Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Słabo przyspiesza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak odłaczylem wtyczke to auto jedzie niby lepiej ale tylko do 4 tys obrotow a jak wdepne gaz do konca to muli i przerywa i duzo wjecej pali caly czas komuter pokazuje 24L + . jutro powinienem miec przeplywke wjec napisze czy jest poprawa czy nie

w Twoim silniku sklad mieszanki jest dobierany na podstawie danych z przeplywki i sondy,przeplywka podaje zle info do kompa i ten zalewa silnik,potem sonda wykrywa,ze jest za bogato i komp znow tnie,taka jest moja teoria,dla pewnosci,po wymianie przeplywki,proponuje jeszcze raz podpiac pod Vaga,pojezdzic i obserwowac... :wink4:
Opublikowano

domjenick a uwazasz ze jak wymienie przeplywke to edzie mialo kopa to auto i bedzie czuc te 150 koni pozdrawiam

Opublikowano

domjenick a uwazasz ze jak wymienie przeplywke to edzie mialo kopa to auto i bedzie czuc te 150 koni pozdrawiam

jesli przepływka była padnięta to na pewno odczujesz różnicę gwarantuję
Opublikowano

domjenick a uwazasz ze jak wymienie przeplywke to edzie mialo kopa to auto i bedzie czuc te 150 koni pozdrawiam

jesli przepływka była padnięta to na pewno odczujesz różnicę gwarantuję

no juz mnie wyprzedzil...
Opublikowano

bo teraz to mnie odstawia passat b5 1.8 125 km to troche obciachowo heh :) jutro juz bede ja mial to zamontuje i sie okaze czy cos jeszcze niejest do wymiany hehe (oby niebylo )

Opublikowano

na vagu wykryl tylko przeplywomierz ale slyszalem ze jak zawor n75 jest walniety to niezawsze go wykrywa ok jutro podlece do sasiada podlacze vag i opisze czy jest poprawa czy nie :D a mam jeszcze jedno pytanie czy jest mozliwosc ze przez przeplywomierz niezalacza sie turbina ?

Opublikowano

turbina napedzana jest spalinami i nie ma nic wspolnego -bezposrednio z przeplywka,jesli sie nie''zalacza'',jak to nazwales-to moze byc walniety wastegate w turbo,to taka klapka z zaworem zabezpieczajaca turbo przed nadmiernym pompowaniem powietrza...

Opublikowano

aha :) znaczy wsumie ja slychac troche a od ilu sie zalacza wogole turbo ??

Opublikowano

z tego co wiem to 2750 poprawcie jeśli sie mylę

przy 1750 w AEB jest max moment http://www.audiklub.org/dane/a4/b5/a4_1.8t.html wiec zaczyna pompowac troche wczesniej :wink4: ale to teoria,bo ja na MBC max moment czuje okolo 3k,wiec moze byc jak mowisz...
Opublikowano

ja jak odpialem wtyczke od góry to nie moglem odpalic, może to nie ta

ta wtyczka to moduł zapłonowy, nic dziwnego że nie mogłeś odpalić

przepływomierz jest wewnątrz puszki z filtrem powietrza, po odpięciu jeśli przepływomierz sprawny auto powinno zacząć kuleć, jeśli nie sprawny ,nie będzie różnicy.

Pozdrawiam

Opublikowano

noi klapa przeplywomierz wymieniony i nic niepomoglo vag niepokazuje zadnych bledow to juz niewiem co to moze byc :(

Opublikowano

poczytaj wątek mojego autorstwa o wastegate w "Zrob to sam""

Opublikowano

no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje...

Opublikowano

0o trzeba tylko niedaleko mojego miasta niema zadnego spociku bo tamten robil logi i mowil ze jest ok i podejrzewa zawor n75 ale niejest pewnien a gdzie owy zawor sie znajduje ?? mozna jakies zdjecie?

Opublikowano

nie wiem ,w ktorym miejscu jest w AEB,asle jest to modol z wtyczka,odchodza od niego trzy wezyki,jeden od turbo,drugi do wastegate,wiec po wezykach dojdziesz gdzie sie znajduje...sprawdzilbym wtryskiwacze

Opublikowano

Sprawdzalem ostatnio po wymianie turbawki cisnienie doładowania i z tego co pamietam to przy pelnym bucie na manometrze max wskazywal od 1700 czy 1800 - Chyba 0.7 przy bucie i po okolo sekundzie spadalo na 0.6....Ale fakt. Przy 3 tyś od 3 biegu czuć wyrywanie. Na 2 pozostałych nie ma to az takiego znaczenia.

Opublikowano

nie wiem ,w ktorym miejscu jest w AEB,asle jest to modol z wtyczka,odchodza od niego trzy wezyki,jeden od turbo,drugi do wastegate,wiec po wezykach dojdziesz gdzie sie znajduje...sprawdzilbym wtryskiwacze

sprostuje, odchodza 2 węzyki, jeden turbo 2-gi wastegate, a on sam (zawór) siedzi w grubej rurze turbo, jest do niego wpieta wtyczka. Znajduje sie on niedaleko filtra powietrza po prawej stronie wgłąb. Jak ściągniesz dolot to na pewno zobaczysz.

Najczestszym powodem braku doładowania jest niesprawny zawor wastegate, N75 bądź DV, warto tez sprawdzic dolot. najlepiej zapnij teraz manomentr i zobacz czy wogole łąduje cisnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...