Armi Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Testowałem dziś .230. Na niezmienionej dawce - nie ma różnicy. Samochód jedzie tak jak na .216 ale jak podlałem paliwem 2 jest tak samo krótka jak 1. Gajgerek nie nadąża ze wskazaniem doładowania Jestem dobrej myśli przed programem Nareszcie ten samochód jedzie
DeeJayMF Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Felgi miały odpowiedni rozstaw śrub, czy mieszałeś coś z piastami. Z tego co mi wiadomo prosiaki nie mają 5x112
MAGIC87 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Testowałem dziś .230.Na niezmienionej dawce - nie ma różnicy. Samochód jedzie tak jak na .216 poczekaj az zalozysz BRD bez strojenia
Kowi87 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Testowałem dziś .230.Na niezmienionej dawce - nie ma różnicy. Samochód jedzie tak jak na .216 poczekaj az zalozysz BRD bez strojenia Duzej róznicy nie bedzie, bo ma juz auto wystrojone na wiecej niz sam chip dopiero po strojeniu bedzie siekiera
Armi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Felgi miały odpowiedni rozstaw śrub, czy mieszałeś coś z piastami. Z tego co mi wiadomo prosiaki nie mają 5x112 To felgi Mille Miglia Cup 3 - repliki Porsche Twist. Mają rozstaw 5x112. [br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 11:26_________________________________________________Obawiam się, że będzie słabszy. Mam małe dawki paliwa. Miną wieki zanim to turbo wstanie :gwizdanie: Trzeba by podlać paliwem, żeby jeździło jak seria tzn. moja seria
Kowi87 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Armi powiedz Ty mi jak to jest u ciebie z oponami jak masz skrecony gwint tak jak masz Scina Ci coś opony czy zużywaja sie równomiernie
snajper1998 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Z ekonomicznego punktu widzenia każdy tuning jest bez sensu. Nikt tych pieniędzy nie odda. A porównywanie esy i pomodzonego diesla to moim zdaniem nieporozumienie. Chyba nikt nie modzi diesla z założeniem, że będzie jeździł jak esa. Mocne TDI to moim zdaniem kompromis między ekonomiczną jazdą a mocą. Wiele osób pisze, że lepiej kupić esę, że to lepsze wyjście niż rezanie diesla, tylko jakoś tego nie robią :gwizdanie: Nie jest łatwo kupić dobre auto, a kupić S4 w dobrym stanie to praktycznie cud. I nawet jeśli się takie auto kupi to trzeba zdawać sobie sprawę, że jeśli coś się popsuje to naprawa do najtańszych nie należy. Dlatego jeśli nie mam na to budżetu - wolę wsiąść do starego klekota, który spali 5-6 litrów ropy a po wciśnięciu pedału gazu da frajdę z jazdy. I co z tego, że klekocze. Ważne, że jedzie. A, że znajdzie się szybszy :gwizdanie: Zawsze ktoś będzie szybszy Ja nie żałuję, żadnej złotówki włożonej w to auto. Rezanie to pasja (hobby) Ktoś kto tego nie lubi to nie zrozumie. Jeden zbiera znaczki, drugi podróżuje po całym świecie a trzeci reza stare auta [br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 12:17_________________________________________________ Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.W sensie ładniej wstaje. lepiej wstaje to ile? 400 nm przy 1600 obrotów? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bf32eb9f014bb76e.html 400Nm przy 2200 tyle tylko ze jedyne udane esy to w b5 , no i te obecne w b8 , b6 i b7 to porazka jesli chodzi o silnik. I wole miec tak niz ese z 290 km , http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42c3c3c32b89ea07.html
Nelson Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Armi powiedz Ty mi jak to jest u ciebie z oponami jak masz skrecony gwint tak jak masz Scina Ci coś opony czy zużywaja sie równomiernie Nie wiem jak u Armiego, ale u mnie wszystko równomiernie. Jedynie jak zapakuje na maksa auto, na jakichś nierównościach rant błotnika potrafi ściąć bok opony. Mowa o tyle.
