shadow83 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 witam mam pytanko mechanik oznajmil mi ze mam padniete wtryski jest to audi a4 98r 110km silnik chyba afn i pytanko czy oplaca sie regenerowac wtryski czy lepiej kupic nowe jaka jest zywotnosc wtryskow regenerowanych wiem ze nowe kosztuja kolo 1200zl pewnie kazdy napisze ze nowe pewne ale chodzi mi tez o kase wiec prosze o odp co w tej sytuacji zrobic pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Kupić końcówki 216 i dać do wymiany w Nadarzynie u Bogdana Podkowińskiego. Robi na wysylakę też. Koszt łączny: zestawy naprawcze 216: http://www.allegro.pl/item576345264_koncowki_wtrysku_rozpylacze_bosch_do_sil_tdi.html Powiedz sprzedawcy, że jesteś z Forum będzie taniej (znam go osobiście i polecam), wymiana 200 zł + przesyłka. Każ wyregulowac na 220/300 barów. Wykres AFN po takiej operacji + mod Rogala masz np tu:
zegarek Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 A jak jest z dostępnością i ceną końcówek o oryginalnych wymiarach do afn? Widzę, że wykres z .216 po modzie nie wypada lepiej niż zdrowy seryjny afn po modzie, więc jak ori końcówki są tańsze, to może nie warto dopłacać jeśli zostaje się przy seryjnej turbinie...
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 A jak jest z dostępnością i ceną końcówek o oryginalnych wymiarach do afn? Widzę, że wykres z .216 po modzie nie wypada lepiej niż zdrowy seryjny afn po modzie, więc jak ori końcówki są tańsze, to może nie warto dopłacać jeśli zostaje się przy seryjnej turbinie... A co ma Ci nadmuchac powietrza by było więcej mocy? VNT15 po 300 kkm? Na 216 zawsze masz mniejsze dymienie, mniejsze EGT i lepsze spalanie przy tej samej mocy. Niedługo zakładam ojcu GT1749VA i będzie mała korekta softu.
zegarek Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 A co ma Ci nadmuchac powietrza by było więcej mocy? VNT15 po 300 kkm? Na 216 zawsze masz mniejsze dymienie, mniejsze EGT i lepsze spalanie przy tej samej mocy. Spoko. Mogłeś napisać to w pierwszym poście. Odniosłem się do wykresu, który nie wiadomo po co umieściłeś w takim razie.
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Po to, żeby pokazać, że na starym kiblu po 300 kkm przy zdrowej pompie można odzyskac pełną sprawność i mieć zapas paliwa pod dalsze mody. Dziś AFN, które samym modem osiągają 140 KM jest jak na lekarstwo. Po też by było wiadomo, że wiem o czym mówię, a nie tylko mi się wydaje. Poza tym jak kupowałem 216 to były tańsze jak końcówki 205 z AFN - więc masz odpowiedź dlaczego lepiej 216. Ostatnio szwagier był tym Passatem w Szwajcarii. Wyjechał spod Szczecina i miał na pokładzie z 300 kg ładunku. Na baku zrobił 1300 km jadąc ok 130 km/h. Więc 216 to naprawdę dobra opcja. Poza tym mam straszny setyment do tego wozu - to był mój pierwszy kontakt z Rogalem, strojenie jeszcze na drodze do 2 w nocy. Dziś jest kawał czasu od moda, u Rogala przepaść w wiedzy i możliwościach, a wóz jak śmigał tak nadal śmiga bezawaryjnie
Rudi Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Nie namawiam, ale ja założyłem do siebie końcówki firds (zamiennik o tych samych parametrach) po 60 zł/szt. Cena oryginalnych mnie trochę zabiła. Za komplet z wymianą dałem 300 zł. Auto przestało dymić Facet który je zakładał powiedział, że ta firma to średnia półka jeśli chodzi o końcówki. Trzeba lać paliwko na dużych stacjach a pojeżdżą tak długo jak ori. Jak pisałem-nie namawiam ale warto wiedzieć.
