Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Demontaż zderzaka tylnego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ktos ogarnial zdejmowanie tylnego zderzaka w cabrio? bedzie podobnie jak w sedanie?

Opublikowano

Czyli wykładzinę z bagażnika trzeba wypruć żeby się dostać do śrub mocujących zderzak?

Opublikowano
Czyli wykładzinę z bagażnika trzeba wypruć żeby się dostać do śrub mocujących zderzak?

kolego wykładzina idzie lekko, odkręcasz 4 torxy które trzymają listwę na zamku klapy bagażnika,później w ,,uszkach" masz po 2 torxy czyli 8 torx ,jak to odkręcisz pozostają boczki, każdy boczek ma jedną śrubę i 4 zatrzaski, 2 przy lampie , jeden na środku szyby a ostatni przy oparciu, zaczynasz od tych dwóch od lampy wkładasz śrubokręt i podważasz:)

no i suba też trzeba wykręcić ale to tylko 4 śruby

Opublikowano

dzięki za poradnik... bardzo się przydał przy zmianie dokładki ;) jedyny problem u mnie był z odkeceniem śrub trzymających dokłade do zderzaka... ale szlifierka nacięcie pod duży płaski śrubokręt i poszło ;)

Opublikowano

Grubo ... Jak szlifierka idzie w ruch

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

sorki ze odgrzewam ale mam pytanie.

Mój zderzak jak się ręką naciśnie w środku na wysokości listwy (ok. 10cm poniżej listwy chromowej) to zderzak wchodzi do środka

(ok 1-3cm) i to dosyć lekko tak jak by nie był dokręcony, czy tam powinny być jakieś śruby ( na zdjęciach widzę ze są tylko po bokach i 2 od spodu ale do dokładki)

sprawdźcie u siebie bo nie chce bezsensu rozbierać tylu.

pozdrawiam

Opublikowano
sorki ze odgrzewam ale mam pytanie.

Mój zderzak jak się ręką naciśnie w środku na wysokości listwy (ok. 10cm poniżej listwy chromowej) to zderzak wchodzi do środka

(ok 1-3cm) i to dosyć lekko tak jak by nie był dokręcony, czy tam powinny być jakieś śruby ( na zdjęciach widzę ze są tylko po bokach i 2 od spodu ale do dokładki)

sprawdźcie u siebie bo nie chce bezsensu rozbierać tylu.

pozdrawiam

Też z chęcią poznam odpowiedź na to pytanie. Mi się ugina w sposób opisany przez ciebie ale wiem, że ktoś się kiedyś lekko oparł na ten zderzak i się zastanawiam czy coś pękło czy właśnie tak to zbudowali

Opublikowano
git malina

:doh:

Opublikowano
sorki ze odgrzewam ale mam pytanie.

Mój zderzak jak się ręką naciśnie w środku na wysokości listwy (ok. 10cm poniżej listwy chromowej) to zderzak wchodzi do środka

(ok 1-3cm) i to dosyć lekko tak jak by nie był dokręcony, czy tam powinny być jakieś śruby ( na zdjęciach widzę ze są tylko po bokach i 2 od spodu ale do dokładki)

sprawdźcie u siebie bo nie chce bezsensu rozbierać tylu.

pozdrawiam

U mnie siedzi twardo i nie da się go ugiąć/odgiąć z jakiejkolwiek strony.

Opublikowano

dzieki za odpowiedz ale widze ze masz sedana a mi chodzi o avanta (moze byc roznica w budowie zderzaka)

pzdr

Opublikowano

a mi się wydaje, że znalazłem odpowiedź na to pytanie. Czy ktoś kto demontował zderzak mógłby odpowiedzieć co robi element nr 14 z poniższego schematu?

a630140.png

Czy osoby montujące zderzak zakładały ten wspornik ponownie? Manual mówi, że nie przewiduje się demontażu bez zniszczenia tego elementu. A jego montaż jest opisany jako:

"Wymienić podczas zamontowania nowej osłony zderzaka

odblokować dopiero, gdy osłona zderzaka jest całkowicie zamontowana"

I ze zdjęć można się domyśleć, że jest to jakaś regulowana/wypychana podpórka.

