domjenick Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 jak odłaczylem wtyczke to auto jedzie niby lepiej ale tylko do 4 tys obrotow a jak wdepne gaz do konca to muli i przerywa i duzo wjecej pali caly czas komuter pokazuje 24L + . jutro powinienem miec przeplywke wjec napisze czy jest poprawa czy nie w Twoim silniku sklad mieszanki jest dobierany na podstawie danych z przeplywki i sondy,przeplywka podaje zle info do kompa i ten zalewa silnik,potem sonda wykrywa,ze jest za bogato i komp znow tnie,taka jest moja teoria,dla pewnosci,po wymianie przeplywki,proponuje jeszcze raz podpiac pod Vaga,pojezdzic i obserwowac...
soczeklol123 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 domjenick a uwazasz ze jak wymienie przeplywke to edzie mialo kopa to auto i bedzie czuc te 150 koni pozdrawiam
xandmar Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 domjenick a uwazasz ze jak wymienie przeplywke to edzie mialo kopa to auto i bedzie czuc te 150 koni pozdrawiam jesli przepływka była padnięta to na pewno odczujesz różnicę gwarantuję
domjenick Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 domjenick a uwazasz ze jak wymienie przeplywke to edzie mialo kopa to auto i bedzie czuc te 150 koni pozdrawiam jesli przepływka była padnięta to na pewno odczujesz różnicę gwarantuję no juz mnie wyprzedzil...
soczeklol123 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 bo teraz to mnie odstawia passat b5 1.8 125 km to troche obciachowo heh jutro juz bede ja mial to zamontuje i sie okaze czy cos jeszcze niejest do wymiany hehe (oby niebylo )
soczeklol123 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 na vagu wykryl tylko przeplywomierz ale slyszalem ze jak zawor n75 jest walniety to niezawsze go wykrywa ok jutro podlece do sasiada podlacze vag i opisze czy jest poprawa czy nie a mam jeszcze jedno pytanie czy jest mozliwosc ze przez przeplywomierz niezalacza sie turbina ?
domjenick Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 turbina napedzana jest spalinami i nie ma nic wspolnego -bezposrednio z przeplywka,jesli sie nie''zalacza'',jak to nazwales-to moze byc walniety wastegate w turbo,to taka klapka z zaworem zabezpieczajaca turbo przed nadmiernym pompowaniem powietrza...
soczeklol123 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 aha znaczy wsumie ja slychac troche a od ilu sie zalacza wogole turbo ??
xandmar Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 z tego co wiem to 2750 poprawcie jeśli sie mylę
domjenick Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 z tego co wiem to 2750 poprawcie jeśli sie mylę przy 1750 w AEB jest max moment http://www.audiklub.org/dane/a4/b5/a4_1.8t.html wiec zaczyna pompowac troche wczesniej ale to teoria,bo ja na MBC max moment czuje okolo 3k,wiec moze byc jak mowisz...
Gornano Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 ja jak odpialem wtyczke od góry to nie moglem odpalic, może to nie ta ta wtyczka to moduł zapłonowy, nic dziwnego że nie mogłeś odpalić przepływomierz jest wewnątrz puszki z filtrem powietrza, po odpięciu jeśli przepływomierz sprawny auto powinno zacząć kuleć, jeśli nie sprawny ,nie będzie różnicy. Pozdrawiam
soczeklol123 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 noi klapa przeplywomierz wymieniony i nic niepomoglo vag niepokazuje zadnych bledow to juz niewiem co to moze byc
nex Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 poczytaj wątek mojego autorstwa o wastegate w "Zrob to sam""
domjenick Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje...
soczeklol123 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 0o trzeba tylko niedaleko mojego miasta niema zadnego spociku bo tamten robil logi i mowil ze jest ok i podejrzewa zawor n75 ale niejest pewnien a gdzie owy zawor sie znajduje ?? mozna jakies zdjecie?
domjenick Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 nie wiem ,w ktorym miejscu jest w AEB,asle jest to modol z wtyczka,odchodza od niego trzy wezyki,jeden od turbo,drugi do wastegate,wiec po wezykach dojdziesz gdzie sie znajduje...sprawdzilbym wtryskiwacze
loco87 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Sprawdzalem ostatnio po wymianie turbawki cisnienie doładowania i z tego co pamietam to przy pelnym bucie na manometrze max wskazywal od 1700 czy 1800 - Chyba 0.7 przy bucie i po okolo sekundzie spadalo na 0.6....Ale fakt. Przy 3 tyś od 3 biegu czuć wyrywanie. Na 2 pozostałych nie ma to az takiego znaczenia.
nex Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 nie wiem ,w ktorym miejscu jest w AEB,asle jest to modol z wtyczka,odchodza od niego trzy wezyki,jeden od turbo,drugi do wastegate,wiec po wezykach dojdziesz gdzie sie znajduje...sprawdzilbym wtryskiwacze sprostuje, odchodza 2 węzyki, jeden turbo 2-gi wastegate, a on sam (zawór) siedzi w grubej rurze turbo, jest do niego wpieta wtyczka. Znajduje sie on niedaleko filtra powietrza po prawej stronie wgłąb. Jak ściągniesz dolot to na pewno zobaczysz. Najczestszym powodem braku doładowania jest niesprawny zawor wastegate, N75 bądź DV, warto tez sprawdzic dolot. najlepiej zapnij teraz manomentr i zobacz czy wogole łąduje cisnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się