pawel1993r Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Witam ! Ma ktoś pomysł co to może być komunikat na fisie "niskie ciśnienie oleju". Błąd jaki podaje VCDS 16058 przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciśnienia oleju P164D00 z góry dzięki i pozdrawiam.
damekA4 Opublikowano 5 Listopada 2019 Opublikowano 5 Listopada 2019 Napisano 26 Stycznia "Miałem taka sama historię, wczoraj odebrałem auto z serwisu. U mnie wyskoczyło to 2 razy, błąd P164B00 czyli czujnik ciśnienia oleju. Okazało się, że czujnik było ok a silnik na zimnym nie podawał prawidłowego ciśnienia i do wymiany był regulator ciśnienia. Zrobione na szczęście na gwarancji, bo wyszło coś ponad 1000euro. Wadliwa część poszła do analizy w Audi czyli bardzo możliwe, że będzie to częsta usterka..." Miałem dobre podejrzenia
RALF76 Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 W dniu 9.08.2019 o 10:28, pawel1993r napisał: Witam ! Ma ktoś pomysł co to może być komunikat na fisie "niskie ciśnienie oleju". Błąd jaki podaje VCDS 16058 przełącznik ciśnienia oleju dla zredukowanego ciśnienia oleju P164D00 z góry dzięki i pozdrawiam. piszesz o b8 czy B9 ? w profilu masz B8 a wątek w B9 1
RALF76 Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 9 godzin temu, damekA4 napisał: Napisano 26 Stycznia "Miałem taka sama historię, wczoraj odebrałem auto z serwisu. U mnie wyskoczyło to 2 razy, błąd P164B00 czyli czujnik ciśnienia oleju. Okazało się, że czujnik było ok a silnik na zimnym nie podawał prawidłowego ciśnienia i do wymiany był regulator ciśnienia. Zrobione na szczęście na gwarancji, bo wyszło coś ponad 1000euro. Wadliwa część poszła do analizy w Audi czyli bardzo możliwe, że będzie to częsta usterka..." Miałem dobre podejrzenia ciekawie się dzieje z b9, mogą być przypadki że dojdzie do zatarcia silnika jeśli ktoś za wcześnie nie zareaguje
DarekS4 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Regulacja ciśnienia oleju odbywa się tak jak w nowych bmw. Jak zaczną pojawiać się epizody z zatartymi silnikami to z powodu złego serwisowania. Obsługuje u siebie kilka b9 i za każdym razem ( zreszta tak samo robie z wszystkimi BMW) kiedy jest serwis wymiany oleju to nie tak jak 15-20 lat temu tylko niestety trzeba się zacząć wysilać i robić niewielkie rewizje ! Rewizja czujników/zaworków które odpowiadaja za sterowanie cisnienie oleju w silniku. Wszystkie zazwyczaj maja sitka te sitka się zapierdzielają syfem i potem są takie jaja jak wyżej. Przykład S8 4.0 2015-2020. W ubiegłym roku wyciągaliśmy 3 silniki bo padło ciśneinie oleju. Sitka zapchane łącznie ze smokiem. Trzbea rewidowac silnik często wymieniac olej i filtr i będzie ok. Moja żona jeździ BMW w którym dwa zawory w głowicy sterują magistralami olejowymi. Silnik w necie jest opisany jako wadliwy i aby go unikać. Jeździmy już ponad dwa lata co dzień bez awari. A robie tylko dwie rzeczy. Rewizja zaworów przy wymianie oleju. I wymiana oleju co 8tys. km. I jakoś mi się nic nie dzieje.
marcin4x4 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Opublikowano 29 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 26.01.2020 o 21:14, DarekS4 napisał: Trzbea rewidowac silnik często wymieniac olej i filtr i będzie ok. dokładnie... ale jak to wytłumaczysz barnom, którzy wierzą w LL a nawet jak odstawią auto do ASO to olej nie koniecznie zostanie wymieniony ? W rodzinie mam audi, gdzie specjalnie zrobiliśmy wymianę oleju po wymianie w ASO...(czysty pojemnik, biała kartka) to już drugie auto VAG, w którym zrobili olejowy wałek. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się