Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy bfb


Darecki8

Rekomendowane odpowiedzi

Planuje podnieść moc w moim b7 na 240-260 koni i te 320-350 niuta. Chciałbym,żeby to był bezpieczny zakres mocy ponieważ nie zamierzam zakuwać silnika. Prosiłbym osoby znające temat o jak najlepszą propozycję tego co wypadało by wymienić i dokładnie na co. Oczywiście nie chciałbym wielkich przeróbek typu wycinanie,wiercenie,klejenie,spawanie itp. Dalej jeżeli chodzi o tą moc jakie (tarcze zaciski klocki) czy jeszcze nie trzeba wymieniać i obecny układ da radę? Co do sprzęgła czy muszę wymienić na mocniejsze bądź obić kevlarem? Jeżeli chodzi o układ chłodzenia przy tej mocy zakładać już fmic czy jakiś większy,bądź drugi smic? (Dodam,że interesuje mnie dobre przyspieszenie bez żadnych lagow i innych negatywnych skutków) Chciałbym żeby wszystko w miarę możliwości było plug&play (wtryski,turbo itd) z góry dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio był wysyp takich tematów więc poszukaj i poczytaj łaskawie. Wątpię żeby znowu tym samym kilku osobom chciało się powtarzać po raz kolejny. Poza tym wejdź np. na stronę gregora i popatrz sobie jakie moce i na jakich gratach są osiągane. 

  • Pomoc techniczna 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.08.2019 o 13:04, Darecki8 napisał:

Planuje podnieść moc w moim b7 na 240-260 koni i te 320-350 niuta. Chciałbym,żeby to był bezpieczny zakres mocy ponieważ nie zamierzam zakuwać silnika. Prosiłbym osoby znające temat o jak najlepszą propozycję tego co wypadało by wymienić i dokładnie na co. Oczywiście nie chciałbym wielkich przeróbek typu wycinanie,wiercenie,klejenie,spawanie itp. Dalej jeżeli chodzi o tą moc jakie (tarcze zaciski klocki) czy jeszcze nie trzeba wymieniać i obecny układ da radę? Co do sprzęgła czy muszę wymienić na mocniejsze bądź obić kevlarem? Jeżeli chodzi o układ chłodzenia przy tej mocy zakładać już fmic czy jakiś większy,bądź drugi smic? (Dodam,że interesuje mnie dobre przyspieszenie bez żadnych lagow i innych negatywnych skutków) Chciałbym żeby wszystko w miarę możliwości było plug&play (wtryski,turbo itd) z góry dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam :) 

wtryski s3 lub prosiak 430cc (albo nowe 440cc), hybryda k03 (od siebie polece Geremiego, ma p&p na 260-270ps), tip silikon (ale lepiej sztywny), dsmic z bexa (bedzie p&p, ale lepsza opcja bedzie fmic, pod te moce 550x180x65 starczy), sprzeglo awx, pompa paliwa seryjna jak zdrowa to ogarnie, do tego downpipe i mozliwe, ze srodkowy do wywalenia albo tlumik jakis luzniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli moge się wtrącić to ja dokładnie taki zestaw miałem przygotowany z myśla o 250+, z tym że wtryski poszły 630cc bo te 430/440 to chinole i gregor10 odradził,

i niestety wyszło 235/330 bo ic nie wyrabia i turbina troche słabo pchała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sky2k napisał:

jeżeli moge się wtrącić to ja dokładnie taki zestaw miałem przygotowany z myśla o 250+, z tym że wtryski poszły 630cc bo te 430/440 to chinole i gregor10 odradził,

i niestety wyszło 235/330 bo ic nie wyrabia i turbina troche słabo pchała...

To nie winy turbiny jak na moje, żeby mieć co przepchać i jak, muszą zostać odpowiednie warunki spełnione. Podaj cały setup jaki masz.

Odnośnie wtrysków  430cc, trzeba było szukać z prosiaka made in Spain

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2019 o 09:21, ELLIOTT napisał:

To nie winy turbiny jak na moje, żeby mieć co przepchać i jak, muszą zostać odpowiednie warunki spełnione. Podaj cały setup jaki masz.

Odnośnie wtrysków  430cc, trzeba było szukać z prosiaka made in Spain

Te 430 cc ich nr to 280156012 ? One sa p&p do avj/bfb/bex ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Te 430 cc ich nr to 280156012 ? One sa p&p do avj/bfb/bex ?

Nie, pisałem o wtryskach o nr 0280156102 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.08.2019 o 21:21, sky2k napisał:

jeżeli moge się wtrącić to ja dokładnie taki zestaw miałem przygotowany z myśla o 250+, z tym że wtryski poszły 630cc bo te 430/440 to chinole i gregor10 odradził,

i niestety wyszło 235/330 bo ic nie wyrabia i turbina troche słabo pchała...

Mówisz o wersji max p&p z seryjnym wejściem na Tipa ? Tipa wrzuciłeś czy Ori ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2019 o 17:13, ELLIOTT napisał:

Nie, pisałem o wtryskach o nr 0280156102 :)

One p&p do avj bfb bex ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

One p&p do avj bfb bex ?

tak są p&p :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.08.2019 o 09:21, ELLIOTT napisał:

To nie winy turbiny jak na moje, żeby mieć co przepchać i jak, muszą zostać odpowiednie warunki spełnione. Podaj cały setup jaki masz.

Odnośnie wtrysków  430cc, trzeba było szukać z prosiaka made in Spain

Może coś podpowiesz jaki setup zrobić pod to turbo. Jeśli mówimy tu o wersji p&p od Gerwazy geremi. Będę go wrzucał do 1.8t AMB i setup będzie taki:

Tip3 na na obudowie przepływki z Bama wkład seria.

Wtryskiwacze deka 630

Fimic 230 z orurowaniem 2.5

Downpipe  

Sprzęgło awx

Wydech można powiedzieć seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.09.2019 o 22:00, Kamil1997 napisał:

Może coś podpowiesz jaki setup zrobić pod to turbo. Jeśli mówimy tu o wersji p&p od Gerwazy geremi. Będę go wrzucał do 1.8t AMB i setup będzie taki:

Tip3 na na obudowie przepływki z Bama wkład seria.

Wtryskiwacze deka 630

Fimic 230 z orurowaniem 2.5

Downpipe  

Sprzęgło awx

Wydech można powiedzieć seria.

napisz na priv, szkoda powtarzać się i zaśmiecać forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...