petrosdbz20 Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 Hej. Jak wiadomo, prawidłowe ustawienie ksenonów z autopoziomowaniem wymaga podłączenia kompa i ustawienia silniczków w pozycję wyjściową. Jak wygląda regulacja takich lamp podczas przeglądu? Diagności to ogarniają i mają interfejs, żeby się podpiąć? I czy regulacja bez ustawienia pozycji wyjściowej może jakoś coś popsuć?
pitasss10 Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 Nie ogarniają... Mi zabronił wręcz ustawiania silniczków ( miałem komputer przy sobie), po wytłumaczeniu mu jak to powinno wyglądać stwierdził, że nie prawda, regulować trzeba w najwyższej pozycji i on inaczej nie zrobi. Ustawił po swojemu i na razie jeżdżę ale przy kolejnym przeglądzie zmienię stację i zrobię jak powinno być.
H4mm3R Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 Xenony ustawia się tak samo jak zwykłe lampy. Mając wcześniej zaadaptowane xenony, diagnosta reguluje wysokość i kąty normalnie na śrubach. Ważne żeby w trakcie regulacji pracował silnik. Interfejs nie jest potrzebny.
petrosdbz20 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 2 godziny temu, H4mm3R napisał: Xenony ustawia się tak samo jak zwykłe lampy. Mając wcześniej zaadaptowane xenony, diagnosta reguluje wysokość i kąty normalnie na śrubach. Ważne żeby w trakcie regulacji pracował silnik. Interfejs nie jest potrzebny. A jeśli silnik nie będzie pracował? Coś może się z*ebać? Jutro się wybieram i po prostu nie chcę wyjechać z czymś popsutym, jeśli będzie diagnosta nieogar/uparciuch
H4mm3R Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 2 minuty temu, petrosdbz20 napisał: A jeśli silnik nie będzie pracował? Coś może się z*ebać? Jutro się wybieram i po prostu nie chcę wyjechać z czymś popsutym, jeśli będzie diagnosta nieogar/uparciuch Po odpaleniu silnika sterownik robi test i ustawia lampy według położenia czujników. Dopiero wtedy należy zacząć regulować lampy. 1
petrosdbz20 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 2 godziny temu, H4mm3R napisał: Po odpaleniu silnika sterownik robi test i ustawia lampy według położenia czujników. Dopiero wtedy należy zacząć regulować lampy. Ja to świetnie rozumiem Dążę teraz do tego, czy regulacja na samym zapłonie nie zaszkodzi niczemu
afroo. Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) 32 minuty temu, petrosdbz20 napisał: Ja to świetnie rozumiem Dążę teraz do tego, czy regulacja na samym zapłonie nie zaszkodzi niczemu Jednak słabo rozumiesz. Zauważ na własnym samochodzie, że dopiero po odpaleniu silnika ksenon robi ruch dół-góra, po czym poziomuje się wg wskazań czujników. Sam zapłon daje tylko napięcie na oświetlenie, w tym żarnik. Edytowane 26 Lipca 2019 przez afroo.
H4mm3R Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 34 minuty temu, petrosdbz20 napisał: Ja to świetnie rozumiem Dążę teraz do tego, czy regulacja na samym zapłonie nie zaszkodzi niczemu Regulacji dokonujesz mechanicznie na śrubach, niczemu to nie zaszkodzi.
petrosdbz20 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 4 minuty temu, afroo. napisał: Jednak słabo rozumiesz. Zauważ na własnym samochodzie, że dopiero po odpaleniu silnika ksenon robi ruch dół-góra, po czym poziomuje się wg wskazań czujników. Sam zapłon daje tylko napięcie na oświetlenie, w tym żarnik. Ech. Zapytam więc inaczej. Czy kręcenie śrubą od regulacji na samym zapłonie (a nawet bez zapłonu) może coś tam w środku uszkodzić? Coś pęknie czy jakaś inna cholera (bo może coś się blokuje)?
H4mm3R Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 2 minuty temu, petrosdbz20 napisał: Ech. Zapytam więc inaczej. Czy kręcenie śrubą od regulacji na samym zapłonie (a nawet bez zapłonu) może coś tam w środku uszkodzić? Coś pęknie czy jakaś inna cholera (bo może coś się blokuje)? Jak diagnosta zdolny to może przekręcić gwint wtedy regulacja wyskoczy, ale tak się dzieje jak są źle lampy przykręcone do karoserii. Nic innego od regulacji nie może się zepsuć. 1
petrosdbz20 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 Czyli teoretycznie nie muszę mu patrzeć na ręce i zrobi co tam sobie zechce bez żadnej szkody
H4mm3R Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 Teraz, petrosdbz20 napisał: Czyli teoretycznie nie muszę mu patrzeć na ręce i zrobi co tam sobie zechce bez żadnej szkody Tak, chyba że lampy były wyciągane, to lepiej patrzeć, bo jak wyskoczy regulacja to nie jest to takie proste żeby to włożyć, a mechanik za free tego nie zrobi.
petrosdbz20 Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Opublikowano 28 Lipca 2019 Były wyciągane i potem sam je ustawiałem. Sprawdził, nic nie zrobił, więc chyba nawet nieźle mi to wyszło.
gordo Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 Panowie które to są śruby do regulacji wysokości bo chciałbym lewą lampe delikatnie podwyższyć gdyż świeci bardzo blisko.
Langista Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 Stan pod ścianą i sprawdź, bo za dnia na oko nie ma co ustawiać żeby potem ludzi oślepiać.
gordo Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 Tak zrobię ale nie wiem która to śrubka. To będzie ta biała nad kierunkiem?
Langista Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 Do wysokości jest chyba ta od strony silnika ale w sumie kręcąc, zobaczysz która konkretnie. 1
gordo Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 (edytowane) To się zdecydujcie panowie bo nie chcę rozregulować lamp Edytowane 22 Maja 2020 przez gordo
pila24 Opublikowano 22 Maja 2020 Opublikowano 22 Maja 2020 (edytowane) Od kierunku Edytowane 22 Maja 2020 przez pila24
Rekomendowane odpowiedzi