nkk Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 (edytowane) Czy ktoś wie, co to są za element na zdjęciu zaznaczony kolorem czerwonym? Dzisiaj zapaliła mi się podczas jazdy kontrolka braku ładowania akumulatora i się zastanawiam, czy ten luźny przewód (osłonka) zaznaczony na czerwono może być tego przyczyną. Nie pamiętam, czy wcześniej też był taki luźny (choć w to wątpię). Edytowane 29 Marca 2019 przez nkk
OlekS Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 Ta rureczka plastykowa luźna jest odpowietrzeniem (nie powiem czego), wszyscy takie coś mają, ja akurat mam w innym miejscu. Pierwsze co, to zwalaj alternator i odkręć regulator napięcia, prawdopodobnie masz szczotki zjechane, lub sam regulator padł 1
BeyerBrown Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 Włóż tam a niutonów silnikowi przybędzie od dołu, zobaczysz
nkk Opublikowano 29 Marca 2019 Autor Opublikowano 29 Marca 2019 Można zdjąć alternator bez ruszania wentylatora? Dobrze rozumiem, że ten wentylator przeszkadza jedynie w wyjęciu śrub mocujących alternator? Mierzyłem dzisiaj miernikiem i faktycznie nie ładuje w ogóle alternator, tzn. przy odpalonym silniku, o ile dobrze pamiętam jest niecałe 12V na akumulatorze. Można jakoś zmierzyć napięcie wyjściowe na samym alternatorze (aby się upewnić, że kable nie są nigdzie przerwane lub poluzowane)?
Fido Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 5 godzin temu, nkk napisał: Można zdjąć alternator bez ruszania wentylatora? Można.Trzeba trochę pomanewrować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się