Armi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Starły się "cycki" na oponie od strony zewnętrznej. Dopiero po poszerzeniu nadkoli przestało przycierać. Tak to nic się nie dzieje.[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 11:51_________________________________________________ Z ekonomicznego punktu widzenia każdy tuning jest bez sensu. Nikt tych pieniędzy nie odda. A porównywanie esy i pomodzonego diesla to moim zdaniem nieporozumienie. Chyba nikt nie modzi diesla z założeniem, że będzie jeździł jak esa. Mocne TDI to moim zdaniem kompromis między ekonomiczną jazdą a mocą. Wiele osób pisze, że lepiej kupić esę, że to lepsze wyjście niż rezanie diesla, tylko jakoś tego nie robią :gwizdanie: Nie jest łatwo kupić dobre auto, a kupić S4 w dobrym stanie to praktycznie cud. I nawet jeśli się takie auto kupi to trzeba zdawać sobie sprawę, że jeśli coś się popsuje to naprawa do najtańszych nie należy. Dlatego jeśli nie mam na to budżetu - wolę wsiąść do starego klekota, który spali 5-6 litrów ropy a po wciśnięciu pedału gazu da frajdę z jazdy. I co z tego, że klekocze. Ważne, że jedzie. A, że znajdzie się szybszy :gwizdanie: Zawsze ktoś będzie szybszy Ja nie żałuję, żadnej złotówki włożonej w to auto. Rezanie to pasja (hobby) Ktoś kto tego nie lubi to nie zrozumie. Jeden zbiera znaczki, drugi podróżuje po całym świecie a trzeci reza stare auta [br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 12:17_________________________________________________ Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.W sensie ładniej wstaje. lepiej wstaje to ile? 400 nm przy 1600 obrotów? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bf32eb9f014bb76e.html 400Nm przy 2200 tyle tylko ze jedyne udane esy to w b5 , no i te obecne w b8 , b6 i b7 to porazka jesli chodzi o silnik. I wole miec tak niz ese z 290 km , http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42c3c3c32b89ea07.html
Piotrek98igo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 moze wstawac super brd od dolu,ale i tak to jest inna reakcja na gaz niz przy awx,zalozysz brd to poznasz turbo dziure prawdziwa ps ja mam u siebie map sensor z ajm do 1,56bara
Kowi87 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 moze wstawac super brd od dolu,ale i tak to jest inna reakcja na gaz niz przy awx,zalozysz brd to poznasz turbo dziure prawdziwa ps ja mam u siebie map sensor z ajm do 1,56bara w końcu caha jest wydajeniesza za sprawą większej liczby łopatek a paliwka masz pod dostatkiem tak w ogóle mógłbys kiedys przedstawić ten projekt w wykreach niech zobaczą co uturbione 1.6 potrafi
Piotrek98igo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 nie ma co przedstawiac nic szczegolnego,wazne ze jakos sie odpycha
Armi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Sam jestem ciekawy jak BRD będzie się zachowywać. Turbo dziury niespecjalnie się boję bo mój AWX z tymi lichymi dawkami też jakoś super szybko nie wstaje. Poza tym nie oszukujmy się mocny niuton od samego dołu w moim aucie odpada: raz ośka i mielenie kołami, dwa dwumas, trzy silnik (remont drogi nie jest ale nie chciałbym go robić zaraz po programie ).
Armi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Myślę, że przyszły tydzień W ciągu najbliższych dwóch tygodni przelotowy wydech i może dolot. W ciągu miesiąca kompletny rozrząd, oleje, filtry i mapsensor przed samym programem. Chciałbym w połowie lutego pojechać na strojenie. Mam nadzieję, że się uda.
Michał Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 mapsensor przed samym programem. rurkę z mapsensorem AWX montowałem już po wjeździe na rolki, tuż przed zmianą softu - czytałem kiedyś że one mają różne parametry i lepiej nie ryzykować jazdy bez korekty bo komp dostaje sfałszowane dane (ile w tym prawdy nie wiem, ale wolałem nie ryzykować)
Armi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Ja też tak chyba zrobię. Krzyniek do Rogala, jechał powolutku już z zamontowanym mapsensorem awx ale miał jakieś 60km. Ja do Pleszewa tak się nie wybiorę
fusse Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 przeciez jak nie bedziecie wciskac mocno gazu to doladowania nie ma praktycznie. dla wprawionego, mozna jezdzic tak,ze nic nie dmucha. mowie tu o zmianie map sensora. bedzie walil wiecej o jakies 0,3bara. co do wstawania brd. tak mi wstaje. wciskam tutaj od 1700 obrotow na 3 biegu. momentalnie wstaje. wiec jakiejs mega dziury nie ma, a nwet jak troche pozniej wstaje to i lepiej dla sprzegla, i korbów.
Piotrek98igo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 juz nie chodzi o wstawanie,bo nacisniesz gaz od 1200 i dotleni sie ,ale chodzi o reakcje na gaz opozniona zdeka jest
fusse Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 no wiadomo, nie mozna oczekiwać,ze bedzie brd takie jak piczki gt15/17. a jak ktos ma egr to juz w ogole.
Rekomendowane odpowiedzi