bartez90 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 20 minut temu, Adamek4119 napisał: Ale gadałem tunerem to mówił za 340km powinno być. Na seryjnym k04-064 czy hybrydzie?
bartez90 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) 27 minut temu, Adamek4119 napisał: Na seryjnej nowej To nawet nie myśl o 340 hp, tyle to można zrobić w 2.0tfsi. W 1.8t osiągnięcie 320 hp będzie świetnym wynikiem. Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez bartez90
siemien91 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Słyszałem że można jeszcze założyć wał z 2.0 ALT.Ale czy może ktoś to potwierdzić?
Kejsi Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) W bfb nie da rady bo alt to konstrukcja na starym bloku 058 i jest inny napęd pompy oleju, za to możesz zastosować tłoki z alt tyle że na wyższym Cr coś koło 10:1 Tylko sworzeń 19mm Edytowane 14 Sierpnia 2019 przez Kejsi
soul87 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Napewno ? Numer wału w ALT zaczyna sie na 06A, po sama pompa jest inna ale zebatka na wale wydaje sie byc w tym samym miejscu w alt i bfb
siemien91 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Wiem Ze Trzeba Właśnie Zembatke Zmienić.Sciagasz I Na ciepło wrzucasz.
soul87 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 VWVortex.com - 2.0 stroker crankshaft options FORUMS.VWVORTEX.COM A friend of mine is wanting to do a 2.0/2.1 conversion but is finding it hard to get a good TDI crank. I know that other crankshafts can be used cast or forged but all we need to know is what engine code are these crankshafts... podobno ALT pasuje wg tej strony
siemien91 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 No i z alt można wał już kupić za dwie stowy.
Kejsi Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Mój błąd panowie pasuje wał z alt https://nemigaparts.com/cat_spares/etka/audi/a4/454/105050/
Adamek4119 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 13.08.2019 o 08:52, bartez90 napisał: To nawet nie myśl o 340 hp, tyle to można zrobić w 2.0tfsi. W 1.8t osiągnięcie 320 hp będzie świetnym wynikiem. A ile Nm? Edytowane 14 Sierpnia 2019 przez Adamek4119
bartez90 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 11 minut temu, Adamek4119 napisał: A ile Nm? Może 450 jak dobrze pójdzie. Kolega składał kiedyś 1.8t na k04-064 i wyszło 320 hp i 450 nm. A silnik był odprężony, głowica po regeneracji, kuta korba, nowe panewki, wałki adr.
hopek03 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 wału z ALT bym nie stosował jest to odlew a nie kuty seryjnie alt ma moc 130km i wał przy dużym niucie morze pęknąć
siemien91 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Znam jeden projekt na wale z alt.i daje radę.a lekko nie ma.
Kejsi Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) Wracając do mojego projektu panowie. Zapadła decyzja o dorzuceniu drugiego parownika w szeregu z tym, układ płynu wrzuciłem w szeregu z chłodnica olejowa. Oraz robię coś z wydechem, jest za glsony ale jedynie jak schodzi z obrotów, słychać takie buczenie i farcie ryja, strasznie to męczy... Jak myślicie wrzucenie przelotu zaraz za downpipem ograniczy trochę ten duden? I chodzi mi chlowie wrzucenie sportowego kata 200cmi czy coś takiego, jakie zdania? Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez Kejsi
Adamek4119 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Witam, Zarobisz parę fotek jak zrobiłeś dolot od przepływomierza do turbo
Kejsi Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) Zwykła harmonijka z fmic ? Jeśli mowa o ograniczeniu przepływu to jedyne do czego można się doczepic to zwykły filtr papierowy, ale narazie tak zostaje Eaton m62 wjeżdża niedługo przed turbine i filtr bd przeniesiony na drugą stronę W ten weekend ogarniam drugi parownik i estetykę lpg bo działa i można się postarać o wygląd. Za dwa tygodnie ogarniam ten wydech bonie w********a już te buczenie przy zejściu z obrotów a po następnej wypłacie wjeżdża kompreosr Odma prowizorycznie w przeplywke sai nie zaslepione 20190818_220735.mp4 Sprawne oko zauważy różne długości wężykow od wtrysków i tak na wolnych ma ciężko wysterowac, jak wyżej pisałem wchodzi to w pracę estetyczne i wężyki będą tej samej długości, jedna listwa będzie leżeć na kolektorze druga na deklu ? @edit taki nius, ori poduszki już wyrwalem (zmienione narazie okej) , przeguby zaczynają bić (niedługo wymiana) Edytowane 18 Sierpnia 2019 przez Kejsi
soul87 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Poduszki to trzeba bylo z s4 b5 albo przynajmniej z 2.0 tfsi zalozyc
Adamek4119 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) Dzięki za foty. Jakiej firmy parowniki do gazu? Takie listwy może zastosuj mniejsza najeba będzie. Ja gadałem z gazownikiem to mówi że na tych wtryskach co ja mam to 340 da radę parownik km gold gt Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez Adamek4119
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się