miesku Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Panowie pacjent to moje a4 b8 avant 2008 2.0tdi caga. Problem - glosny dudniacy dzwiek z ukladu paliwowego. Dzwiek jest glosniejszy od pracy silnika lub wyjacego lozyska w kole. Jak poloze reke na podlodze z tylu auta to az drzy. Ustalilem ze pompka w zbiorniku nie halasuje - odlaczylem ja calkiem a halas jest dalej. Ustalilem ze halas sie pojawia po zalaczeniu pompki pod autem - wlaczylem ja vagiem no i buczy. Sprawdzilem mocowania i sa ok, filtr paliwa nowy, osluchalem pompke stetoskopem i niby jest cicha ale za pompka jest zaworek zwrotny - moze on tak buczy? Czy ktos spotkal sie z tym problemem? Czy jest bezpiecznik do tej pompki osobny? Czy mozna ewentualnie ta pompke wywalic? Czy pompka powinna pracowac na jednych obrotach czy sie one zmieniaja i ewentualnie gdzie jest sterownik? Po odpaleniu auta buczenia nie ma, pokawia sie po okolo 3 sekundach ( odczucie takie jakby zaczela chodzic na pelnych obrotach). W innych 2.0tdi jej nie ma... w temacie ponizej widac ze jej nie ma... Prosze o pomoc. Edytowane 2 Lipca 2019 przez miesku
kkt Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 4 minuty temu, miesku napisał: za pompka jest zaworek zwrotny - moze on tak buczy? Witam. Zaworek osłuchałeś stetoskopem?
miesku Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Osluchalem aczkolwiek nic nie uslyszalem, zauwazylem jesszcze ze rurka ktora idzie od zaworka do silnika ( metalowa) drzy na wysokosci pedalow i rowniez w kierunku silnika ida 3 rurki ale pod maska wychodza 2. Pod maska rurki nie drza. Sa dobrze wszedzie wpiete. Chcialem kupic zaworek nowy ale powiedziano mi w Audi ze nie wystepuje sam, tylko z pompa a koszt 900 funtow. Zamowilem uzywke pompe z zaworkiem i jak przyjdzie bede walczyc. Jeszcze kilka pytan, czy ta pompka powinn chodzic caly czas czy jest jakis czujnik cisnienia i wlacza i wylacza? Czy moze byc zaworek zwrotny uszkodzony i powoduje to ze pompka pompuje caly czas na pelnych obrotach? Owe wycie moze sie poprostu okazac przeplywajacym paliwem pod duzym cisnieniem? Czy idzie jakos zaworek sprawdzic? Edytowane 2 Lipca 2019 przez miesku
Ronivw Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 Czy udało się coś ustalić? U mnie po wymianie pompki dalej buczy. Za pasażera aż źle się jedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się