WunZUU Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2019 Dobra, chce zacząć od szczelności do lotu, ale nie wiem jak się za to wziąć bo każdy pisze inaczej. I co do wypadania zapłonu to wstrzymać się z zakupem cewek czy może zmienić je od razu bo chyba są jeszcze oryginalne, a jest może jeszcze ta akcja serwisowa na te cewki?
przem8 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Wypada na obu paliwach? Jak tylko na gazie to tam szukaj problemów. Na cewki była kiedyś akcja serwisowa, musisz sprawdzić po numerach.
WunZUU Opublikowano 25 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2019 Okej to zadzwonię i się spytam, może zaoszczędzę 400zl na cewkach przyjadę się na benzynę i sprawdzę czy jest okej
WunZUU Opublikowano 26 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2019 (edytowane) Przejazd na benzynie jest w miarę płynny, ale zdarza się, że "drgnie" bardzo delikatnie podczas przyśpieszania. Jutro dzwonię do aso spytać się o te cewki oraz spróbuję umówić się na sprawdzenie szczelności dolotu. Tylko dalej zastanawia mnie co to za świst z okolicy turbiny (słychać po stronie pasażera) Tylko przy pełnym obciążeniu i pewnym zakresie obrotów, tak jakby była popękana na wydechu :/ Edytowane 26 Grudnia 2019 przez WunZUU
WunZUU Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) Dobra mały update, nie udało mi się sprawdzić szczelności dolotu ponieważ firma nie chce odpisać czy mi to sprawdzi. Zmieniłem wszystkie cewki zapłonowe na NGK. Niedługo zbliża się wymiana oleju więc będę sprawdzał DV'kę. Problemem który niestety pozostał jest jakieś dziwne przerywanie, dzisiaj np. po przełączeniu na gaz zgasł. Czasem po odpaleniu falują obroty, jakby dostawał złą mieszankę paliwa. Dodatkowo są problemy przy odpalaniu po postoju, zazwyczaj przy pierwszej próbie nie odpali (Gaz w cylindrach, czy może przepływka?). Przy drugim kręceniu odpali zawsze. Zaczął mi pikać gaz o przegląd chcę go wyregulować i sprawdzić, tylko zastanawiam się co z tą przepływką, kupić nową czy nie? W logach niby były za małe wartości na przepływce. Edytowane 6 Lutego 2020 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 Powtórz logi. Jak masz problemy z gazem to po co na nim jeździsz?
WunZUU Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Opublikowano 7 Lutego 2020 Gaz działa dobrze, tylko jest źle wyregulowany (wniosek po logach). Podczas jazdy jedyne co w gazie jest nie tak, to wypadanie zapłonu jak chcę szybciej pojechać i jest zimny silnik. Jak się rozgrzeje jest okej. Z odpalaniem jest tak jak napisałem zapala na benzynie i czasem faluje przez chwilę na obrotach, potem jest już normalnie. Czyli powtórzyć logi zanim kupię przepływkę?
WunZUU Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Opublikowano 7 Lutego 2020 Niby jest te 190 koni, a podobno nawet i więcej, ale przyśpieszenie ma jak seat 1.8tsi 140km /; do setki taki sam czas, albo troszkę lepszy ~ 300 metrów.
MichauKR Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 13 minut temu, WunZUU napisał: Gaz działa dobrze, tylko jest źle wyregulowany (wniosek po logach). Podczas jazdy jedyne co w gazie jest nie tak, to wypadanie zapłonu [...] Sam sobie przeczysz baaardzo mocno. Zrób logi, sprawdź tą szczelność, jeśli dalej tego nie zrobiłeś, nie każda firma wie o co biega i woli wymienić pół auta, więc czasem lepiej zacząć liczyć bardziej na siebie
WunZUU Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Opublikowano 7 Lutego 2020 1 minutę temu, MichauKR napisał: Sam sobie przeczysz baaardzo mocno. Zrób logi, sprawdź tą szczelność, jeśli dalej tego nie zrobiłeś, nie każda firma wie o co biega i woli wymienić pół auta, więc czasem lepiej zacząć liczyć bardziej na siebie W sensie chodziło mi, że gaz działa dobrze jak silnik złapie 90 stopni, wcześniej potrafią wypadać zapłony. O szczelność pytałem firmę, która zajmuje się tylko samochodami marki audi (niezależny serwis).
