domjenick Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 sugerowalem sie n75 jaki wystepuje w b6-
soczeklol123 Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 a da sie jakos sprawdzic po demontazu czy to zawor n75 jest walniety ??
domjenick Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 nie bardzo,bo on ma za zadanie regolowanie cisnienia ,otwiera sie elektrycznie,sterowany przez ECU na podstawie mapy doladowania i jej tolerancji (ok 0,3 bara),wiec mozesz przeprowadzic test Vagiem ,wchodzisz w silnik i jest opcja test,potem jest przeprowadzany test wszystkich wazniejszych podzespolow silnika ,w tym zaworu n 75,po tym tescie sprawdzasz bledy-jesli jest uszkodzony-powinien pokazac blad
Gornano Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje... przy tym roczniku nie sprawdzisz turbawki vagiem ponieważ kanał 115 jest nie obsługiwany zostaje ci tylko podpięcie manometru pozdro
Gość BIKER Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje... przy tym roczniku nie sprawdzisz turbawki vagiem ponieważ kanał 115 jest nie obsługiwany zostaje ci tylko podpięcie manometru pozdro Tylko nie sprawdzaj ciśnienia doładowania na biegu jałowym.
loco87 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Bez obciążenia powinno byc 0.3 podczas jazdy overboost na 0.7 pozniej 0.6.
domjenick Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 no to juz wiesz ,ze to nie przeplywka,teraz dobrze by bylo zrobic logi na 115 kanale i przyjrzec sie pracy turbiny,czy w ogole cos pompuje... przy tym roczniku nie sprawdzisz turbawki vagiem ponieważ kanał 115 jest nie obsługiwany zostaje ci tylko podpięcie manometru pozdro ...no tak,zapomnialem-dzieki za korekte
soczeklol123 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 nie wiem ,w ktorym miejscu jest w AEB,asle jest to modol z wtyczka,odchodza od niego trzy wezyki,jeden od turbo,drugi do wastegate,wiec po wezykach dojdziesz gdzie sie znajduje...sprawdzilbym wtryskiwacze sprostuje, odchodza 2 węzyki, jeden turbo 2-gi wastegate, a on sam (zawór) siedzi w grubej rurze turbo, jest do niego wpieta wtyczka. Znajduje sie on niedaleko filtra powietrza po prawej stronie wgłąb. Jak ściągniesz dolot to na pewno zobaczysz. Najczestszym powodem braku doładowania jest niesprawny zawor wastegate, N75 bądź DV, warto tez sprawdzic dolot. najlepiej zapnij teraz manomentr i zobacz czy wogole łąduje cisnienie a jak sprawdzic manometrem do jakich wezykow go podpiac itp
Gość BIKER Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 a jak sprawdzic manometrem do jakich wezykow go podpiac itp Przy kolektorze ssącym odchodzą dwa cienkie wężyki. Jeden do sterowania DV a drugi do regulatora ciśnienia paliwa. Wepnij się w któryś z nich.
nex Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t47279.0.html;highlight=wastegate tu masz wszystko opisane, łącznie z podpięciem manometru
soczeklol123 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 podłacz vaga i zobacz czy masz bład ja mialem wymienilem ale nic niepomoglo
veyron79 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 ja swój wyczyściłęm i wszystko było git, chociaż nie mam turbo
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 Przy kolektorze ssącym odchodzą dwa cienkie wężyki. Jeden do sterowania DV a drugi do regulatora ciśnienia paliwa. Wepnij się w któryś z nich. podłaczylem manometr i niewskazywal nic nawet nie drgnol (podlaczylem go do wezyka od zaworu dv ) to moze byc zawor dv albo n75?
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 zacznij od sprawdzenia WASTEGATE!. Masz opis w linku wyżej, jak okaze sie ze jest ok to wtedy podmien N75 i/lub DV
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 a turbina powinna świstac (podonie jak w dieslu tylko ciszej) znalazlem jeden przewod pekniety wychodzacy od turbiny poprawa troche jest ale to jheszcze nie to ...
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 chłopie dlaczego tak ciężko sprawdzić Ci to wastegate? to najczestszy powod braku doładowania, wyrobione cięgno wastegate. Turbina nie śwista, efekt jest taki jak wytniesz kata
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 kurde ale to nie takie proste XD wykrecil bym ja skrecil itp ale po wykrecenie mialbym problem z ustawieniem tego westegate . a do tego potrzeby jest kanal czy nie ... bo jezeli nie to mysle ze sie za to wezme bo trzeba zaoszczedzic na mechanikach xD a przy okazi czegos sie naucze
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 ale co Ty chcesz wykrecac? Wyciag wezyk z wastegate i podepnij pod kompresor i wpuszczaj tam powietrze i upuszczaj , patrz na manometr przy ilu bara zaczyna sie ruszac. Jesli chodzi luzno to jest wyrobione i to powod braku doładowania bo klapka jest cały czas otwarta i spaliny lecą do wydecjhu zamiast do odpowiedniego cisnienia leciec przez turbo
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 acha jestem zielony w tych tematach heh moje 1 auto z turbo wiec wiesz
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 słuchaj jak nie masz o tym pojęcia ani sprzętu to tego nie zrobisz. Podjedź do obeznanego człowieka w twoim mieście. Chłopaki z miasta na pewno Ci pomoga, podjedź na spota, doradzą dobrego speca. Zobaczysz jaka bedzie roznica w mocy jak turbo bedzie dmuchac, jak bys wiedzial to juz jutro bys był u mechanika. Ja tez jak kupilem auto to mialem walniete turbo a dokladnie wlasnie ciegno wastegate
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się