Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[rozwiązany]1.8 T ANB - Czasami szarpie przy 4k rpm, prośba o ocene logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podmien od kogoś przeplywke jak masz możliwość. Ewentualnie spróbuj pojeździć z odpiętą i zobacz co się będzie działo.

Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał:

Podmien od kogoś przeplywke jak masz możliwość. Ewentualnie spróbuj pojeździć z odpiętą i zobacz co się będzie działo.

Nie mam od kogo... a kupować w ciemno nie widzi mi się ? Da się z odpiętą jeździć? normalnie pracuje czy tylko więcej pali? 

Czy mogą to być też objawy padającego modułu od cewek?

Opublikowano

A co ma moduł cewek do skoku przeplywu o kilkukrotnie większą wartość niż wymagana?

Normalnie nie mozna jeździć z odpiętą ale sprawdź jak będzie się zachowywać. 

 

Opublikowano (edytowane)

Więc tak, od tamtego czasu zmieniłem przepływomierz na nowy taki sam. Reklamacje tamtego mi uznali jak dołaczyłem logi. Przez jakiś czas było ok lub nie zauważyłem problemu. Lecz dalej jest to samo. Zrobiłem szczelność, podciśnienia na silikonach i opaskach, kilka miejsc uszczelniłem, wymieniłem. Wstawiony downpipe. Bez zmian... Znowu na logach z przepływem (jak już trafie akurat na szarpanie bo zazwyczaj na pierwszym przejeździe tylko jest) to też są cyrki z przepływem.. jakieś pomysły?

http://vaglogi.pl/log-115_118_5v0G6.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_ucJRIW.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_K8238.html

Edytowane przez wojtek646
Opublikowano

Spróbuj złapać moment szarpania na logu 115+118.

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

Spróbuj złapać moment szarpania na logu 115+118.

spróbuje, ale DV nowy ori, n75 podmienie bo mam zapasowy, turbo po regeneracji i wężyki nowe... myślisz że przeładowuje go? skąd by wtedy był taki przepływ? choć w sumie czasem turbo wstaje mi z takim dłuższym lagiem i od razu na 0,6-0,7 (wg chińskiego wskaźnika)

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał:

Widać ten moment w logu. Zadane doładowanie i obciążenie przez moment odpowiada pracy na biegu jałowym.

ale w logach 115-118 ten moment to chyba wtedy gdy odpuściłem gaz już, albo nie widzę tego :)

Opublikowano

Faktycznie, mój błąd :P

Opublikowano
22 minuty temu, wojtek646 napisał:

spróbuje, ale DV nowy ori, n75 podmienie bo mam zapasowy, turbo po regeneracji i wężyki nowe... myślisz że przeładowuje go? skąd by wtedy był taki przepływ? choć w sumie czasem turbo wstaje mi z takim dłuższym lagiem i od razu na 0,6-0,7 (wg chińskiego wskaźnika)

mam pewne podejrzenie szczególnie po objawach które pisałeś wczesniej, nie jest to napewno przeładowanie bo to bys widział na wskazniku, spróbuj zaobserwować co sie dzieje na wskazniku kiedy auto przestaje jechać, moze bedzie łatwiej niz jezdzić z vagiem.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, w logu 002+033 (czyli pierwszy przejazd, jedyny z szarpaniem), podczas pierwszej próby czyli wtedy gdzie występowała usterka i dziwny przepływ, jednocześnie występują dziwne wartości obciążenia silnika load. Od 4360rpm wariuje przepływ, a jednocześnie od 4800 tak samo obciążenie a pedał miałem w podłodze i obroty rosły. Co to może oznaczać? 

Nie jest to coś takiego że sterownik silnika sam zamyka przepustnice lub inaczej ogranicza z jakiegoś powodu? Swoją drogą, na dniach zmierze kompresje żeby wykluczyć grubsze problemy...

Edytowane przez wojtek646
Opublikowano (edytowane)
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Zmierzyłem kompresje, wszędzie mam 10,5-10 bar, podmieniłem n75, bez zmian... wstawiam loga z turbem i jednocześnie przepływem. Szczerze to nie mam już pomysłów...

Edytowane przez wojtek646
Opublikowano (edytowane)

Temat trochę umarł.. Panowie, czy źle działający combi-valve lub sai może to powodować? Zauważyłem że na filtrze powietrza mam ślady sadzy o takim kształcie jakby wypadały z tej rurki co idzie z przodu puchy do pompy sai.

 

EDIT: problem rozwiązany więc napisze dla potomnych - wadliwe działanie zaworu combi valve (puszczał w obie strony, stąd spaliny w dolocie nawet gdy ma ich nie być i dziwne pomiary przepływu spowodowane mierzeniem tlenu w spalinach), w układzie sai woda w rurkach, generalnie na ten trop naprowadził mnie brudny filtr w miejscu tej rurki co idzie do sai

Edytowane przez wojtek646

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...