Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 3.0 TDI Avant Quattro


Carlos*

Rekomendowane odpowiedzi

oja..ale musi robić masać pleców 600nm przy 2000 :kox::slina::shocked::blink: masakra :evil:

kuredu wciągasz z palcem :gwizdanie:

Plecki bardzo ładnie masuje :wink4: , lecz po mieście nie ma gdzie za bardzo tego wykorzystać co innego w trasie, sama przyjemność. Z kolegą Kuredu z miejsca pewnie nie było by problemu :gwizdanie: ,ale z rolki będzie gorzej i to dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sądzę..chociaż kuredu ma ośkę ale mimo tego powinieneś go łyknąć :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem pod wrażeniem jak auto teraz zapitala :kox: i najważniejsze ,że program bardzo lajtowy, także potencjał tych silników jest dużo większy.

Dziwnie to brzmi: lajtowe 300KM i 600Nm :decayed: Piękny setup :kox: :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem pod wrażeniem jak auto teraz zapitala :kox: i najważniejsze ,że program bardzo lajtowy, także potencjał tych silników jest dużo większy.

Dziwnie to brzmi: lajtowe 300KM i 600Nm :decayed: Piękny setup :kox: :kox:

Uwierz mi naprawdę nikt się nie spodziewał takiego wyniku. Sam Masters był bardzo zaskoczony że tak pieknie silniczek zareagował na niewielkie korekcje w ustawieniach. Generalnie pokazywał mi różne wykresy aut z tymi silnikami które zrobił i moc wychodziła około 280-290 PS. Mi akurat trafiła się mocna seria 252 PS także była od razu dobra baza do dłubania. Wynik serii identyczny jak u Witka na hamowni, więc mocna seria potwierdzona na różnych hamowniach. Żadne fabryczne limitery EGT nie zostały podniesione także nie ma obaw o termikę silnika. Po okresie gwarancji wywalę raczej DPF-a ,ale jeszcze sam nie wiem póki działa poprawnie i nie ma z nim żadnych problemów ,czy jest sens go wywalać i robić korektę softu dla paru KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fiu fiu niezły :kox:

kuredu ma raczej lżejsze auto, Carlos* ma kąbi i q wiec pojedynek może być ciekawy

z rolki to przełożenia skrzyni i zakres obrotów masz na myśłi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to się wydaje że trochę za dużo koksu dał z dołu marek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niezła masakra , wynik koxxxxxx , też musze do niego jechac bo obiecał coś lepiej , ale do 300 to raczej u mnie nie dojdzie. Ostatnio robilem u niego Navare dla znajomych seria 170 KM silnik 2.2 D wyjechał z 250 KM myslałem że sie tym gównem zabije :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z miejsca quattro odejdzie napewno:D

z miejsca na pewno nie mam szans ale z rolki może być ciekawie, ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 a to też ma znaczenie, minimalne ale zawsze :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladny wykres i za***isty samochod :good: :good:

14-15 od 100-200 to b.dobry wynik (535d ma okolo 18s - po czipsie 11-12s), takze ladnie sie to odpycha.

p.s. Patrox pisal ze jego 3.0tdi (315ps) nie ustepuje (3-4 dlugosci) 911 Turbo to teraz dopiero widac jak bardzo sie mylil myslac ze gosc w Porsche sie znim sciga :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z miejsca quattro odejdzie napewno:D

z miejsca na pewno nie mam szans ale z rolki może być ciekawie, ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 a to też ma znaczenie, minimalne ale zawsze :cool1:

:shocked: na 4 biegu 240 osiagasz o ku... no to niezły przecinak Ci powiem. To raczej z rolki na pewno szans nie mam bo ja muszę zmienić bieg 3 razy a i czym większa prędkość tym większe straty w napędzie Quattro. Tak więc z rolki będzie ciężko. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4

Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? :wink4:

w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4

Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? :wink4:

w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu

to troszkę dziwne że eSa nie może jechać szybciej w stosunku do 2.0T :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4

Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? :wink4:

w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu

to troszkę dziwne że eSa nie może jechać szybciej w stosunku do 2.0T :mysli:

Jeżeli chodzi Ci o prędkość max to pewnie dlatego że eSa ma ogranicznik a 2.0 T nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi naprawdę nikt się nie spodziewał takiego wyniku. Sam Masters był bardzo zaskoczony że tak pieknie silniczek zareagował na niewielkie korekcje w ustawieniach. Generalnie pokazywał mi różne wykresy aut z tymi silnikami które zrobił i moc wychodziła około 280-290 PS. Mi akurat trafiła się mocna seria 252 PS także była od razu dobra baza do dłubania. Wynik serii identyczny jak u Witka na hamowni, więc mocna seria potwierdzona na różnych hamowniach. Żadne fabryczne limitery EGT nie zostały podniesione także nie ma obaw o termikę silnika. Po okresie gwarancji wywalę raczej DPF-a ,ale jeszcze sam nie wiem póki działa poprawnie i nie ma z nim żadnych problemów ,czy jest sens go wywalać i robić korektę softu dla paru KM.

Carlos widze ze ty tez pomodziles no piekny wynik wyszedl , z takim Niutonem to mu sie jezdzic bajka :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nic mi sie nie udało nagrać z powodu braku czasu , a w ciągu dnia w Wawie jest ciężko :cool1: Ostatnio miałem okazję coś tam uwiecznić ,ale zapomniałem sprzętu do nagrywania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...