Jump to content
1 1
Kondipr

Audi notuje duży spadek sprzedaży samochodów w Polsce

Recommended Posts

Posted (edited)

Zainteresowanie samochodami marki Audi jest coraz mniejsze – i to nie tylko w Polsce, ale również na świecie. W maju sprzedaż na świecie spadła o 5 proc., a w Polsce aż o 21 proc., w porównaniu z poprzednim rokiem.

Więcej: https://wrc.net.pl/audi-notuje-duzy-spadek-sprzedazy-samochodow-w-polsce

Co jest tego powodem Waszym zdaniem?

Edited by Kondipr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awaryjność oraz koszty wyposażenia nowego Auta za każdą pierdołę trzeba słono dopłacać.

Większość AUDI wygłada bardzo podobnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwariowali z cenami nowych samochodów, plus nowe modele są zwyczajnie słabsze od konkurencji. Dodatkowo wcześniej Audi było znane ze świetnych materiałów i spasowania, cała nowa gama jest pod tym względem sporym krokiem do tyłu. Dodaj do tego ich genialne wydechy z których już każdy nawet się nie śmieje a zwyczajnie szydzi i są spadki. 


A4 B6 2.5TDI AYM 155KM BMW E61 535d LCI - 360KM/700NM
S3 8P 2.0TFSI CS Stage 3 360KM/440NM
A6 C7 Avant 3.0TFSI CS Stage 2 460KM/550NM ------> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/326685-audi-a6-c7-avant-30-tfsi-stage-2-460km550nm/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega ma RS4 B9 rocznik 2017, cały wydech na zgrzewach zaczyna pękać, tragedia


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dokładnie.Tragedia.Drogo i byle jak.Jadą na"legendzie"sprzed lat,ale to się pomału kończy.Jakiś czas temu wszedłem w konfigurator z ciekawości.Nie dość,że dla wielu(w tym dla mnie jakby mnie było stać)jest problem z doborem silnika,bo coraz mniej tego,to jeszcze cena tego,co bym tam chciał mieć mnie powaliła.Zrobiło się z tego prawie 2 auto😫.Kiedyś nawet jak wypuścili jakiś"problematyczny"silnik np.taki ASN,to zawsze było jeszcze Q,jakość materiałów ze spasowaniem i komfort jazdy.Teraz samym Q się nie wybronią😂

Edited by mirek31071977

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno ceny, które są absurdalne, porównując choćby z Mercedesem czy BMW mi wychodziło kilkanaście tys drożej. Jakość też raczej spadła, w nowych modelach wrażenia jakości materiałów też jakby były gorsze. Przez długi czas problemy z zamówieniami, wycofywanie co chwile jakiś wersji silnikowych, bądź w ogóle modeli. Ogólny bajzel jakby sami nie wiedzieli czego chcą, choćby patrząc po A4, robią lifta, żeby po chwili robić kolejnego większego lifta, który okazuje się jednak nie do końca zmianą jaka była przewidywana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, mirek31071977 napisał:

Teraz samym Q się nie wybronią

Z tego słynnego Quattro to już została tylko nazwa, został tak wykastrowany w nowych A6 czy A7 że już chyba Haldex jest lepszy :D:D .

 


A4 B6 2.5TDI AYM 155KM BMW E61 535d LCI - 360KM/700NM
S3 8P 2.0TFSI CS Stage 3 360KM/440NM
A6 C7 Avant 3.0TFSI CS Stage 2 460KM/550NM ------> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/326685-audi-a6-c7-avant-30-tfsi-stage-2-460km550nm/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co się dziwić,auta wyglądają tak nijak straciły to coś,wystarczy porównać nowe A6 i A6 C7 przedlift.Do tego spadek jakości i wykastrowane quattro,z czego Audi przecież jest bo teraz to już było znane.Jeśli tak dalej pójdzie i nic z tym nie zrobią to skończą jak SAAB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Hołowczyc20 napisał:

Nie ma co się dziwić,auta wyglądają tak nijak straciły to coś,wystarczy porównać nowe A6 i A6 C7 przedlift.Do tego spadek jakości i wykastrowane quattro,z czego Audi przecież jest bo teraz to już było znane.Jeśli tak dalej pójdzie i nic z tym nie zrobią to skończą jak SAAB.

Trochę przesadzasz kolego.Audi pomału się odbudowuje, a spadek sprzedaży to pokłosie WLTP oraz zmiany modelowej ,która następuje 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

WLTP nie dotyczy wyłącznie Audi, tylko tak samo innych. Zmiana modelowa taka że sporo jednak narzeka często już po pierwszym kontakcie z nowym modelem. I jak też tu wspominane z cenami też trochę polecieli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rynek szybko weryfikuje te zmiany "na lepsze"


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Dev napisał:

Rynek szybko weryfikuje te zmiany "na lepsze"

To to inna sprawa. Dla nowych klientów ta jakość będzie w jak najlepszym porządku, a dla starych, część może i zmieni, a część pomarudzi, pomarudzi i w końcu kupi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech szwab jeden z drugim przy Polskich zarobkach kupi sobie ich samochodzik w Polsce i do tego serwisuje... Po drugie nowe auta to trupy, poszli na rękę ekologi, a Użytkownikowi się oberwało. Lepiej kupić starszy, a lepszy samochód.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.06.2019 o 09:51, szpakuziom napisał:

Po drugie nowe auta to trupy

😂😂😂😂

kiedyś to samo ludzie mówili o B6, którym jeździsz.. sprzedaj lepiej i kup 80tkę ;)

jak się dba, tak się ma.


uSWnFju.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Narzekacie jak stare baby... racja jedrekx o samochody trzeba dbać😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wierz mi, że nie zdążysz o to zadbać bo po 10-latach się rozleci, jak wcześniej przez masę napraw tego do żyda nie opchniesz, taka prawda.


