Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Nierówna praca silnika, szarpanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem dzisiaj ciśnienie na tandem pompie wygląda następująco. Silnik 90° Przy 3tys obrotów dochodzi do 6bar i skacze. Wstępna pompka przelewa wydaje mi się dobrze powietrza nie było w układzie jak sprawdziłem.  

Z jakimi końcówkami szukać pompy? 

 

 

Edytowane przez Karol94
Opublikowano

Cienkie to ciśnienie , ja bym wymienił tą tandempompę.

ETKA pokazuje tandem z numerem 038 145 209Q i uszczelkę 038 145 215 , ale pasić powinna każda od silników PD 3 i 4-ro cylindrowych z dwoma zaworami na cylinder .

W używkach ewentualnie szukaj takiej z silników z końca produkcji PD-ków :hi:

 

Opublikowano
22 minuty temu, piotrsob1 napisał:

Cienkie to ciśnienie , ja bym wymienił tą tandempompę.

ETKA pokazuje tandem z numerem 038 145 209Q i uszczelkę 038 145 215 , ale pasić powinna każda od silników PD 3 i 4-ro cylindrowych z dwoma zaworami na cylinder .

W używkach ewentualnie szukaj takiej z silników z końca produkcji PD-ków :hi:

 

Właśnie tak myślałem. Bo jeżeli chodzi o tą wstępna to jest okej? 

Będę brał używkę bo nowa droga ?. O jakiej końcówce szukać ?

Opublikowano (edytowane)

 

6 minut temu, Karol94 napisał:

O jakiej końcówce szukać ?

No jest napisane w tym co zacytowałeś  ,  Q  idzie w oryginale ( Boscha ), ale Lukas też powinien dać radę , jak jest sprawny ( z dowolną literką na końcu )  :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
12 godzin temu, piotrsob1 napisał:

 

No jest napisane w tym co zacytowałeś  ,  Q  idzie w oryginale ( Boscha ), ale Lukas też powinien dać radę , jak jest sprawny ( z dowolną literką na końcu )  :decayed:

Nie znalazłem nigdzie z końcówką Q ale za to jest dużo z M. Jeszcze jedno pytanie dlaczego przy 3tys obrotów ten manometr tak skacze? 

Opublikowano

Taka jest natura działania tandempompy, nie wytwarza ona ciśnienia o stałej wartości, tylko ma ono charakterystykę pulsacyjną .

Opublikowano

Pompa podmieniona niestety nic nie pomogło? Jakieś jeszcze pomysły? 

Opublikowano

Problem nadal nierozwiązany :facepalm:

Jakieś pomysły bo mi się już skończyły? 

 

Opublikowano (edytowane)

Temat stary ....

Napisz jeszcze raz od nowa, szczegółowo co jak i kiedy się dzieje na dzień dzisiejszy ....

Po wymianie tandemu ciśnienie paliwa na króćcu pomiarowym tandemu się poprawiło do wartości takich jak wcześniej podałem ?

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Na dzień dzisiejszy dzieje się to samo co wcześniej. Czyli drgania poniżej 2 tys obrotów każdy bieg ciepły/zimny bez różnicy. Wtryski zachowują się tak samo jak wcześniej na logach, nowe sprzeglo, wymieniona tandem pompa. Nadal to samo. 

Opublikowano

Problem nierozwiązany. Jakiś pomysł? 

Opublikowano

Wymiana pompki paliwa w baku na pewną sztukę załatwi problem. :)

Opublikowano
17 godzin temu, BartoszBB napisał:

Wymiana pompki paliwa w baku na pewną sztukę załatwi problem. :)

Miałeś taki przypadek czy wróżenie z fusów po kawie? Pytam bo już trochę dudków poszło :)

Opublikowano

Miałem, koszt nieduży warto spróbować. I nie chodzi tu tylko o pracę pompki ale również o działanie regulatora ciśnienia paliwa który się w niej znajduje. Temat dość często pomijany właśnie w przypadkach gdy niemalże wszystko co najważniejsze wymienimy...A problem pozostaje.

Wiem że mogą pojawić się spekulacje że ajm nie miał pompki itp i jakoś działał ale jest jak jest ?

Opublikowano

Nadal problem nierozwiązany. Zastanawia mnie to dlaczego wartości idą ciągle za tym jednym pompowtryskiem? 

Opublikowano

Problem nierozwiązany jakieś pomysły? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...