MichauKR Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 Pytałeś pisząc do nich to olali, lepiej zadzwonić będziesz miał odp od razu jeśli nie chcesz się sam za to zabrać. Zrób te logi, bo takim pisaniem bez żadnej dalszej diagnostyki to nie rozwiążesz problemu. Szkoda tak jeździć tyle czasu, tym bardziej, że masz świadomość że coś niedomaga, potem koszty naprawy będą rosły.
WunZUU Opublikowano 10 Lutego 2020 Autor Opublikowano 10 Lutego 2020 W dniu 7.02.2020 o 11:38, MichauKR napisał: Pytałeś pisząc do nich to olali, lepiej zadzwonić będziesz miał odp od razu jeśli nie chcesz się sam za to zabrać. Zrób te logi, bo takim pisaniem bez żadnej dalszej diagnostyki to nie rozwiążesz problemu. Szkoda tak jeździć tyle czasu, tym bardziej, że masz świadomość że coś niedomaga, potem koszty naprawy będą rosły. Dzwoniłem, nie robią takich testów. Jak tylko będę miał kabelek to zrobię logi, które kanały logować?
MichauKR Opublikowano 10 Lutego 2020 Opublikowano 10 Lutego 2020 Standardowo komplet 2+33, 3+20 i 115+118. Co i jak jest dokładny opis na forum, vag-com czy inne vcds-y też. Przed logami możesz jeszcze podglądnąć wartości korekt w 032 i potem kasować błędy przed każdym logiem. Dodatkowo 2+33 na lpg.
WunZUU Opublikowano 18 Lutego 2020 Autor Opublikowano 18 Lutego 2020 (edytowane) Dobra mam kabel, jutro podeślę logi tak na szybko podpatrzone to było około 130 gramów na sekundę przy około 5 tysiącach obr. Oraz turbina trzyma ciśnienie w okolicach 100mbar względem zadanego. Max około 1900-2000 mbar Jadąc stała prędkością przepływka był około 5 Gramów/s, a na wolnych obrotach ponad 3 gramy/s Edytowane 18 Lutego 2020 przez WunZUU
WunZUU Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) 002/033 GAZ - Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 002/033 Benzyna Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 003/020 benzyna Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115/118 Benzyna Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Nowe cewki, świece, termostat Edytowane 19 Lutego 2020 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Wtryski pętlą, mały przepływ, gaz porażka. Ciśnienie paliwa do sprawdzenia na początek.
WunZUU Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) Z tego co wiem był zmieniany filtr paliwa, a nieoryginalne podobno nie trzymają ciśnienia. Jeśli chodzi o przepływkę to wymiana ma sens? Chcę po prostu jechać na wymianę wtrysków gazu i nowy program, ale ogranicza mnie to że ma słaby przepływ ;/ Edytowane 19 Lutego 2020 przez WunZUU
przem8 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 16 minut temu, WunZUU napisał: Z tego co wiem był zmieniany filtr paliwa, a nieoryginalne podobno nie trzymają ciśnienia. Jeśli chodzi o przepływkę to wymiana ma sens? Chcę po prostu jechać na wymianę wtrysków gazu i nowy program, ale ogranicza mnie to że ma słaby przepływ ;/ Najlepiej jakbyś wgrał serię, to łatwiej byłoby diagnozować. Poza tym jak nie sprawdzisz czegoś fizycznie to nigdy nie dojdziesz ładu. Ciśnienie paliwa, dolot kompresorem, sprawność dv itp. to podstawa. Więcej nie mam nic do dodania w temacie.
WunZUU Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 Postaram się jutro sprawdzić szczelność i dv, jeśli chodzi o szczelność to wystarczy że 1bar wpuszczę w dip za przepływką? Czy koniecznie trzeba odpinać jakieś odmy czy inne przewody? dv wiem jak zdiagnozować. Ciśnienie paliwa trzeba podczas jazdy sprawdzić jak się domyślam, zagadam do jakiegoś mechanika w tygodniu. Tak na marginesie znasz jakieś miejsce gdzie dobrze wyregulują gaz w mazowieckim? (ja myślałem nad energy gaz polska) Mam przegląd do zrobienia i przy okazji chciałem go poprawić jak ogarnę trochę ten samochód
przem8 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) 29 minut temu, WunZUU napisał: Tak na marginesie znasz jakieś miejsce gdzie dobrze wyregulują gaz w mazowieckim? (ja myślałem nad energy gaz polska) Spytaj na lpg forum a tego energy gaz to unikaj, bo mają tylko ładny marketing. Gazem to się zajmij na samym końcu, jak ogarniesz program i bolączki auta. Masz filmiki na youtubie o szczelności to sobie pooglądaj Edytowane 19 Lutego 2020 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się