Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6 TDI B6/PD] - Wtryskiwacze lub coś innego.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam takie pytanie do was może komuś się też tak działo.
Od niedawna tata ma problem ze swoją audiczką (A4/B6/1.9TDI)

Auto garażowane.

Czasem - częściej niż czasem, jak odpala auto, (zimny, po nocy w garażu), samochód nie pracuje na wszystkich wtryskiwaczach ( przynajmniej tak twierdzi tatko).
Po zagrzaniu auta problem z dźwiękiem(wtryskiwaczem) ustaje, podczas tego dźwięku auto zbytnio nie reaguje na pedał gazu.
Dźwięk, który się wydobywa, to dźwięk zbliżony do pracy traktora, taką wersję przedstawił mi tata.

Tata wyczyścił już Eger, dpf.

Wtryski były wyciągane i sprawdzane - są okey, więc chyba to nie wina mechaniczna wtrysków tylko coś innego.
Silnik też był już remontowany, bo brał olej przez co kopcił. 
Na komputerze też nic nie widać.


Ktoś może miał podobne objawy lub może coś zasugerować, bo mechanik już powili rozkłada ręce, a tata już załamany.... 

Opublikowano (edytowane)

Kolego żeby można było coś więcej powiedzieć należałoby wykonać logi:

 

Druga sprawa jeśli mechanik do którego Tata jeździ z autem wyczyścił mu DPF'a to lepiej zmieńcie mechanika, bo w B6 nie występuje filtr DPF.

Poza tym, uzupełnij poprawnie profil, bo nie spotkałem się z silnikiem 1.9 1B.

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

W B6 pod koniec produkcji były też egzemplarze z dpf. No ale w 2006 to na pewno nie produkowali już B6-tek. Jeszcze z 2005r. B6 sie spotkałem, ale nie z 2006 ;)

Opublikowano

Bardzo przepraszam, już poprawiam B7.

Opublikowano
7 godzin temu, Lukasz_mk2 napisał:

Kolego żeby można było coś więcej powiedzieć należałoby wykonać logi:

 

Druga sprawa jeśli mechanik do którego Tata jeździ z autem wyczyścił mu DPF'a to lepiej zmieńcie mechanika, bo w B6 nie występuje filtr DPF.

Poza tym, uzupełnij poprawnie profil, bo nie spotkałem się z silnikiem 1.9 1B.

Aby umieści logi, trzeba miec komputer i kabel serwisowy ?

Opublikowano

Rozmawiałem, ze znajomym. Sugerował, że to może być wina zaworu egr, mówił, że zawór może się zacinać a komputer tego nie pokazuje, przez co auto pracuje na nie wszystkich tłokach i stąd ten dźwięk. 
Mówił też, że jak u siebie miał podobne obiawy do tych, które mu opisałem, to wyciągnęli ten zawór i go dopiero wtedy sprawdzili na komputerze. Czy to może być powód ? 

Opublikowano

Stan zaworu EGR podczas uruchamiania i pracy na biegu jałowym nie ma większego znaczenia ( czy jest on otwarty czy zamknięty silnik i tak  powinien normalnie pracować ).

Szukaj problemu raczej w zapowietrzaniu się układu paliwowego ( uszczelnienia pompowtrysków, szczelność pozostałej części układu paliwowego):whistling:

Opublikowano

Dzięki przekażę, tacie. Jak się uda wyjaśnić przyczynę, to napisze co i jak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...