grzes283 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 9 godzin temu, Norbas napisał: Jak ktoś ma rękę i główe do tych silników to nie ma czego się obawiać Dwa łańcuchy to za mało... im dłuższy łańcuch tym ciężej go naprężyć. Nawet przy 100kkm już potrafiły mieć problemy. Do tego jeszcze często jest basen przy chlodniczce spalin i potem robi się bagno. Co do pneumatyki to przednie zestawy są solidne. Tył potrafi szybko się zepsuć. Kompresory padają bo wilgoć się zbiera lub gdy układ jest nie szczelny sporo pracuje aby utrzymać wsio w ryzach. Co do pneumatyki, to podobne opinie czytałem. Powinno się co jakiś czas robić adaptacje i przede wszystkim wymieniać jakieś filterki w kompresorze.....tam właśnie jest problem z wilgocią, o czym wspomniałeś.
skubiszek Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 miałem 4 lata pneumatyke w A6 i wymieniłem w tym czasie 1 miech. Auto miało 340 tys jak je sprzedawałem i nic się nie działo z zawieszeniem.
Korton555 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 5 lat pneumatyka w A8 D3 bez problemow (to chyba to samo co w C6), jedynie co to raz padl czujnik poziomu - ten do wahacza montowany.
grzes283 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 Rzeczywiście wygląda na bezproblemowe. Zobaczymy. Póki co jest ok.
cinkers Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 3 godziny temu, Korton555 napisał: 5 lat pneumatyka w A8 D3 bez problemow (to chyba to samo co w C6), jedynie co to raz padl czujnik poziomu - ten do wahacza montowany. Pneumatyka ma inną budowę A8 vs A6. Ja mam A6 ponad 2 lata i raz wymieniałem miech tylny tylko. Cała reszta bez zastrzeżeń póki co działa do dzisiaj. Zero problemów. Filtr pneumatyki można wymieniać co jakiś czas - ja to robię co 30K km.
grzes283 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 Godzinę temu, cinkers napisał: Pneumatyka ma inną budowę A8 vs A6. Ja mam A6 ponad 2 lata i raz wymieniałem miech tylny tylko. Cała reszta bez zastrzeżeń póki co działa do dzisiaj. Zero problemów. Filtr pneumatyki można wymieniać co jakiś czas - ja to robię co 30K km. Ten filtr jest w kompresorze? Jak wygląda wymiana?
skubiszek Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Swoją drogą dziwne, że rozrząd już Ci się odzywa. W CDYA jest to mocno poprawione wobec Bmk i asb. Ja mam 290 przelotu i póki co cisza i wierzę, że tak będzie nadal
cinkers Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 5 godzin temu, grzes283 napisał: Ten filtr jest w kompresorze? Jak wygląda wymiana? Filtr jest między puchą z filtrem powietrza a lampą - schowany lekko niżej - trzeba się przyjrzeć. A jest to dokładnie to: FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) 7853491855 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 24,71 zł - FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) (7853491855). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
grzes283 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 2 godziny temu, skubiszek napisał: Swoją drogą dziwne, że rozrząd już Ci się odzywa. W CDYA jest to mocno poprawione wobec Bmk i asb. Ja mam 290 przelotu i póki co cisza i wierzę, że tak będzie nadal Dziwne by było , jak bym miał 150-180 tyś. Przy 250 jest już to normą. Wiadomo, kwestia wcześniejszej eksploatacji. Auto jezdziło większość swojego życia po mieście, więc te 250 tyś, to takie niemieckie 350 tyś.? Ale jak odpalam przy zamkniętych drzwiach, to nic nie słyszę ?
grzes283 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 1 godzinę temu, cinkers napisał: Filtr jest między puchą z filtrem powietrza a lampą - schowany lekko niżej - trzeba się przyjrzeć. A jest to dokładnie to: FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) 7853491855 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 24,71 zł - FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) (7853491855). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki... Dziękuję?
Dev Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 3 godziny temu, skubiszek napisał: Swoją drogą dziwne, że rozrząd już Ci się odzywa. W CDYA jest to mocno poprawione wobec Bmk i asb. Ja mam 290 przelotu i póki co cisza i wierzę, że tak będzie nadal Mylisz oznaczenia, BMK, ASB kończąc na CCWA są praktycznie nieśmiertelne, chyba że właściciel da D... horror zaczyna się od CDU... itd
grzes283 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 Coś w tym jest. Kolega ma BMK 350k nalatane i cisza w rozrządzie....
qruku Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Fajna czarnula te 20' wziąłbym pod uwagę ..
grzes283 Opublikowano 14 Września 2019 Autor Opublikowano 14 Września 2019 11 godzin temu, qruku napisał: Fajna czarnula te 20' wziąłbym pod uwagę .. Dzięki. Niestety nie dla mnie. W prawdzie drogi coraz lepsze, ale mimo wszystko mniejszy komfort i coroczne prostowanie felg skutecznie wybiło mi z głowy 20" Zdecydowanie lepiej by wyglądał. Uważam, ze źle dobrali koła do tych A6. Tu powinna być trochę większa opona, żeby powiekszyć obwód. Taki kaliber jak w C7 jest i byłoby ok. To duża buda i na seryjnych 255/35/19 brakuje koła. 255/40 robiło by juz robotę;-)
jedrekx Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 a u mnie w C7 przy 90kkm na gwarancji robili napinacze
Dev Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 40 minut temu, jedrekx napisał: a u mnie w C7 przy 90kkm na gwarancji robili napinacze Jakie oznaczenie silnika ? CDU...
grzes283 Opublikowano 14 Września 2019 Autor Opublikowano 14 Września 2019 Sobotni poranek miło spędzony.....na dłubaniu przy aucie, ale owocnie. Audi bogatsze o elektryczną kolumnę....?20190914_123714.mp4
skubiszek Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Ale w czym myle oznaczenia ? 3.0 bmk, asb potem cdya to silnik a6 c6. Jak wyglądają rozrządy w c7 to nie wiem ale przedlifty w c6 miały te rozrządy średnie zwłaszcza Bmk, dopiero polift ma lepszy
grzes283 Opublikowano 14 Września 2019 Autor Opublikowano 14 Września 2019 Guzik lepszy. Poprawiony napinacz. Ale to i tak, jak wyżej wspomniałem kwestia dbania o motor.... Kolega ma bmk prawie od nowości i teraz grubo powyżej 300k i nic się nie dzieje....inny ma C7 z 2014, przebieg ponizej 200k i terkocze napinacz - auto z DE sprowadzone przy 120k.....także jak dbali, tak Ty masz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się