jarek3251 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Po to, żeby pokazać, że na starym kiblu po 300 kkm przy zdrowej pompie można odzyskac pełną sprawność i mieć zapas paliwa pod dalsze mody. Dziś AFN, które samym modem osiągają 140 KM jest jak na lekarstwo. Po też by było wiadomo, że wiem o czym mówię, a nie tylko mi się wydaje. Poza tym jak kupowałem 216 to były tańsze jak końcówki 205 z AFN - więc masz odpowiedź dlaczego lepiej 216. Ostatnio szwagier był tym Passatem w Szwajcarii. Wyjechał spod Szczecina i miał na pokładzie z 300 kg ładunku. Na baku zrobił 1300 km jadąc ok 130 km/h. Więc 216 to naprawdę dobra opcja. Poza tym mam straszny setyment do tego wozu - to był mój pierwszy kontakt z Rogalem, strojenie jeszcze na drodze do 2 w nocy. Dziś jest kawał czasu od moda, u Rogala przepaść w wiedzy i możliwościach, a wóz jak śmigał tak nadal śmiga bezawaryjnie ty Passatem to ja 2tys ponad km zrobiłem kiedyś na jednym tankowaniu :>tylko ze b4
Rudi Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 końcówki firds Czy Firad? Firds na pewno tu masz link http://www.allegro.pl/item561249885_koncowki_wtryskow_rozpylacze_wtryskiwacze_nowe.html Jaro4444 a z tym 1300 km na jednym baku to chyba rzeczywiście trochę przesadziłeś.
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Jaro4444 a z tym 1300 km na jednym baku to chyba rzeczywiście trochę przesadziłeś. Passat B4 ma bak 70 l. Jak naciśniesz odpowietrznik albo postawisz go z ukosa do tankowania wejdzie jeszcze więcej. Więc zużycie 5.3-5.4 l/100 km to przesada?
grabson765 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Jaro4444 a z tym 1300 km na jednym baku to chyba rzeczywiście trochę przesadziłeś. Passat B4 ma bak 70 l. Jak naciśniesz odpowietrznik albo postawisz go z ukosa do tankowania wejdzie jeszcze więcej. Więc zużycie 5.3-5.4 l/100 km to przesada? moj znajomy mial takiego passata b4 i bak miescil 160litrow :>
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 moj znajomy mial takiego passata b4 i bak miescil 160litrow A może jakąś Scanią jeździł. Ja wiem o tym, że jak się brat postarał to zalał prawie 90l, kiedy jechał kupić opisaną na tym forum A4 B5 (koncepcja na dłubnięcie parcha). Dojechał do Essen i w drodze powrotnej na wysokości Berlina coś tam dolał. Jechał nocą w tamtą strone tak ok. 150 km/h z powrotem spokojnie ok 120-130 km/h. Do Kołbaskowa ma z domu 120 km. Dobra koniec OT. W temacie - cholernie ważne jest idealne wyregulowanie dwóch ciśnień we wtryskiwaczu. Może i dobrze robi to parę firm, ale tylko jedną sam przetestowałem - Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna.
zbychzz Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 to był mój pierwszy kontakt z Rogalem, strojenie jeszcze na drodze do 2 w nocy. Dziś jest kawał czasu od moda, u Rogala przepaść w wiedzy i możliwościach, a wóz jak śmigał tak nadal śmiga bezawaryjnie Irek, nie za bardzo mogę zrozumieć o co wywnioskować z twojej odpowiedzi - czy ty tu zachwalasz wiedzę Rogala czy piszesz że nic nie wie ?
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Irek, nie za bardzo mogę zrozumieć o co wywnioskować z twojej odpowiedzi - czy ty tu zachwalasz wiedzę Rogala czy piszesz że nic nie wie ? Akurat nie jest to tematem tego wątku - piszę jak kiedyś bywało (juz wówczas było bardzo dobrze), a jak jest teraz (wielki krok w PRZÓD w możliwościach i umiejetnościach). Osobiście zrobiłem u Rogala 4 wozy: - tego Passata ojca - lajtowo i bezawaryjnie, - mojego Leona na 210% mocy wyjsciowej - brata Audi A4 B5 1.9 TDI na 200 KM - moje Audi A4 B7 2.0 TDI na 205 KM Znajomym zrobiłem u Witka Transportera T5 1.9 TDI, Golfa IV ALH, Superba AWX. Jak na razie wszystkie wozy śmigają bezawaryjnie i oby było tak dalej. Co ciekawe umówiłem się już z Witkiem na korektę tego Passka po wymianie turbiny na GT1749VA.
zbychzz Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 ok, dzieki Irek. Wolałem sie upewnić bo może nie teraz ale na przyszłość myślę również o Rogalu i to tak dla pewności. :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się