krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Planowana modyfikacja dla A4 B7 1.8T : - sztywny dolot od baq-garage - wydech turbo back od baq-garage - fimic będzie mniejszy niż 550 żeby za duzo nie dłubać - turbo Turbo K04-064 2.0TFSI (z kolektorem S3) lub JRSPEC GTX2871R+ BB - wtryski BOSCH 525CC - sprzęgło to w zależności od stanu orginalnego - skrzynia biegów (wymiana zużytych podzespołów) - silnik: KUTE KORBOWODY PRISM 4 CYL (https://fmic.pl/tuning-mechaniczny-silnika/464-kute-korbowody-prism-4-cyl.html) - kute tłoki w zależności od budżetu - wzmocnione panewki - wałek rozrządu w zależności od jego stanu zdrowia (regeneracja) - pompa paliwa wydajniejsza prawdopodobnie bosch - Hamulce 320/288 Chętnie poczytam waszych propozycji/zmian tej modyfikacji
HOLMATRO Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) Heble za małe, sprzęgło seria nie utrzyma momentu a kute tłoki sobie odpuść, wymień tylko korbowody Edytowane 4 Sierpnia 2019 przez HOLMATRO
bartez90 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) Korby mogą być, kute tłoki j/w nie ma sensu, możesz seryjnych stoczyć denka chociaż ten 1-2 mm żeby troche odprężyć silnik. Przepływka 3 cale do tego, z s3 może być. Heble minimum 345/300. Sprzęgło awx w kevlar powinno starczyć. Przydałoby się jeszcze głowicą zająć, nowa uszczelka ori aso (a jeśli nie chcesz odprężać tłokami to grubsza uszczelka odprężająca 034) i sprawdzenie stanu głowicy, do tego możesz dać szpilki arp na głowicę + od razu arp na korby. Będzisz miał silnik ogarnięty na lata. Jak chcesz 350+ to rób strokera i hybryda k04-064. Edytowane 4 Sierpnia 2019 przez bartez90
krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Dzięki za rady. Heble już zamówione to na razie będę jeździć na nich. Turbo prawdopodobnie wrzucę na początku przyszłego roku (chyba że starczy hajsu na teraz). Słyszałem że można dostać sprzęgła na zamówienie - macie może jakieś namiary. Jeśli znacie też dobry warsztat który zająłby się silnikiem między Trojmiastem a Elblagiem będę wdzięczny. Soft będę robić w tune-UP Trójmiasto
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 W jaką moc celujesz, tak spytam z ciekawości?
krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 13 minut temu, przem8 napisał: W jaką moc celujesz, tak spytam z ciekawości? Na początku myślałem max 250hp ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i myślę że po modyfikacji zrobię pod bezpieczny max silnika. Na pewno nie będę go obniżać. Miałem już niższe auto i jeździło się super ale na dobrej drodze a takich u mnie jak na lekarstwo
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Ale quattro jest na pokładzie? (nic nie wiadomo, bo profil masz nieuzupełniony). Jak nie planujesz przekraczać 300 koni to chyba nie ma sensu otwierać słupka, o ile nie ma najechane grubo ponad 300tys. Zmienić turbo, resztę osprzętu itp, zobaczyć jak przyjmuje moc i ewentualnie wtedy remoncik silnika.
krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Teraz, przem8 napisał: Ale quattro jest na pokładzie? (nic nie wiadomo, bo profil masz nieuzupełniony). Jak nie planujesz przekraczać 300 koni to chyba nie ma sensu otwierać słupka, o ile nie ma najechane grubo ponad 300tys. Zmienić turbo, resztę osprzętu itp, zobaczyć jak przyjmuje moc i ewentualnie wtedy remoncik silnika. Quattro nie. Silnik chciałem zrobić alby już jeździć nim przez długie lata i być pewnym co mam w środku. Auto ma 213 tys raczej oryginalnego przebiegu. Auto nie będzie zarzynane bo ten okres już mam długo za sobą ?.