Opublikowano

yo jest jak by ślizg zderzaka

on się osadza na belce i zderzak Ci ładnie równo siedzi :wink:

Opublikowano

a na czym polega to magiczne pociąganie za linkę? :decayed: on się rozsuwa, jakoś rozkłada? I czy w takim razie faktycznie usztywnia zderzak na środku? No i czy wstępnie mocuje się go w belkę czy zderzak? Na belce nie widzę żadnych gniazd na taki patent. Marcin87 może masz jakieś fotki zamontowanej tej części

Opublikowano
a na czym polega to magiczne pociąganie za linkę? :decayed: on się rozsuwa, jakoś rozkłada? I czy w takim razie faktycznie usztywnia zderzak na środku? No i czy wstępnie mocuje się go w belkę czy zderzak? Na belce nie widzę żadnych gniazd na taki patent. Marcin87 może masz jakieś fotki zamontowanej tej części

[TABLE=width: 100%]

[TD=class: spalte-text][TABLE=class: cc bild-titel einzug-standard abstand-standard]

Zamontowanie części wspornikowej

[/TD]

[/TABLE]

Wskazówka

[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf]

Część wspornikowa musi zostać zamontowana tylko w przypadku nowej osłony zderzaka.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

[TD=class: einzug-liste]–

W celu zdemontowania nacisnąć blokadę -strzałka- w bok i wyciągnąć część wspornikową w dół z osłony -1-.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

[TD=class: einzug-liste]–[/TD]

Umieścić część wspornikową -2- jak pokazano w osłonie, tak aby się w niej zablokowała.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

[TD=class: einzug-liste]–[/TD]

Występ zabezpieczający można usunąć dopiero wtedy, gdy osłona jest całkowicie zamontowana.

[/TABLE]

BPQrUhk.png

[/TD]

[TD=class: spalte-pfeil][/TD]

[TD=class: spalte-marg][/TD]

[/TABLE]

[TABLE=width: 100%]

[TD=class: spalte-text][TABLE=class: cc bild-titel einzug-standard abstand-standard]

Odblokowanie części wspornikowej

[/TABLE]

[TABLE=class: cc achtung-rahmen abstand-standard einzug-standard]

[TD=class: achtung-inhalt]UWAGA!

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-liste-erster achtung-rumpf]

Nigdy nie odblokowywać części wspornikowej w wymontowanym stanie - niebezpieczeństwo odniesienia obrażeń.

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

Podczas ponownego zamontowania starej osłony zderzaka, stara część wspornikowa pozostaje zamontowana.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

[TD=class: einzug-liste]–[/TD]

Podczas wymiany osłony zderzaka należy zaczepić w niej od dołu nową część wspornikową.

[/TABLE]

[TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard]

[TD=class: einzug-liste]–[/TD]

Po całkowitym zamontowaniu osłony zderzaka odblokować część wspornikową poprzez pociągnięcie za nakładkę zabezpieczającą -strzałka-.

[/TABLE]

hinweis.gif Wskazówka

[TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf]

Poprzez pociągnięcie nakładki zabezpieczającej część wspornikowa odblokowuje się i dociska osłonę zderzaka do belki poprzecznej.

[/TABLE]

[/TD]

[TD=class: spalte-pfeil][/TD]

[TD=class: spalte-marg][/TD]

[/TABLE]

Lsh1eD5.png

Opublikowano

Da radę odświeżyć fotki dla demontażu zderzaka tylnego w sedanie B7? Wszędzie są konspekty tylko do avanta.

Głównie chodzi mi o umiejscowienie śrub i spinek by tego ustrojstwa nie połamać.

Opublikowano
w wersjach europejskich dokładkę można odczepić, w wersji USA jest jedna całość...kupiłem zderzak na 2 wydechy od 1.8T i się okazało, że to wersja amerykańska. Wie ktoś czy zderzak można jakoś ustawić? u mnie po zmianie zderzaka z jednej strony lekko odstaje, nie jest tak dopasowany jak poprzedni zderzak

u mnie też po wymianie dokłądki na s line odstaje- wydaje mi się, że to jest kwestia historii zderzaka czy w jakimś dzwonie się nie odkształcił. Moja dokła, jak mi lakiernik powiedział, uczestniczyła w jakimś dzwonie- z jednej strony u dołu jest szpara między karoserią a dokładką.

Opublikowano

koledzy nie chce tworzyc nowego tematu wiec zadap pytanie tutaj.

Nigdzie niemoge znalezc informacji.

Czy mozna zdjac sama dokladke tylnego zderzaka? jesli tak to jak?

Opublikowano (edytowane)

musisz zdjąć zderzak nie ma innej opcji bo torxy są od środka

nie ma jakoś dużo roboty ze zdjęciem zderzaka

Edytowane przez mlodziak22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...