Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi notuje duży spadek sprzedaży samochodów w Polsce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprzedaż spadła bo paliwo zdrożało a silniki to teraz takie Panie robią, że gaz nie podejdzie za 2000 pln ??

Opublikowano
17 godzin temu, adam-czyk napisał:

Sprzedaż spadła bo paliwo zdrożało a silniki to teraz takie Panie robią, że gaz nie podejdzie za 2000 pln ??

No niestety z wtryskiem bezpośrednim się nie popisali, w dodatku każdy silnik w nagarze...

Opublikowano
31 minut temu, szpakuziom napisał:

No niestety z wtryskiem bezpośrednim się nie popisali, w dodatku każdy silnik w nagarze...

A 2.0TFSI z 8 wtryskiwaczami? 

Opublikowano

Najpopularniejsze marki premium w Polsce 2019
Najpopularniejszą marką premium w 2019 roku w Polsce jest BMW. Przez pierwsze pół roku zarejestrowano 9753 aut Bawarczyków. Względem pierwszego półrocza 2018 BMW urosło w Polsce o imponujące 38,42 proc. Największy w tym udział serii 3, która znalazła 1783 nabywców. Znajdującą się na im miejscu "piątkę" wybrało 1493 klientów.

BMW odczuwa na swoich plecach oddech Mercedesa, na którego zakup w pierwszym półroczu 2019 roku zdecydowało się 9148 Polaków (o 9,1 proc. więcej niż rok temu). Do tego wyniku nie przyłożyły się osobowe wersje Citana, Vito, Marco Polo i Sprintera - nie brano ich pod uwagę w statystykach. Najczęściej kupowanym w Polsce Mercedesem jest GLC Coupe, na którego zdecydowało się 1306 osób. Nieco mniej, bo 1220 klientów, kupiło A-Klasę.

W walce o pierwsze miejsce wśród marek premium w Polsce w tym momencie liczą się tylko BMW i Mercedes. Trzecie Audi zaliczyło spore spadki (-17,87 proc.) i może się pochwalić wynikiem 6487 rejestracji. Najpopularniejszym Audi w Polsce niezmiennie pozostaje Q5 (1113 rejestracji), a numerem dwa - A6 (954 rejestracji).

O krok od podium jest Volvo, które jednak - jeśli obecne trendy się utrzymają - ma szansę zastąpić Audi na trzecim stopniu podium. Na nowe Volvo w pierwszym półroczu 2019 roku zdecydowało się 5939 osób. Co prawda jest to wynik o 2,13 proc. słabszy niż przed rokiem, to jednak dynamika spadków jest znacznie mniejsza niż w marce z Ingolstadt. Najczęściej kupowanym Volvo wciąż pozostaje XC60 (2407), które wyprzedza drugie XC90 (839). Jednocześnie XC60 wciąż jest liderem najczęściej kupowanych w Polsce aut klasy premium. Za nim znajduje się BMW serii 3, a podium zamyka seria 5, nieznacznie wyprzedzająca czwarte BMW X3.

wklejone z moto.pl

Opublikowano

Jestem ciekaw jak wyglądają te statystyki w całej Europie, albo chociaż w samych Niemczech

Opublikowano

Niemiec nie jest głupi.

Takie czasy że nawet oni nauczyli się już liczyć.. 

Mam rodzinę w Niemcowni i jak brali coś nowego to nigdy to nie było audi..

Drogo by kupić,drogo by utrzymać jakościowo nie powala.

Opublikowano

BMW to akurat wiecie.. policja też dużo kupiła, a to na pewno też liczą...

Opublikowano

Ile mogli tych trójek kupić. Nawet jeśli, Mercedes ponad 9 tys samochodów, BMW pod 10 tys, Audi 6.5 tys, jednak różnica spora. Nie mówiąc już o %, spadek o prawie 18% to sporo kiedy reszta notuje 2cyfrowej bądź zbliżonej wartości wzrosty

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

no jasna sprawa, tu nie ma co polemizować. Audi przegięło z cenami to raz, a dwa z zamieszaniem wokół silników.. w zasadzie to z drugą kwestią przegiął cały koncern VW. mój wujek na zamówionego Tiguana Allspace z silnikiem 2.0TSI czeka już prawie rok..

Opublikowano

Jest jakiś ranking zarejestrowanych samochodów w Polsce w 2019 r w cenie niby powyżej 450 tys zł w wersji podstawowej

4DCEC17D-18CD-4AA3-A296-B144F3C877A4.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ponoć Audi w UE w listopadzie 2019 odnotowało ponad 39% wzrost sprzedaży (53548 szt) względem listopada 2018. Choć to i tak daleko za Mercedesem czy nawet BMW (76003 i 69540). Przypuszczam że tez wzrost spowodowany jest tym że w zeszłym roku sporo modeli czy wersji silnikowych nie było w ofercie.

Edytowane przez DonDżonson
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...