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Szczerze to moc powyżej 230-250KM bez Q mija się z celem, a na mokrym to już w ogóle porażka ? Na Twoim miejscu ingerencje w sam silnik zostawiłbym na koniec, a jak silnik zdrowy to spokojnie wypluje 270koni jak założysz odpowiednie graty.
bartez90 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 No raczej. Ja podalem gotowy przepis na zdrowe 350 hp i na lata. Natomiast do zakladanych mocy to troche przerost formy nad trescia.
krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 5 minut temu, przem8 napisał: Szczerze to moc powyżej 230-250KM bez Q mija się z celem, a na mokrym to już w ogóle porażka ? Na Twoim miejscu ingerencje w sam silnik zostawiłbym na koniec, a jak silnik zdrowy to spokojnie wypluje 270koni jak założysz odpowiednie graty. Już wyczerpalem limit gumowych drzew i jak warunki nie pozwalają to jeżdżę ostrożnie. W sumie to silnik chciałem właśnie zrobić na samym początku. I później cała resztę. Może i racja żeby nie robić powyżej 250hp. A zaoszczędzone PLN wydać na wizualna poprawę.
krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 2 minuty temu, bartez90 napisał: No raczej. Ja podalem gotowy przepis na zdrowe 350 hp i na lata. Natomiast do zakladanych mocy to troche przerost formy nad trescia. W sumie to masz racje
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Dobrze, że ktoś czasem potrafi sprowadzić na ziemię ?
krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Czyli nie ma też sensu wrzucać k04-64 i robić aż takiego remontu silnika (a coś można byłoby w nim zrobić żeby mieć spokój czy póki nic się nie dzieje zostawić temat?) Trochę będzie zaoszczedzonych z tego pieniędzy.
bartez90 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Jak silnik zdrowy to nie ma sensu go otwierac. Sprawdz stan, porob logi, pomierz kompresje i bedziesz cos wiedzial.
Kejsi Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Na mokrym to i quattro ciężko o trakcje ? Jak planowałes dać kute tłoki i teoretycznie masz to w budżecie to zrób stroke odrazu, turbo jak wyżej potem wrzuć quattro i jakoś to jedzie wkońcu ?
krzychupower Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 2 minuty temu, Kejsi napisał: Na mokrym to i quattro ciężko o trakcje ? Jak planowałes dać kute tłoki i teoretycznie masz to w budżecie to zrób stroke odrazu, turbo jak wyżej potem wrzuć quattro i jakoś to jedzie wkońcu ? Nie nie. Bo z planowych 250hp będę mierzyć na 350+?. Na razie zrobię jak kolega wyżej pisał. Sprawdzę jego stan i będę bardziej wiedzieć jak działać.
OeN52 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 W dniu 4.08.2019 o 20:30, przem8 napisał: Szczerze to moc powyżej 230-250KM bez Q mija się z celem, a na mokrym to już w ogóle porażka ? Na Twoim miejscu ingerencje w sam silnik zostawiłbym na koniec, a jak silnik zdrowy to spokojnie wypluje 270koni jak założysz odpowiednie graty. posiadam FWD 260/370 na mokrym tylko 1 i 2 ma problemy z trakcją wiec czemu mija sie z celem ? na 3 do odciny leci aż miło , a na suchym przy rozgrzanych oponach klei nawet 1
krzychupower Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 A co ze skrzynia biegów ?. Wytrzymuje czy zmienialiscie na inne?
bartez90 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 (edytowane) 19 minut temu, OeN52 napisał: posiadam FWD 260/370 na mokrym tylko 1 i 2 ma problemy z trakcją wiec czemu mija sie z celem ? na 3 do odciny leci aż miło , a na suchym przy rozgrzanych oponach klei nawet 1 Wiesz, my tu sporo o 350hp rozmawialismy:-) na 260 mysle ze jakos obleci jeszcze:-) Edytowane 6 Sierpnia 2019 przez bartez90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się