Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Część pomiędzy katalizatorem a turbiną cała czerwona -w koncu sa popraw


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

- moim zdaniem świecąca część za turbiną przy ostrej jexdzie to norma.

nigdy mi się nie świeciła część za turbiną...

Opublikowano

dopiero jutro beda logi bo koles nie ma czasu a te przerobie dzis,i zapaliła mi sie kontrolka silnika bład 16804 a kat wymieniony masakra mam nadzieje ze jak wkoncu zrobie logi to wszystko sie wyjasni a narazie :wallbash:[br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 17:19_________________________________________________

Juz sa poprawione logi czy mozna teraz z tego cos odczytac?

Wednesday 11 March 2009 18:59:16

8E0 906 018 B 1.8L R4/5VT 0004

Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running

RPM Mass Flow Load Ign. Timing

TIME TIME TIME

MARKER STAMP /min g/s % ?ATDC STAMP STAMP

0.57 2240 6.14 4.7 2.3

1.06 2200 6.08 4.7 2.3

1.46 2160 5.83 4.3 2.3

1.86 2160 5.69 4.3 10.5

2.28 2120 9.72 7.5 24.0

2.78 2120 15.64 12.2 20.3

3.18 2160 18.86 14.1 18.0

3.58 2160 10.22 7.5 21.0

3.99 2200 9.81 7.5 23.3

4.49 2200 9.42 7.1 22.5

4.89 2200 11.22 8.6 24.0

5.29 2240 11.53 8.6 21.8

5.70 2240 10.25 7.5 24.0

6.10 2280 8.81 6.7 27.0

6.50 2280 8.64 6.7 23.3

6.90 2280 8.08 6.3 22.5

7.30 2280 7.39 5.5 21.8

7.70 2280 7.44 5.5 16.5

8.10 2280 7.00 5.5 17.3

8.50 2280 7.22 5.5 18.0

8.92 2280 7.17 5.5 20.3

9.32 2240 10.50 8.2 23.3

9.72 2280 16.14 11.8 22.5

10.12 2320 18.97 13.7 21.0

10.52 2360 20.22 14.5 23.3

10.93 2400 22.97 16.5 22.5

11.32 2400 19.44 12.9 21.0

11.73 2440 17.14 11.4 21.8

12.23 2480 15.39 10.6 21.0

12.65 2520 8.83 6.7 27.0

13.14 2480 7.72 5.9 19.5

13.64 2480 6.39 5.1 7.5

14.04 2480 6.36 5.1 4.5

14.44 2440 6.53 5.1 3.0

14.86 2400 6.44 5.1 3.0

15.35 2360 6.56 5.1 3.0

15.75 2360 6.39 4.7 3.0

16.26 2320 6.11 4.7 3.0

16.66 2280 6.19 4.7 3.0

17.06 2240 5.86 4.7 17.3

17.46 2240 6.42 5.1 16.5

17.86 2240 11.78 8.6 24.8

18.28 2240 12.97 9.8 22.5

18.77 2240 12.69 9.4 22.5

19.17 2240 17.11 12.9 22.5

19.67 2280 22.25 16.9 23.3

20.07 2320 23.92 17.3 18.8

20.49 2360 19.56 13.3 20.3

20.98 2360 12.67 9.0 23.3

21.38 2360 9.58 7.1 20.3

21.80 2360 6.64 5.1 6.0

22.20 2280 5.83 4.7 5.3

22.60 2160 5.69 4.3 2.3

23.09 2000 5.50 4.3 2.3

23.49 1640 4.36 3.1 0.8

23.89 1360 3.44 2.4 3.8

24.31 1160 3.00 2.0 7.5

24.81 1000 2.58 1.6 9.8

25.21 880 2.44 1.6 9.8

Opublikowano

Żeby zrobić logi dynam. powinnieneś wrzucić 3bieg, 1400rpm i dajesz buta na maksa do odcinki... Tak robiłeś ?

Opublikowano

- moim zdaniem świecąca część za turbiną przy ostrej jexdzie to norma.

nigdy mi się nie świeciła część za turbiną...

Poziu jak ty jeździsz na emeryta to nie świeci :decayed: sorry za OT,

już sie zamykam

Opublikowano

masz czipa?

na moje oko coś z paliwem...skąd takie korekty zapłonu ? doładowanie jest....przepływką pokazuje za mało jak na czipa...

Gregory co myślisz? :mysli:

Opublikowano

Jak kupowałem autko to gosc powiedziałze ze ma czipa ,ja po kupnie zmieniłem moduł komfortu a na tym module była plomba mechanika który go czipował wiec teraz nie wiem bo sie na tym nie znam czy ten czip był w tym module czy nie, acha i po wymianie oczywiscie wgrali mi nowe oprogramowanie [br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 10:58_________________________________________________Wymienilem przeplywke ale nie pomoglo ,a w dodatku jak dam buta to powyrzej 3 tys obroty zapiepszaja do gory a auto nie przyspiesza .Cisnienia jeszcze nie sprawdzalem

Opublikowano

dodatku jak dam buta to powyżej 3 tys obroty zapiepszaja do góry a auto nie przyspiesza

sprzęgło ?

tak

Opublikowano

a orientujecie sie ile morze kosztowac wymiana plus czesci ,dodam jeszcze ze ten efekt nie wystepuje cały czas .Miesiac jest ok i znowu objawy wracaja a ostatnio pow 3 t auto szarpało traciło moc i po chwili moc wracała czy moze to byc pompa paliwa

Pokazywało bład od sondy a sonda nowa i 16684,16685

Opublikowano

a sonda oryginał czy uniwersalna? może wtyczka nie łączy, sprawdź to.

Opublikowano

wtyczka ok ale mechanik powiedział żebym zaczął sprawdzać od filtra paliwa bo to wszystko zaczęło sie po wymianie tegoż filtra

Opublikowano

Auto na 100% ma zmieniony program. Ładuje 1,1 bara requested boost.

Zapłon ma wartości w normie, a jednak z jakiegoś powodu masz KOSMICZNE wartości CF - wartość ta pokazuje o ile ECU cofa ci zapłon. Powinieneś mieć same 0, 0, 0, 0, a masz 8-12 na wszystkich cylindrach ! Wygląda to tak jakbyś zalał paliwa 85 oktanów i silnik ścinał zapłon aby nie dopuścić do spalania detonacyjnego.

Zrób loga na 4 biegu od 2000 do 6500 (musisz mieć długi kawałek pustej drogi; log na 3 będzie zbyt krótkim obciążeniem dla silnika) i zrób mi proszę logi kanałów 003, 031, 034, a potem jeszcze drugi - 004, 031, 034.

Opublikowano

Dokładnie auto po chipie ,ale potem miało zmieniony moduł komfortu i zostało wgrane seryjne oprogramowanie w aso i zmieniony filtr paliwa no i od tamtej pory auto zaczeło własnie tak wariowac

Opublikowano

Nie wiem, może ci pompa paliwa pada ? W tym aucie wszystko jest razem - pompa, filtr i regulator paliwa.

Trzeba by najpierw zobaczyć log kabału 031 i zobaczyć jakie masz wartości AFR (Air Fuel Ratio).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...