ELLIOTT Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 1 godzinę temu, DivaynEays napisał: Od siebie też Geremiego polecę, i dodam, że często turbiny od Peruna kończą u niego do poprawy. Ostatnio kumpel kupił w perunie i strojenia nie wytrzymała. Przecie pierun ma tak ładny warsztat, reklamy no i kartę gwarancyjną.. No nie wierzę ?
marcin4x4 Opublikowano 26 Września 2019 Opublikowano 26 Września 2019 W dniu 5.09.2019 o 12:09, Marciol napisał: Nie wiem czy dobrze myślę ale wydaje mi się że żaden zakład nie da Ci gwarancji na hybrydę ,chyba że się mylę to mnie poprawcie taki sam pic jak z regeneracją... W dniu 5.09.2019 o 11:54, black4 napisał: Każda hybryda będzie wstawać nieco wyżej niż seria że względu na większą bezwładnosc wirnika (większy wirnik - większa masa). no nie bardzo... laga może spowodować większy wirnik po ciepłej stronie ale całość i tak jest dużo lżejsza więc potrzebuje mniej energii do napędzenia.
black4 Opublikowano 26 Września 2019 Opublikowano 26 Września 2019 Marcin4x4, W hybrydzie wirnik strony gorącej jest większy ale wykonany z lżejszych materiałów. Co nie zmienia faktu, że hybrydy wstają wyżej niż seryjne turbo. Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 29 Września 2019 Opublikowano 29 Września 2019 W dniu 26.09.2019 o 20:59, black4 napisał: W hybrydzie wirnik strony gorącej jest większy ale wykonany z lżejszych materiałów. zależy od modyfikacji, przy podstawowych modach się tego nie robi bo nie ma potrzeby i zwiększa laga.
black4 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 Fakt przy podstawowych modach napewno nie. Np. Perun przy hybrydzie KO3 w 2.0TFSI na ok 300PS w A4 B7 nie zwiększa wirnika strony gorącej turbo. Modyfikuje jedynie kompresor strony zimnej. Z kolei część hybrydziarzy powyżej 300PS robi core np. z K04 064 z powiększoną stroną gorącą i zimna, Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 W dniu 4.10.2019 o 18:04, black4 napisał: Z kolei część hybrydziarzy powyżej 300PS robi core np. z K04 064 z powiększoną stroną gorącą i zimna, weźcie wy sobie w końcu wbijcie do łba, że wałka, łożysk, kół kompresji, muszli nie przekłada się z innych turbin ! jak nie wiecie to siedźcie cicho, jak się pomyliście to trudno, po cholerę to głupie ścienienie i filozofowanie ?
black4 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 Marcin4x4 Po pierwsze nie tym tonem. Kto pisze o przekładaniu muszli ??? Jezeli się z nie zgadzasz podziel się swoja wiedzą, doświadczeniem. Chętnie posłuchamy. Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 6 Października 2019 Opublikowano 6 Października 2019 (edytowane) 33 minuty temu, black4 napisał: Kto pisze o przekładaniu muszli ??? wymieniłem elementy przykładowe 33 minuty temu, black4 napisał: Jezeli się z nie zgadzasz podziel się swoja wiedzą, doświadczeniem. Chętnie posłuchamy. Było kilkanaście razy na forum, to o czym Ty piszesz jest zwykłym partactwem, takie numery były modne kiedyś, gdy nie było dostępu do części. Edytowane 6 Października 2019 przez marcin4x4
black4 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Przyznaję może nie do końca jasno napisałem. Nie twierdzę, że do zmodyfikowanej muszli mniejszego turbo przekładają żywcem graty z większego. A jedynie to, że rozmiary wstawionego wirnika, lekkiego kutego kompresora odpowiadają rozmiarom tym z większych turbo. A to, że zdarzają się partacze to inna sprawa. Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 nie odpowiadają ani wielkością ani wydajnością.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się