Yelo Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Chętnie bym się z tobą ścignął ale nie widzę sensu bo i tak przegrasz :polew: Najpierw zrób prawko :>I EOT
musti Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Niektórzy dbają o silnik i kręcą motor normalnie,ale zdarzą się i tacy co ciągle do 7tys kręcą i twierdzą,że to jest dobre i odmuli auto :> . Morał z tego odmulenia auta wychodzi taki iż prędzej silnik się skończy niż się odmuli
robi1811 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Niektórzy dbają o silnik i kręcą motor normalnie,ale zdarzą się i tacy co ciągle do 7tys kręcą i twierdzą,że to jest dobre i odmuli auto :> . Morał z tego odmulenia auta wychodzi taki iż prędzej silnik się skończy niż się odmuli Wiem że nadmiernie kręcenie auta szkodzi ale raz na jakiś czas można zrobić jakąś zażyłkę :naughty:
custom Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Powinno się jeździć między max moment a max obroty efektywny styl jazdy. Ja osobiście nigdy nie staram się jadąc ciągłym tempem mieć poniżej 2500obr\min Wyprzedzamy w zależności od charakterystyki momentu ale przeważnie redukujemy bieg Unikamy PSJ (pi.....ty styl jazdy) - ( przeważnie posadacze Diesli ) pamiętajmy , że jadąc np na 5-tym biegu przy powiedzmy 1500obr i starając się przyspieszyć działają większe siły działające na gładź cylindrów (niszcząc gładź) niż w trakcie wyprzedzania np 3bieg i 3500obr.
strzala_123 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 ja jadąc normalnie (tzw. prędkość patrolowa ) zmieniam przy ok 2,5 - 3 tys i jest ok wystarczy, w mieście chcąc jechać bardziej energicznie od 3,5 - 4 tyś, przy wyprzedzaniu na trasie przeważnie wbijam 4 lub jeśli ma to pojść bardziej sprwanie to 3, może silnik 1,6 ale jak się go podkręci to i idzie do przodu
KoDi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ja w swojej 1.8 ADR wkręcam ją na 3 - 3,5 tyś. choć pewnie dla niej ekonomiczne to nie jest...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się