patis33 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 witam dziś zrobiony pomiar mocy - 1.8t avj + lpg - seria 150 km ( kat wyrzucony założony dp + filtr w puszcze kn ) o dziwo bardzo dobrze wyszło 160 km i prawie 230 nm - jak oceniacie wykres ? wygląda zdrowo - można spokojnie chipować ?
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Co to za dołki na wykresie? Logi by więcej powiedziały o stanie niż te całe wykresy z hamowni. Z resztą hamownia hamowni nierówna Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez przem8
patis33 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 ok logi jeszcze zrobię i podeślę
DivaynEays Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zrób logi bo kreski to można sobie w buty wsadzić
patis33 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 logi zrobione - zerknijcie jak to wygląda robione po 2 serie żeby nie było jakiegoś błędu 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_15rT3.html http://vaglogi.pl/log-002_033_E63pJ.html 003 i 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_gup721.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Ml17df2.html 115 i 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_384G1.html http://vaglogi.pl/log-115_118_H70ldl2.html i statyczny 001 i 032 http://vaglogi.pl/log-001_032_7wj1qF.html
przem8 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Powtórz logi 2+33 i 115+118 do odcinki i w jednej serii, skasuje błędy wcześniej nawet jak ich nie ma. Skąd wam się bierze robienie logów w benzynie do tych 4tys? To nie diesel Z tego co widać to turbo późno wstaje i przeładowuje potem, korekty też słabo więc pewnie jakaś nieszczelność.
patis33 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2019 przem8 nie jest łatwo na wiosce znaleźć prostą i zrobić do odcinki ;) zrobiłem - może będą lepsze myślę że turbo do regeneracji późno wstaje i przeładowuje ( słyszę świst przy przyspieszaniu a dziury w dolocie nie ma ) 002 http://vaglogi.pl/log-002_SaL2rDU.html http://vaglogi.pl/log-002_ba5R3g.html 033 http://vaglogi.pl/log-033_op5VPH5.html http://vaglogi.pl/log-033_pRSr5.html 115 http://vaglogi.pl/log-115_Nm0Y0.html 118 http://vaglogi.pl/log-118_31wraq.html
Łukasz13 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Wygląda to kiepsko, narazie trzeba doprowadzić auto do ładu, turbo żyje własnym życiem, to że wyszło tak dobrze na hamowni to wina tego że turbo ładuje ile chce, no i pożno wstaje, zrób loga 118 z odpietą wtyczką od n75. Jest problem ze sterowaniem turbiny czyli węzyki od n75 lub sam zaworek, ewentualnie coś z turbiną. Te logi na czym były robione na pb czy na lpg? bo ewidentnie go zalewa z jakiegoś powodu.
MichauKR Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Szkoda, że nie zrobiłeś jak przem8 pisał 2+33 i 115+118, bo tak to ciężko to przeanalizować jak każda grupa osobno logowana. Skąd wiesz, że nie ma dziury w dolocie, szczelność sprawdzałeś, zawór DV ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się