Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niedopalona ropa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie moze ktos sie spotkal z takim problemem. Im cieplej tym lepiej. 1.9 afn. Przy odpalaniu zimny chwile nie rowno chodzi jakby zaplon gubil dymi na bialo nie dopala ropy. Chwilę zlapie temp. I sie normuje. Wtryski sprawdzone pompa sie nie zapowietrza. Tak sie zastanawiam bo dosc duze znaczenir ma tu temp otoczenia. Przy 30stopniach odpali normalnie. Czy moze ktos sie spotkał z takim czymś ze podwiesza zawory? Ze zaraz po odpaleniu pompa oleju ładuje na maxa. Dopiero w weekend sprawdzę cisnienie oleju. To jest jeden z pomyslow. Ktoś podrzuci cos jeszcze?

Olej 5w40

Opublikowano

/miałem coś podobnego. Byłem u wielu mechaników i każdy rozkładał ręcę. Z pewnością problem był z dawkami paliwa, ale konkretnie nikt nie pomogł

Opublikowano

Walczę z tym problemem w VW Golfie, wydaje się jakby pompa nie trzyma ropy, zapowietrza się. Wymieniłem wężyki przelewowe od wtryskiwaczy i jest trochę lepiej ale to nie to co ma być. Tak jak piszesz, im cieplej tym lepiej. na lekko  rozgrzanym silniku jest już idealnie. Przestawiałem dawkę startową VAGiem na pompie i to niewiele dało, czyściłem smok w zbiorniku paliwa, też nic.

Opublikowano

Ja zakładałem zaworki kombinowalem i nic. No coz... bede szukal dalej

Opublikowano (edytowane)

Przebiera na zimnym za każdym razem nawet jak zagrzeje świece?

Wpływ na odpalanie jak i na dawkę podawanego paliwa mają czujniki temperatury paliwa, płynu chłodniczego i powietrza w dolocie ale o tym na pewno wiesz. Może warto podłączyć vaga na zimnym i podejrzeć temperatury?

Trop z ciśnieniem oleju jak dla jest chybiony bo zawór zwrotny w pompie otwiera się przy 6 barach. Z fizycznego punktu widzenia na obrotach jałowych pompa oleju nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia żeby podwiesiło zawory.

Prędzej któraś ze szklanek przywiesza się chwilowo w swoim gnieździe - nie ze względu na ciśnienie oleju lecz wypracowania gniazda głowicy?

Edytowane przez Hezen
Opublikowano
W dniu 18.04.2019 o 20:35, Hezen napisał:

Przebiera na zimnym za każdym razem nawet jak zagrzeje świece?

Wpływ na odpalanie jak i na dawkę podawanego paliwa mają czujniki temperatury paliwa, płynu chłodniczego i powietrza w dolocie ale o tym na pewno wiesz. Może warto podłączyć vaga na zimnym i podejrzeć temperatury?

Trop z ciśnieniem oleju jak dla jest chybiony bo zawór zwrotny w pompie otwiera się przy 6 barach. Z fizycznego punktu widzenia na obrotach jałowych pompa oleju nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia żeby podwiesiło zawory.

Prędzej któraś ze szklanek przywiesza się chwilowo w swoim gnieździe - nie ze względu na ciśnienie oleju lecz wypracowania gniazda głowicy?

W sumie racja z tym zaworem. Pompa nie była by w stanie wytworzyc nawet takiego cisnienia. Czujniki sprawdzane wszystko. Raczej dól silnika siedzi/głowica. Olej sie przedostaje i problem jest z kompresją. 

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i na rozgrzanym. 

No i kompresja też bardzo dużo powie.

Jak sprawdzisz to napisz co i jak ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...