Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pomiar mocy - ocena


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

dziś zrobiony pomiar mocy - 1.8t avj + lpg  - seria 150 km ( kat wyrzucony założony dp + filtr w puszcze kn ) 

o dziwo bardzo dobrze wyszło 160 km i prawie 230 nm - jak oceniacie wykres ? 

wygląda zdrowo - można spokojnie chipować ? 

pomiar.jpg

Opublikowano (edytowane)

Co to za dołki na wykresie? Logi by więcej powiedziały o stanie niż te całe wykresy z hamowni. Z resztą hamownia hamowni nierówna :P

Edytowane przez przem8
Opublikowano

ok logi jeszcze zrobię i podeślę 

Opublikowano

Zrób logi bo kreski to można sobie w buty wsadzić ;)

Opublikowano

logi zrobione - zerknijcie jak to wygląda 

robione po 2 serie żeby nie było jakiegoś błędu 

002 i 033 

http://vaglogi.pl/log-002_033_15rT3.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_E63pJ.html

003 i 020 

http://vaglogi.pl/log-003_020_gup721.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Ml17df2.html

115 i 118

http://vaglogi.pl/log-115_118_384G1.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_H70ldl2.html

 

i statyczny 001 i 032

http://vaglogi.pl/log-001_032_7wj1qF.html

Opublikowano

Powtórz logi 2+33 i 115+118 do odcinki i w jednej serii, skasuje błędy wcześniej nawet jak ich nie ma. Skąd wam się bierze robienie logów w benzynie do tych 4tys? To nie diesel:facepalm:

Z tego co widać to turbo późno wstaje i przeładowuje potem, korekty też słabo więc pewnie jakaś nieszczelność.

Opublikowano

przem8 nie jest łatwo na wiosce znaleźć prostą i zrobić do odcinki ;)

zrobiłem - może będą lepsze 

myślę że turbo do regeneracji późno wstaje i przeładowuje ( słyszę świst przy przyspieszaniu a dziury w dolocie nie ma ) 

002

http://vaglogi.pl/log-002_SaL2rDU.html

http://vaglogi.pl/log-002_ba5R3g.html

033

http://vaglogi.pl/log-033_op5VPH5.html

http://vaglogi.pl/log-033_pRSr5.html

115

http://vaglogi.pl/log-115_Nm0Y0.html

118

http://vaglogi.pl/log-118_31wraq.html

 

Opublikowano

Wygląda to kiepsko, narazie trzeba doprowadzić auto do ładu, turbo żyje własnym życiem, to że wyszło tak dobrze na hamowni to wina tego że turbo ładuje ile chce, no i pożno wstaje, zrób loga 118 z odpietą wtyczką od n75. Jest problem ze sterowaniem turbiny czyli węzyki od n75 lub sam zaworek, ewentualnie coś z turbiną. Te logi na czym były robione na pb czy na lpg? bo ewidentnie go zalewa z jakiegoś powodu.

Opublikowano

Szkoda, że nie zrobiłeś jak przem8 pisał 2+33 i 115+118, bo tak to ciężko to przeanalizować jak każda grupa osobno logowana.

Skąd wiesz, że nie ma dziury w dolocie, szczelność sprawdzałeś, zawór DV ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...