Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 gleby nie powiększaj bo jak wpadna koła w nadkola to będzie niezbyt Czemu dekory z prawej z tyłu masz inny niz z lewej? Felga w nadkola nie wejdzie bo felga jest za szeroka, dlatego najprawdopodobniej będę je poszerzał. Mechanik mi krzyknął 80zł/szt bez malowania. Z tyłu będą jeszcze dystanse 5mm. Dekory są takie same, cień tak padł
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Dziś ciąg dalszy swapa i nitowanie wydechu Więcej nie kupię końcówek za 20zł [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 10:14_________________________________________________Na początku rozumiem, przykręciłem na śruby. Odpadły. Tym razem je przyspawałem, to puściły nity i odpadła sama stalowa końcówka
Gość norbertdriver Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Panie Adamie Złotko wymiata Mijaliśmy się wczoraj na dęblińskiej po 22 i po wiem szczerze, że prosiaki robią zajębistą robote, z tą glebą wygląda wyśmienicie. Brakuje mi tylko znaczka na klapie :gwizdanie:
rafalekx Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 (mam nadzieję, że rafałekxx mi wybaczy ) ni ch#ja! :bicz: brzydki ten czarnuch
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Swap AWX-a zamiast 1.8T teraz już wybaczone
rafalekx Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Swap AWX-a zamiast 1.8T teraz już wybaczone tym mnie zaskoczyłeś
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 oj to ja bym chyba jednak wolał 1.8T ;-) AWX całkiem nieźle pomyka, zaraz po swapie będzie program ~170KM. Chyba, że go namówię na BRD i fmica wtedy będzie więcej
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 za wysoko Wiem powiedziałem sobie, że mój audik będzie miał taką glebę jak Twój w tamtym roku na majówce ale chyba mi się nie uda
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Jak się wkurzę to założę 16" zimówki, zjadę gwintem na maksa i zimówki spolerują nadkola Tak, będę Mam rzut beretem, wstyd nie być
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 w takim razie do zobaczenia Super [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 11:22_________________________________________________Tak zrobię, jak wrócę z pracy to gwint idzie na maksa w dół i zakładam zimówki. Będzie polerka nadkoli Nie pomyślałem bo mogłem zostawić 235 na prosiakach i nimi wycierać nadkola :doh1:
Krycha Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 A to w czym problem żeby niżej zjechać te wyżej wspomniane nadkola czy już się nie da na Waszych drogach jeździć?
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 A to w czym problem żeby niżej zjechać te wyżej wspomniane nadkola czy już się nie da na Waszych drogach jeździć? Drogi mamy bardzo dobre a tam gdzie są złe nie jeżdżę Szkoda mi opon bo są praktycznie nowe, i zapłaciłem za nie niemało. Skręciłem trochę niżej - tarło przy skręcie i na nierównościach. Ale zimówek idących do kosza mi nie szkoda
Krycha Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Kumam Jakie parametry kółka masz, bo nie chce mi się szukać info?
Armi Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Kumam Jakie parametry kółka masz, bo nie chce mi się szukać info? 8.5 cala et 35, opona 225/40/18. Bez dystansu z tyłu (jeszcze )
Krycha Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Miałem takie same kółka przez jakiś czas u siebie i faktycznie tył spoko, a z przodem były problemy
Rekomendowane odpowiedzi