MarcinL Opublikowano 12 Października 2019 Opublikowano 12 Października 2019 2 godziny temu, Misieqq7 napisał: prosi się o hybrydę od Geremiego, zobaczymy jak z funduszami na wiosnę będzie. Kto wie może i sprzęgło by odrazu z awx trzeba było dać, także zobaczymy co czas przyniesie:P Ja mam jeszcze stare sprzęgło i nic się nie ślizga. Nie wiem czy to dobry czas, ale robiłem 7.9-8.2s do 100, a ostatnio jak poćwiczyłem, to 7.3s się udało. Nie wiem ile powinno się robić dla okolic 250km, ale nie czuję ślizgania się.
Misieqq7 Opublikowano 12 Października 2019 Autor Opublikowano 12 Października 2019 2 godziny temu, tranduo napisał: Widzę że tip ogólnie na wejście 51 mm pod hybrydę, a dodatkowo masz redukcję 51-45mm żeby zamontować na seryjna k03s? Wtedy przy hybrydzie z wlotem 51 mm zamieniasz redukcję na zwykły sylikon i powinna pasować. Tak właśnie jest redukcja jak będę brał turbo od Geremiego to pod ori tipa więc redukcja zostanie:)
Misieqq7 Opublikowano 12 Października 2019 Autor Opublikowano 12 Października 2019 Godzinę temu, MarcinL napisał: Ja mam jeszcze stare sprzęgło i nic się nie ślizga. Nie wiem czy to dobry czas, ale robiłem 7.9-8.2s do 100, a ostatnio jak poćwiczyłem, to 7.3s się udało. Nie wiem ile powinno się robić dla okolic 250km, ale nie czuję ślizgania się. Dobrze wiedzieć może da radę:) Szkoda że wykresu nie masz to by było wiadomo ile jest Nm
Misieqq7 Opublikowano 17 Października 2019 Autor Opublikowano 17 Października 2019 no i zdążyłem przed zimą zrobić konserwacje nadkoli tył.. na drugi rok chcę wyjechać sankami z dyfrem i ogarnąć spód. Mogłem to zrobić przy montażu quattro ,ale był pospiech bo śnieg jeszcze nie stopniał ;DDDD konserwacja nadkoli plus profile zamknięte, przy okazji miałem dostęp do tych otworów w okolicach nadkoli a jest ich tam ich trochę:) 1
lewiatan1989 Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 No podziwiam - chyba wpadnę do Ciebie ze swoim na konserwę 1
Misieqq7 Opublikowano 17 Października 2019 Autor Opublikowano 17 Października 2019 5 godzin temu, lewiatan1989 napisał: No podziwiam - chyba wpadnę do Ciebie ze swoim na konserwę zapraszam jestem na l4 do końca miesiąca to ogarnę!;) na "konsrewę" i na flaszkę:P
lewiatan1989 Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 48 minut temu, Misieqq7 napisał: zapraszam jestem na l4 do końca miesiąca to ogarnę!;) na "konsrewę" i na flaszkę:P Ehhh a ja niestety od początku października ciężko zarobiony...
Misieqq7 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 Witam. Dziś przy pomocy Kolegi Patryka (bo ja mam palca złamanego i szytego) zamontowaliśmy sztywnego tipa:) było trochę zabawy ale wszystko ładnie zamontowane. Oczywiście zrobiłem testy na turbinie k03s, bo nigdy nie widziałem żadnego porównania czy jest różnica między ori a sztywnym czy nie.. Zrobiliśmy logi dynamiczne i przepływ przed montażem 165 g/s po montażu 172 g/s. Co jeszcze ważne na ori tipie górą delikatnie nie doładowywało, po montażu do końca trzyma zadane doładowanie!!!:) Także może nie dużo to dało, ale myślę, że jednak coś daje:) szkoda kasy na hamownie, bo jestem ciekaw jakby się to przełożyło na Nm i Km. teraz tylko hybrydę tylko pakować;D 1
Adam87 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 To po hybrydzie to już zhamujesz i będzie wiadome co i jak 1
Misieqq7 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 1 minutę temu, Adam87 napisał: To po hybrydzie to już zhamujesz i będzie wiadome co i jak jest taki plan na wiosnę, ale zobaczymy co czas przyniesie:) teraz fajnie to jeździ ale wiadomo zawsze mało;D 2
MarcinL Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 Na hybrydzie z 200g/s będzie mi po kilku dniach już mało było, ale więcej robić bez sensu. Koszta duże i lepiej do tego remont zrobić, bo szkody żeby coś walnęło przy 300km. 1
Misieqq7 Opublikowano 23 Października 2019 Autor Opublikowano 23 Października 2019 16 minut temu, MarcinL napisał: Na hybrydzie z 200g/s będzie mi po kilku dniach już mało było, ale więcej robić bez sensu. Koszta duże i lepiej do tego remont zrobić, bo szkody żeby coś walnęło przy 300km. później koszta fest.. lepiej kiedyś kupić polifta b8 2 tfsi i do tego turbo k04-064 do tego fmic i wtrsyki s3 i masz ponad 300km ;p
tranduo Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 Tak myślałem że przy k03s przepływ się zwiększy przy tipie, kilka KM powinno dojść 1
soul87 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 Elegancko Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. 1
tranduo Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 11 minut temu, soul87 napisał: Elegancko Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. Widziałeś takie problemy po założeniu tipa? Dobrze wiedzieć właśnie. 1
Misieqq7 Opublikowano 23 Października 2019 Autor Opublikowano 23 Października 2019 3 godziny temu, soul87 napisał: Elegancko Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. Wiem, ale nie miałem akurat nic pod ręką i muszę to zmienić na dniach
Misieqq7 Opublikowano 24 Października 2019 Autor Opublikowano 24 Października 2019 W dniu 23.10.2019 o 09:08, soul87 napisał: Elegancko Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. A wie Kolega jaka tam idzie średnica wężyka? 4 czy 6?
Rekomendowane odpowiedzi