kosiniak Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 znam identyczny przypadek, s4 po wirusie z tym wlasnie motorem, powinna zrobic ze mnie wiatrak bo ja mialem serie(czasy to w ogole jakies dziwne bo normalnie powtarzalne mialem 14,4) AW tu jednak podpowiada ze byly wersje USA 250ps <szok> pierwsze slysze
aw69 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 na stany szły takie dziwne S4ki gdzieś w katalogu już natknąłem się na to....Po prostu w ameryce wszystkie europejskie fury to śmietnik i dlatego są tańsze.....niby takie wypasione elektronicznie a wybrakowane mechanicznie.
ktokolwiek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Wow, czyli jeżdże wybrakowanym mechanicznie śmietnikiem...:-)) To mnie na święta nastroiłeś optymizmem..
kosiniak Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 hehehe, laduj softa i bedzie lepiej
aw69 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 nie bierz tego do siebie.....masz zadbanego amerykańca i ciesz sie tym ale silnik ma nieco mniej KM w seri w sumie jak zamierzasz isc w duze moze to je....bal to pies i tak osprzet do zmiay
kosiniak Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 w sumie jak zamierzasz isc w duze moze to je....bal to pies i tak osprzet do zmiay ale kolega chyba nie zamierza
ktokolwiek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 w sumie jak zamierzasz isc w duze moze to je....bal to pies i tak osprzet do zmiay ale kolega chyba nie zamierza Rozgryzłeś mnie..:-)) Tak na marginesie dwie wyceny ze sportmile i Unitronica które dostałem: (spytałem tak pi razy oko o podniesienie do 320-330 koników) Unitronic: 1)apropo coolerów zaproponowali fmica centalnego zamiast tych od RS4 - ok 3000 2)kompletna wymiana wydechu ok 3800 3)program Stage II - 2500 skrzynie oraz sprzęgło zaproponowali zostawić do tej mocy ewentualna wymiana turbin w późniejszym etapie - ok 8 tys Sportmile: 1) wydech - kompletna zmiana 2500 - 3000 , ewentualnie samo wycięcie kątów i środkowego tłumika na moce do 310 KM - 500 zł 2) coolery - wymiana na te z RS4 1100 - 1200 + 400 za montaż 3)prorgam - 1800 - 2200 4) sprzęgło - z RS4 1200, ewentualnie własnej roboty 2000 + 800 wymiana 5)pompa paliwa na np walbro gss 342 150 + montaż 400 6)zegary ciśnienia, oleju itd ok 3000 W VTG mnie z leksza olali..heh
aw69 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jak chcesz kompleksową przeróbke zgłoś sie do mnie zrobie ci to wszystko o wiele taniej
ktokolwiek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jak chcesz kompleksową przeróbke zgłoś sie do mnie zrobie ci to wszystko o wiele taniej Nie ukrywam że własnie taki kompleks mnie kusi, jeśli już to na pewno coś w tym klimacie niż same programy, ale musze się przygotować na to najpierw finansowo..jakby co będe o Tobie pamiętał..:-)
kosiniak Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 ale jak Sportmile ma te coolery z RS4 to kupuj bo w to ze ma akurat watpie a my juz zrobimy ci reszte sporo taniej bo samo wywalenie katow styknie na wiecej niz 310ps o ile sprzeglo moze jeszcze gdzies kupi za ta cene co podal to az mi sie wierzyc nie chce ze on na tym nie bedzie chcial zarobic i zrobi to charytatywnie, podrozalo euro, moze nie wzial tego pod uwage Program 1800-2200, zapytaj skad roznica 400pln sie wziela, od czego niby to zalezy Temp. oleju to ty masz, jedyne co potzrebujesz to Boost wiec tez mozesz sie dowiedziec skad te 3000 i po co skoro zegar kosztuje 10 razy mniej a podlaczenie tez nie wymaga nakladow rzedu 2700pln ?? Zapraszamy do nas, nikt cie nie oszuka i pare tysiecy w kieszeni zostanie
gelon Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jeśli na poważnie myślisz o robieniu auta to zgłoś się do Panów wyżej Nie to żebym reklamował,ale Kosiniak i aw69 zrobią to o wiele taniej niż podwarszawskie firmy,także zostanie na paliwo i dobrą flaszkę dla forumowiczów
paul Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ekstra furka :>,super stan ,aby dobrze i długo służyła (no i ta moc!!!)powodzenia
ajax Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Geee napisalem taka dluga wiadomosc na temat silnika i ja trafilo! Wiec ponownie, silnik USA rozni sie od euro poniewaz w USA maja bardziej restrykcyjne normy odnosnie emisji spalin. Dlatego masz 2 sondy wiecej, i program na 184 kW. Tak jednostki nie roznia sie niczym ( oprocz paru czesci typu termostat itd ). Jedziesz do tunera, mowisz, ze pierdzielis srodowisko i wtedy masz stock AGB lub AGB z chipem Swoja droga, ze jak swojego podpialem pod czujnik na przegladzie to gosc nie mogl uwierzyc w odczyty :gwizdanie: Jak to powiedzial, "niejedna fura spala gorzej na wylaczonym silniku!!"
ktokolwiek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Pojawiły się małe ulepszenia to uaktualnię sobie nieco mój wątek..:-) Więc na pierwszy ogień poszła ściema przednich szyb..:-)) Nawiercane Zimmermany przednie.. Srebrne obramówki zegarów, duużo ładniej wygląda niż seryjnie.. Coś co daje najwięcej czadu..:-))))))))) I na koniec dwie moje niunie.. PS. zapomniałem zmienić daty w aparacie po wymianie baterii, stąd ta kiszkowata data, heh
ktokolwiek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ale znaczek z tyłu krzywo naklejony Poprawie się..:-)
Korzeń Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ale znaczek z tyłu krzywo naklejony Poprawie się..:-) Fajne autko Może i ja się kiedyś skuszę. W łomży i zambrowie muszą ładne eSy jeździć...
kosiniak Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W łomży i zambrowie muszą ładne eSy jeździć... nie panimaju?? no i Łomży i Zambrowie
Rekomendowane odpowiedzi