żadnego błędu. Wchodzę w adaptację, po odczytaniu kanału 50 wpisuję swój PIN z moich starych zegarów, klikam test i w okienku gdzie powinna być "New Value" po prawej stronie, poniżej "Stored Value" pojawia się cały czas wartość 32000. Kliknąłem w sumie Save, ale VIN się nie zmienił. Czy robię coś źle? Spróbowałem wejść w grupę 01- Engine i Login. Wpisałem swój stary PIN i zaakceptowało (bo rozumiem, że jeśli okienko z miejscem na wpisanie PINu się zamknie - to znaczy że "chwycił" mój PIN?). Potem wróciłem do 17 i znowu próba ale nadal to samo. Poratujecie co mogę jeszcze zrobić? Będę mega wdzięczny.
kamil-vag Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 EDC15 Ci tego nie przyjmie, też z tym walczyłem na różne sposoby i nie pomogło, musiałem wysłać liczniki do przepisania...
Biggi Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) 24 minuty temu, kamil-vag napisał: EDC15 Ci tego nie przyjmie, też z tym walczyłem na różne sposoby i nie pomogło, musiałem wysłać liczniki do przepisania... O kurde bele... Czyli d*pa z własnoręcznej adaptacji? Czy ktoś takimi tematami tutaj na forum się zajmuje? Ewentualnie jakie to koszta? Może wystarczy wysłać same dumpy z epromów? PS. Czyżby kolega @Galetto może by się tym zajął? ? Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez Biggi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się