GrzesMC Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Witam. Przydażyła mi siebardzo dziwna rzecz..a mianowice w sobotę wieczorem przyjechałem autkiem z miasta, po jakiejś godzinie chciałem wprowadzić do garażu..i nagle usłyszałem bardzo niepokojące dźwięki (stukanie, ocieranie) z okolic rozrządu...stwierdziłem z tatulkiem ze to może ktoras z rolek sie masakrycznie zużyła...rozrząd i tak mieliśmy mieniac za niedługi czas..wiec postanowiliśmy wymienić rozrząd... dziś został wymieniony kompletny rozrząd...wszystko było w bardzo dobrym stanie prócz pompy wody(jej rok produkcji jest taki sam jak rok calego samochodu ) z nadzieja ze dźwięki znikną zapaliłem samochód...niestety dźwięki nie ustały...jak były tak są nadal... ;( Zaprowadziłem dziś do mechanika. Stwierdził ze może sie cos dzieje z pompa olejawa bo jak sam stwierdził dźwięki dochodzą spod miski olejowej. Mechanik zdjął miskę olejowal i wyłowił z niej dwie aluminiowe blaszki... . Okazalo sie ze jedna blaszka to prowadnica napinacza łańcuszka który napędza pompę olejowal..a drugi element to blaszka do smarowania olejem jakiegoś elementu jestem załamany..bo nie zdążyłem sie nawet nacieszyć autem a juz w warsztacie stoi spotkał si ktoś z takim przypadkiem urwania sie tych elementów? może ktoś wie z jakich powodów si eto mogło stać? i jaki koszt takich elementow jest? pozdrawiam GrzesMc
vikis4 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Kolego najpierw wrzuć foty tego co mechanior wyłowił! Nie sądze,że to się rozleciało samo od siebie-ktoś pewnie tam wcześniej grzebał nie poskładał jak się należy (wymiana uszczelki pod górną miską) Jaki autko ma przebieg?
GrzesMC Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 autko ma troszeczke ponad 250 tys. km najechane..walki nie byly sprawdzane... sorki za malo wyrazne zdjecia...ale takie dwa elementy zostaly wylowione z miski olejowej...dowiadywalem sie juz w sklepie i fachowo nazywa sie to dysza olejowa...spotkal sie ktos z "awaria" takiego elementu? Grzes
Piotruś Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 sorki za malo wyrazne zdjecia...ale takie dwa elementy zostaly wylowione z miski olejowej...dowiadywalem sie juz w sklepie i fachowo nazywa sie to dysza olejowa...spotkal sie ktos z "awaria" takiego elementu? Ja się spotykam: ... i nie zawsze udaje się odnaleźć przyczynę. Ciekawe jak będzie u Ciebie ... . Po założeniu nowej dyszy koniecznie obróć kilkakrotnie wałem korbowym aby sprawdzić czy siusiaki idealnie trafiają w dziureczki płaszcza olejowego tłoka !!! Jeżeli tłok będzie schodził za nisko uderzając w siusiaka (w co wątpię ale sprawdzić trzeba) będzie to znaczyło, że korbowód jest "za krótki" /np. skutkiem kolizji z zaworami lecz powtarzam - raczej będzie OK/.
GrzesMC Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 Przyznam ze mnie troche kolego przestraszyles..ale dla wlasnej ciekawosci sprawdze czy tlok schodzi za nisko czy dobrze tak jak powinien bylem dzis w serwisie Audi i zamowilem owe dysze olejowe(x3) i prowadnice napinacza lancucha pompy olejowej...za okolo 260 zloty... w poniedzialek mam jechac po odbior [br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 20:47_________________________________________________ juz w pelni sprawne i jezdzace niestety troche mnie to kosztowalo...wymiana rozrzadu, kupno dyszy olejowej, prowadnicy napinacza lancuszka pompy olejowej, olej, filtr olejowy, paliwowy, powietrza,oczewiscie uszczelka miski olejowej..koszt czesci po zniszkach wyszedl mnie okolo 1600zl...robocizna wyniosla mnie jedyne 500 złoty gdyz znajomy mi to wsyzstko wymienial...lacznie wydalem troszke ponad 2 tys. zloty pozdrawiam Grześ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się