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śmiej się, pracuje w firmie, która 'zabezpiecza' części przed korozją. Te części u nas na magazynie po miesiącu rdzewieją, co dopiero w nowym aucie.. no ale ja nie mam styczności, nie znam się :)


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, jedrekx napisał:

😂😂😂😂

kiedyś to samo ludzie mówili o B6, którym jeździsz.. sprzedaj lepiej i kup 80tkę ;)

jak się dba, tak się ma.

Osobiście uważam, że nie można złego słowa powiedzieć o b7, b6 itd. Może dali d*py z 2.0 ALT, ale są jeszcze inne dostępne silniki takie jak 1.9tdi, 1.8t 2.4 itd, a w b8 czy b9 powiedz, który ? Problemy z rozrządem, wciąganie oleju itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w B8? 2.0TDI - miałem i nic się działo. w B9? 2.0TFSI, 2.0TDI - mam 2.0TDI w Q5 i wyobraź sobie, że też się nic nie dzieje ;)


uSWnFju.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzedaż spadła bo paliwo zdrożało a silniki to teraz takie Panie robią, że gaz nie podejdzie za 2000 pln 😭😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, adam-czyk napisał:

Sprzedaż spadła bo paliwo zdrożało a silniki to teraz takie Panie robią, że gaz nie podejdzie za 2000 pln 😭😎

No niestety z wtryskiem bezpośrednim się nie popisali, w dodatku każdy silnik w nagarze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, szpakuziom napisał:

No niestety z wtryskiem bezpośrednim się nie popisali, w dodatku każdy silnik w nagarze...

A 2.0TFSI z 8 wtryskiwaczami? 


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpopularniejsze marki premium w Polsce 2019
Najpopularniejszą marką premium w 2019 roku w Polsce jest BMW. Przez pierwsze pół roku zarejestrowano 9753 aut Bawarczyków. Względem pierwszego półrocza 2018 BMW urosło w Polsce o imponujące 38,42 proc. Największy w tym udział serii 3, która znalazła 1783 nabywców. Znajdującą się na im miejscu "piątkę" wybrało 1493 klientów.

BMW odczuwa na swoich plecach oddech Mercedesa, na którego zakup w pierwszym półroczu 2019 roku zdecydowało się 9148 Polaków (o 9,1 proc. więcej niż rok temu). Do tego wyniku nie przyłożyły się osobowe wersje Citana, Vito, Marco Polo i Sprintera - nie brano ich pod uwagę w statystykach. Najczęściej kupowanym w Polsce Mercedesem jest GLC Coupe, na którego zdecydowało się 1306 osób. Nieco mniej, bo 1220 klientów, kupiło A-Klasę.

W walce o pierwsze miejsce wśród marek premium w Polsce w tym momencie liczą się tylko BMW i Mercedes. Trzecie Audi zaliczyło spore spadki (-17,87 proc.) i może się pochwalić wynikiem 6487 rejestracji. Najpopularniejszym Audi w Polsce niezmiennie pozostaje Q5 (1113 rejestracji), a numerem dwa - A6 (954 rejestracji).

O krok od podium jest Volvo, które jednak - jeśli obecne trendy się utrzymają - ma szansę zastąpić Audi na trzecim stopniu podium. Na nowe Volvo w pierwszym półroczu 2019 roku zdecydowało się 5939 osób. Co prawda jest to wynik o 2,13 proc. słabszy niż przed rokiem, to jednak dynamika spadków jest znacznie mniejsza niż w marce z Ingolstadt. Najczęściej kupowanym Volvo wciąż pozostaje XC60 (2407), które wyprzedza drugie XC90 (839). Jednocześnie XC60 wciąż jest liderem najczęściej kupowanych w Polsce aut klasy premium. Za nim znajduje się BMW serii 3, a podium zamyka seria 5, nieznacznie wyprzedzająca czwarte BMW X3.

wklejone z moto.pl


A4 B6 2.5TDI AYM 155KM BMW E61 535d LCI - 360KM/700NM
S3 8P 2.0TFSI CS Stage 3 360KM/440NM
A6 C7 Avant 3.0TFSI CS Stage 2 460KM/550NM ------> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/326685-audi-a6-c7-avant-30-tfsi-stage-2-460km550nm/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem ciekaw jak wyglądają te statystyki w całej Europie, albo chociaż w samych Niemczech

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemiec nie jest głupi.

Takie czasy że nawet oni nauczyli się już liczyć.. 

Mam rodzinę w Niemcowni i jak brali coś nowego to nigdy to nie było audi..

Drogo by kupić,drogo by utrzymać jakościowo nie powala.


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW to akurat wiecie.. policja też dużo kupiła, a to na pewno też liczą...


uSWnFju.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile mogli tych trójek kupić. Nawet jeśli, Mercedes ponad 9 tys samochodów, BMW pod 10 tys, Audi 6.5 tys, jednak różnica spora. Nie mówiąc już o %, spadek o prawie 18% to sporo kiedy reszta notuje 2cyfrowej bądź zbliżonej wartości wzrosty

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jasna sprawa, tu nie ma co polemizować. Audi przegięło z cenami to raz, a dwa z zamieszaniem wokół silników.. w zasadzie to z drugą kwestią przegiął cały koncern VW. mój wujek na zamówionego Tiguana Allspace z silnikiem 2.0TSI czeka już prawie rok..


uSWnFju.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jakiś ranking zarejestrowanych samochodów w Polsce w 2019 r w cenie niby powyżej 450 tys zł w wersji podstawowej

4DCEC17D-18CD-4AA3-A296-B144F3C877A4.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...