Karol94 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) Sprawdziłem dzisiaj ciśnienie na tandem pompie wygląda następująco. Silnik 90° Przy 3tys obrotów dochodzi do 6bar i skacze. Wstępna pompka przelewa wydaje mi się dobrze powietrza nie było w układzie jak sprawdziłem. Z jakimi końcówkami szukać pompy? VID_20191027_180010.mp4 VID_20191027_180542.mp4 VID_20191027_205408.mp4 Edytowane 28 Października 2019 przez Karol94
piotrsob1 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Cienkie to ciśnienie , ja bym wymienił tą tandempompę. ETKA pokazuje tandem z numerem 038 145 209Q i uszczelkę 038 145 215 , ale pasić powinna każda od silników PD 3 i 4-ro cylindrowych z dwoma zaworami na cylinder . W używkach ewentualnie szukaj takiej z silników z końca produkcji PD-ków
Karol94 Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 22 minuty temu, piotrsob1 napisał: Cienkie to ciśnienie , ja bym wymienił tą tandempompę. ETKA pokazuje tandem z numerem 038 145 209Q i uszczelkę 038 145 215 , ale pasić powinna każda od silników PD 3 i 4-ro cylindrowych z dwoma zaworami na cylinder . W używkach ewentualnie szukaj takiej z silników z końca produkcji PD-ków Właśnie tak myślałem. Bo jeżeli chodzi o tą wstępna to jest okej? Będę brał używkę bo nowa droga ?. O jakiej końcówce szukać ??
piotrsob1 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) 6 minut temu, Karol94 napisał: O jakiej końcówce szukać ?? No jest napisane w tym co zacytowałeś , Q idzie w oryginale ( Boscha ), ale Lukas też powinien dać radę , jak jest sprawny ( z dowolną literką na końcu ) Edytowane 29 Października 2019 przez piotrsob1
Karol94 Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 12 godzin temu, piotrsob1 napisał: No jest napisane w tym co zacytowałeś , Q idzie w oryginale ( Boscha ), ale Lukas też powinien dać radę , jak jest sprawny ( z dowolną literką na końcu ) Nie znalazłem nigdzie z końcówką Q ale za to jest dużo z M. Jeszcze jedno pytanie dlaczego przy 3tys obrotów ten manometr tak skacze?
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Taka jest natura działania tandempompy, nie wytwarza ona ciśnienia o stałej wartości, tylko ma ono charakterystykę pulsacyjną .
Karol94 Opublikowano 7 Listopada 2019 Autor Opublikowano 7 Listopada 2019 Pompa podmieniona niestety nic nie pomogło? Jakieś jeszcze pomysły?
Karol94 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 Problem nadal nierozwiązany Jakieś pomysły bo mi się już skończyły?
piotrsob1 Opublikowano 1 Lutego 2020 Opublikowano 1 Lutego 2020 (edytowane) Temat stary .... Napisz jeszcze raz od nowa, szczegółowo co jak i kiedy się dzieje na dzień dzisiejszy .... Po wymianie tandemu ciśnienie paliwa na króćcu pomiarowym tandemu się poprawiło do wartości takich jak wcześniej podałem ? Edytowane 1 Lutego 2020 przez piotrsob1
Karol94 Opublikowano 9 Lutego 2020 Autor Opublikowano 9 Lutego 2020 Na dzień dzisiejszy dzieje się to samo co wcześniej. Czyli drgania poniżej 2 tys obrotów każdy bieg ciepły/zimny bez różnicy. Wtryski zachowują się tak samo jak wcześniej na logach, nowe sprzeglo, wymieniona tandem pompa. Nadal to samo.
Karol94 Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Opublikowano 6 Marca 2020 Problem nierozwiązany. Jakiś pomysł?
BartoszBB Opublikowano 26 Marca 2020 Opublikowano 26 Marca 2020 Wymiana pompki paliwa w baku na pewną sztukę załatwi problem.
Karol94 Opublikowano 27 Marca 2020 Autor Opublikowano 27 Marca 2020 17 godzin temu, BartoszBB napisał: Wymiana pompki paliwa w baku na pewną sztukę załatwi problem. Miałeś taki przypadek czy wróżenie z fusów po kawie? Pytam bo już trochę dudków poszło
BartoszBB Opublikowano 27 Marca 2020 Opublikowano 27 Marca 2020 Miałem, koszt nieduży warto spróbować. I nie chodzi tu tylko o pracę pompki ale również o działanie regulatora ciśnienia paliwa który się w niej znajduje. Temat dość często pomijany właśnie w przypadkach gdy niemalże wszystko co najważniejsze wymienimy...A problem pozostaje. Wiem że mogą pojawić się spekulacje że ajm nie miał pompki itp i jakoś działał ale jest jak jest ?
Karol94 Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 Nadal problem nierozwiązany. Zastanawia mnie to dlaczego wartości idą ciągle za tym jednym pompowtryskiem?
Karol94 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Problem nierozwiązany jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się