black4 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Tak to są te poprawione na bazie teflonu. Upewnij się tylko, że na bank pasują do EA113 i że są zgodne z numerami Twoich Ori. Pozdrawiam
iglako Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) Jeżeli łańcuch nie hałasuje w tym silniku to po co go wymieniać, a nawet jezeli juz zacznie, to silnik od tego odrazu sie nie uszkodzi. Edytowane 10 Września 2019 przez iglako
matyss___ Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 56 minut temu, iglako napisał: Jeżeli łańcuch nie hałasuje w tym silniku to po co go wymieniać, a nawet jezeli juz zacznie, to silnik od tego odrazu sie nie uszkodzi. Chcem spać spokojnie.Ten mechanik co bedzie mi robił rozrzad kazal mi jeszcze w ASO kupić nowa śrubę wałka rozrzadu napędzająca pompę vacum.A no i mowił ze niewiadomo jak bedzie wygladał walek ten co chodzi szklanka popychacza pompy hpfp...dobrze mowi?
iglako Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) 24 minuty temu, matyss___ napisał: Chcem spać spokojnie.Ten mechanik co bedzie mi robił rozrzad kazal mi jeszcze w ASO kupić nowa śrubę wałka rozrzadu napędzająca pompę vacum.A no i mowił ze niewiadomo jak bedzie wygladał walek ten co chodzi szklanka popychacza pompy hpfp...dobrze mowi? Tylko zeby ci wszystkiego nie wymienil ,chodzi o te sprawne czesci , bo mechanicy lubią "doić" klientów ? Edytowane 10 Września 2019 przez iglako
Dev Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 20 minut temu, iglako napisał: bo mechanicy lubią "doić" klientów ? to akurat nie sa mechanicy
black4 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Tak jak wyżej piszą koledzy. Jeśli łańcuch spinający wałki zaczyna hałasowac od razu nie strzeli ale wyciągnięty będzie tłukł o napinacz. Widziałem już na zachodnich forach resztki napinaczy w misce olejowej. Po co ryzykować ? Poza tym jazda z tym hałasem to dramat, nie mówiąc o odgłosie przy staniu na zewnątrz auta. Mechanik słusznie mówi. Warto przy okazji wymiany łańcucha spojrzeć na stan wałka ssącego. Niestety we wczesnych modelach silnika np. BGB. potrafi wycierać się krzywka wałka ssącego uruchamiająca poprzez szklankę popychacz pompy HPFP. Ostatnio kolega wymieniał ten wałek przy ok. 230 tys km przebiegu. W razie potrzeby najepiej wrzucić OEM wałek. Niestety tani nie jest (cena po zniżkach obecnie coś. ok. 1500 pln). Był zamiennik Kolbenschmidt ale ostatnio są problemy z zamówieniem. Inne zamienniki bym odpuścił. Daj znać jak sprawy się mają po zdjęciu pokrywy wałków, Powodzenia ?
matyss___ Opublikowano 11 Września 2019 Autor Opublikowano 11 Września 2019 W nastepnym tygodniu oddaje do roboty.Jak trzeba bedzie to kupie i walek..
black4 Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Po zdjęciu pokrywy wałków i obudowy łańcucha z tyłu silnika będziecie widzieć stan krzywki walka ssącego. Wyrobiona ma mocne zaoblenia na brzegach. Tu masz porządny DIY zerknij: 2.0T Intake Cam replacement WWW.AUDIZINE.COM I had the cam follower eat through ruining the intake HPFP cam lobe... Powodzenia ?
matyss___ Opublikowano 29 Września 2019 Autor Opublikowano 29 Września 2019 Wczoraj odebralem auto od mechanika.Miał go 2 dni tylko dlatego ze na uszczelki czekał.Rozrząd przod nie bylo.oznak zyzycia ale poszedl nowy.Łańcuch z tyłu był troche wyciagniety.Zostal sciagniety walek i wszystko z nim ok.Nowy simering.Nowa uszczelka pokrywy zaworow i pod obudowe (juz zapomnialem pod czym).Nowe simeringi wariatora.Nowy plyn i olej plus filtr paliwa i oleju a i pasek wielorowkowy.Szklanka w pompie hpfp byla jak nowa ale poszla nowa.Zdjęc nie mam z roboty bo nie mialem jak podjechać. Dzisiaj zrobilem 300km i wszystko ok;d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się